Miten vihjata tunteista

Mitä-hä

Olen 5 luokalla, ja korviani myöten ihastunut yhteen luokkalaiseeni poikaan. Miten voisin vihjailla pitäväni hänestä.
On vielä pelottavampaa kertoa tunteista kun vain yksi luokallamme on kertonut tunteistaan. Hänkin on normaalisti todella avoin. No, hänellekin vastaus oli "jaa :o"
Kiitos vastauksista:3

9

256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmääkasvanuoon

      Suosittelisin menemään kotiin kasvaa ja karvottuu.

    • poitsutäält

      Katot sitä poikaa silmiin aina kun pystyt ja hymyilet. Voit myös kysyä jotain vaikka kouluasioista. Sitten kun ootte kahestaan niin alat jutteleen vähän henkilökohtasemmista asioista kuten mistä se poika tykkää, mitä harrastaa jne. Kyllä se vähitellen huomaa, että oot siitä kiinnostunu:) Eli ei kannata heti alkuun sanoo että mäpä tykkään susta:D

      • Mitä-hä

        Ongelmana on että olen aika ujo. Yleensä vain katseeni automaattisesti kääntyy pois kun hän katsoo:,(


    • Boy06

      Mul aivan sama ongelma kun ensimmäisen viestin laittaneella. Oon 5.lk poika, ja oon rakastunu meidän luokan Kaisaan. Ollaan aika monesti oltu kahden, se on mulle aina tosi mukava hymyilee mulle ohimennen ja jutellaan WhatsAppissa melkein koko ajan. Onks se rakastunu muhun? Mistä Mä voin tietää onks se rakastunu muhun? Ja miten voin sanoo sille et oon rakastunu siihen?

    • Mitä-hä

      Sain kuulla että hän ei tykkää minusta. Kaverini oli vain kertonu wapissa ilman mun lupaa. Oon ihan rikki. Pitäis varmaan unohtaa koko tunteet. Mut en pysty. Kaverini ja ihastukseni keskustelu suunnilleen (lähetti siis screenshotin):
      Kaverini kertoi siitä et tykkään hänestä. Ihastukseni sanoi ettei tykkää must ja et tykkää ehkä kaveristani tai kahest muust tyypäst. Kaverini kertoi tykkäävänsä ihastuksestani.
      En tiiä miten kaverini uskalsi lähettää sen mulle?
      Tää ihastus oli mun ihanin kaikista...

      • Mitä-hä

        Ei, se tykkäskin jostain muusta. Joka tykkäs siitä. Sekavaa...


      • JokuEmtHyyppä123

        Oli kyl paska temppu kaverillas.
        Ehkä hän yritti auttaa, mutta ei selvästikkään ollut ajatellut asiaa pidemmälle.

        Taikka hänellä oli tunteita ihastukseesi kohtaan ja halusi a) saada selville ihastuksen tunteet b) loukata sinua c) antamalla sinulle kieltävän vastauksen, aikoo nyt itse saada pojan.

        Jos ensimmäinen, niin juttelisin asiasta kaverisi kanssa?

        Jos taas vika, niin loukkaantuisin verisesti ja siinä menis luottamus.

        T: Aika samanikäinen tyttö :D


      • Mitä-hä

        C)... Hän alkoi sen pojan kaa. Onneksi aloin tykkäämään sitä ennen yhdestä toisesta pojasta. Meillä on hyvät välit ja luotan häneen.


    • kfpwbglskd

      Ku se seuraavan kerran tulee sua käytäväl vastaa ni purista sitä palleista ;))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe