Hei!
Tietääkö joku minkä takia google playssa tulee teksti, kun yritän maksaa paypalilla, että " maksutapa hylätty"? Minulla on siis rahaa tilillä ja verkkopankissa siinä maarajaus ja internet käyttö kohdassa "Sallittu"
En pysty ostamaan sovelluksia enää paypalin kautta. Pitäisi valita toinen maksutapa, mutta mieluummin käyttäisin tuota Paypalia maksamiseen.
Tämä johtuu siitä, kun erään sovelluksen kuukausitilaus epäonnistui. Sen jälkeen tuo paypal maksutapa on "lukittu" 🤔
Ja turhat kommentit pois eli ei mitään "Ei kannata käyttää paypalia" ym kommenteja.
Paypal ongelma
9
1562
Vastaukset
- r54678i59i5
Eli ostit myyjältä jotain, jätit maksamatta, ja nyt myyjä ei enään hyväksy maksutapaasi, niinkö ?
- Niinköniinköö
EI! Vaan ilmaisen kuukausijakson jälkeen maksu epäonnistui....
- Ei.Toimi.Ei
Sama ongelma itsellä, kun valitsen luottokorttioston, niin menee verkkopankissa tapahtuvan varmennuksen jälkeen johonkin paypal inc:n sivulle (nettiosoite jokin omansa, en kopioinut talteen) ja sitten ei pyöri kuin pylpyrän kuvake ja ikinä ei etene eteenpäin.
Itsellä kortinturvat säädetty eurooppa ja nettiostokset sallittu, muu maailma estetty.
Eli en itse maksa paypalin kautta, mutta brittiläinen nettikauppa käyttää sitä myös luottokorttimaksuissa jossain roolissa. Aiemmin tuolta ostaessa ei ollut ongelmia.
Valitin heidän aspaan, niin ohje oli että tilaa puhelimella... - Höhhhhh
Eli siellä paypalissa ne hylkää nuo maksut.
- Höhhhhh
Laitoin sinne nyt kuitenkin viestiä asiasta.
- toinen-maksutapa
Paypalissa on mahdollisuus laittaa rahat sinne omalta pankkitililtä, ja sitten suorittaa maksu esim. ebayssa paypal-tililtä.
Eli ikäänkuin pieni välivaihe, joka ei todellisuudessa paljoa maksua hidasta.
Itse olen aina käyttänyt tuota, kun olen laiska, enkä ole viitsinyt muunlaista maksutapaa opetella, ja hyvin tuo on toiminut. - Helpsss
No tuli joku automaattinen viesti vastauksena tuolta paypalista, jossa neuvottiin miten vaihdetaan osoite ym.. Eivät vastanneet tuohon aiheeseen mitään -.-
? - Helpsss
Ei ne vastaa sieltä. Osaisiko joku muu neuvoa?
- asetukset_tarkista
Tässä saattaa olla kysymys asetuksista joko Paypal tililläsi, pankkitililläsi, tai sitten molemmissa.
Kannattaisi ehkä varmaan tarkistaa onko ne ohjeistusten mukaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683