Loru sorbusten herrasta

pink.triangle

Onko kukaan lukenu? Mitä tykkäsitte? Mikä kohta oli paras/sairain/hauskin? Mun mielestä se kohta missä höpötit yrittävät päästä eroon sormuksesta Kolkkaajan avulla xD

11

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tar-Minyatur

      Mokomaa tuommonen matkiminen.Pitäs kirjottajan/keksijän hypätä lähimpään jorpakkoon.

      En oo lukenu, enkä luekkaan.

      • kontu

        "Mokomaa tuommonen matkiminen.Pitäs kirjottajan/keksijän hypätä lähimpään jorpakkoon.

        En oo lukenu, enkä luekkaan."

        aivan!


    • elijah

      ei kiinnosta se kirja ollenkaa! en oo lukenu enkä tuu koskaan lukemaankaan! pilaversiot on typeriä!

    • samwise-fani

      Mä oon lukenu sen :)
      Musta se on aivan mahtava!
      Mun mielestä siin on tosi paljon hauskii kohtauksii (en muista kaikkii,kun luin sen viimeks vuonna käpy xD,mutta taidan lukee sen heti,kun oon saanu Kesken Eräisten Tarujen Kirjan luettua...)... Toi Kolkkaaja kohtaus,minkä sä jo mainitsit,on yks niist hyvistä :D

      Mäkin yritin tehä tollasen LotR-parodian (se on tuolla faninovellit osastolla),mut se nyt on vähän... *mutisee jotain nolostuneena*

      Hyvä kirja,oaljon huumorii ja hauskoi hahmoi :)

    • jawetus

      Totta kai olen lukenut!

      Aluksi hauska, mutta ehkä vähän liian härski makuuni.
      Toistaa itseään ja muuttuu tylsäksi pian.

      Jos tykkää lukea Madeja, niin varmaan tykkää tästäkin.

      Oma huumorintajuni on hieman erilaista, mutta varmasti moni pitää tämäntapaisestakin. Ymmärrän heitä kyllä ;-) vaikken itse LSB:stä ihan hirveästi pidäkään.

      runo LSB:stä
      "Nenääni vain kaivelen
      ja mietin niitä näitä.
      Kääpiöitä irstaita
      ja niiden alapäitä."

      Siinäpä LSB:n tunnelma lyhykäisyydessään.

      • Atha

        Parodioissa ei sinänsä ole mitään vikaa ja tykkään kovasti jos ne on tehty hyvällä maulla ja hyväntahtoisesti (itsekin olen tehnyt parodioita lempileffoistani). Tuosta Lorusta en tiedä millä mielellä se on tehty mutta se vaikutti jotenkin niin tekemällä tehdyltä että se oli minusta aika tylsä ja muutenkin tyhmä...


    • huba90

      Tästä kirjasta kun mun iso veli oli sen lukenu.Mutta musta tuntuu etten mä lue sitä vaikka se kuulosti aika hauskalta..;DVarsinkin nimet...mut oikeastaan tyhmää kun on matkittu...tekisivät oman tarina..!
      taru sormusten herrasta on yks loistavimpia fantasia kirjoja et niitä ei kannata pilata millään "ns.hauskalla versiolla" Nimittäin sen mitä veljeni sanoi:Niin tämä kirja kuulosti tosiaanki aika ronskiltä, ettei sovellu ihan kaiken ikäisille...
      Mutta ei mua oikeastaan kiinostakaan koko kirja.Taru Sormusten Herrasta on parempi sellaisenaan...

      • pink.triangle

        On ihan totta että on tavallaan typerää tehä parodioita klassikko kirjoista, mutta se on niin sairaan hauska. Nauroin ihan kippurassa niille jutuille. Siinä siis pilkataan myös kaikenlaisia muita asioita kuin ite tsh:ta. ja ehkä hieman "ronskia" tekstiä tosiaan. mutta kannattaa lukia saa hyvät naurut..


    • kirppu

      tykkäsin tosta kirjasta =)
      mutta vielä enemmän tykkäsin niistä päiväkirjoista, mitkä oli tehty sen elokuvan pohjalta.. vieläköhän ne löytyy jostain......

      • Nimloth

        niitä Cassie Clairen päiväkirjoja? Minuste ne olivat hyvää parodiaa, pidin niistä kovasti!Eihän nekään nyt mitään suurta taidetta ollut, mutta muutamat naurut ne kirvoitti =)

        Tässä on osoite, joka minulla on, en tiedä, toimiiko se enää...mutta kannattaa lueskella, jos kiinnostaa:

        http://www.livejournal.com/users/cassieclaire


      • Nimloth

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe