olympus c-770

paavo

Moi mitenkäs tohon sais äänet videoihin, kun ei osaa laittaa?. Vai saako siihen ollenkaan?.

4

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olympus

      tuosta c-770 en ole varma,mutta c765 saa äänet näin.
      valitse videokuvaus ohjelma- paina ok- valitse mode menu- sitten camera valikosta se "munakupin" näköinen merkki- valitse ON- vahvista OK

      • Paavo

        Nyt onnisti, vihdoinkin, ja sain äänet kuuluviin! hyvä homma. hyvää jatkoa!


    • Kerkko

      Moi Paavo!
      Itse en ole kameran omistaja, mutta paljon olen selaillut netistä C-770 kameraan liittyviä keskusteluja ja arvosteluja, sekä myymäläkeskusteluita.

      Lukemani Engkanninkieliesen ohjekirjan mukaan äänen saa kytkettyä näin:

      Laita kamera video tilaan.Paina menu näppäintä ja LCD näytöllä osoittimen oltava "CAMERA tab" kohdassa. Paina nuoli oikealle.Paina alaspäin nuolella kursoria niin monesti,että se on sellaisen kuvakkeen kohdalla,jossa on mikrofonin kuva ja siinä lukee (movies).Siitä vain valitset, että haluatko videota äänellä vai ilman.

      (HUOM! Olen antanut itselleni ymmärtää, että video kuvauksen aikana zoom ja äänitystoiminto ei eivät toimi samanaikaisesti. Olen myös antanut ymmärtää, että kun liittää ulkoisen mikrofonin kameraan, niin tällöin zoomaus ja äänitys onnistuvat videokuvauksen aikana.)

      Toivottavasti onnistuu ja itsekin olen mielenkiinnolla kuulolla kokemuksistasi.(:

      • Paavo

        Englannin kielinen ohje ilmeisesti poikkeaa suomenkielisestä tai jotain koska ohjeesi ei sopinut kameraan. Tuo toinen ohje selvensi kuitenkin. Sitä zoom-juttua en vielä ehtinyt kokeilla. Täytyy testata myöhemmin.
        Kiitos sullekkin vastauksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe