Missä erillaiset tyylit on? Onko massa vain in?

MasentunutHiiri

Elikäs onko täällä muita emoja/Scenejä? Ihmettelen baan kun en 4 vuoteen oo nähnyt :/
Tai ihmisiä joilla on oma synkänpuoleinen tai "japanimainen" tai edes omanlainen tyyli? (Esim. Lolita,Gootti,punk, rock,Hipsteri, boheemi)

Laittakaa tuonne alas kommenttia :) Olisi myös kiva jos kertoisitte jotain itsestänne :)

Itse olen HipsteriEmo :). Kuuntelen metalli musiikkia, sekä 70-90 luvun musiikkia (iskelmä ja hevi). Lempi pändini on bvb ja metallica. Pukeudun mustaan, valkoiseen, harmaaseen, punaiseen, siniseen ja vihreään :). Minulla on vasemmassa korvassa venytys, musta venytyskoru :). Pukeudun ruutu,raita, pääkallo, kuvioihin. Käytän myös paljon printtipaitoja sekä convers ja vans tennareita (punaset ja mustat).

12

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahoittelen kirjotus virheistä! Käteni on puutunut joten vaikea kirjoittaa.

    • Kys123

      Hyi vittu. Joku special snowflake taas.

      • Entäs sitten? Miksi pukeutuisin vaatteisiin joista en pidä?


      • provoavaa

        Kys123 oli vain provo, älä välitä.


    • Nikkeperkele

      Juu noh en itekkään en oo hirveemmin nähny noita emo/gootti tyyppejä enää kun taas siskoni yläasteen koulukuvassa (n.6 vuotta sitten otettu) lähes jokatoinen on jonkinsortin emo/gootti... itse en oikein osaa omasta tyylistäni sanoa koska tykkään mustista vaatteista, niiteistä ja korseteista mutta toisaalta rakastan maastokuviota ja metsän vihreää joten ennemmin sanoisin itseäni jonkin sortin rakkariksi. Ja bvb on loveee <3

    • Tietysti massa on in. Jos ei olisi, se ei olisi massaa.

      Lasketaanko synkänpuoleiseksi, jos pukeudun pelkkään mustaan?

      • No joo en itse tuota tajunnut :D, mutta tuota noi se riippuuluokitteletko itsesi synkäpuoleiseksi :)


      • MasentunutHiiri kirjoitti:

        No joo en itse tuota tajunnut :D, mutta tuota noi se riippuuluokitteletko itsesi synkäpuoleiseksi :)

        Synkänpuoleinen ei liene riittävän synkkä minulle.


    • salmiakkiauto

      Jes vihdoin muitakii kun massapaskoja! Ite oma tyyli hieman grungehipsteri. Musiikkimaku indierockin ja emomusiikin välillä. Ja tottakai rakastan 60-90luvun hittibiisejä!
      Pukeudun yleinsä sukkahousuihin, farkkumekkoon tai mustiin ns mammafarkkuihin ja meikkaan yleinsä silmät punasella luomivärillä ja mustalla linerillä ja huulet tummanpunaiset. Käytän eniten vansseja tai sitten jotain korkeapohjaisia esim creepers.

    • kyllä_niitä_on

      Kyllä suuri osa ihmisistä on omia itsejään, ja sujut sen kanssa. Toki 18v ja molemmin puolin olevat nuoret nyt vain elävät vielä sitä "laumavaihetta", jolloin ei juurikaan koeta tarpeelliseksi erottua massasta. Siitä kun ikää tulee lisää, alkaa ymmärtää paremmin vapautta elää omaa elämäänsä, eikä sen kuluttamista kaikkeen turhaan, kuten toisten ihmisten pinnallisten ulkonäkövaatimusten miellyttämiseen. Jos elämässä jokin on tärkeää, niin sen oman tyylin löytäminen, jotta voit olla sinä.

    • Heavydog

      Vihaan kaikkee massaa ja tavallista. Ite oon 100%rokkari ja ylpeä siitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe