Olen bi. Haluaisin löytää saman henkisiä kavereita kuin itse olen :) Eli bi, pan yms :) Ikä luokkaa suunilleen 12v-15v
Toki poika/tyttöystävikin olisi kiva. (Olen tyttö ja tyyli on hipsteriemo, tykkään vaan olla)
Bi/Pan kavereta?
MasentunutHiiri
4
208
Vastaukset
- emoshitfuck
Myönnän etten ole bi tai mitään sellast, mut etin emo kavereita niin voitais ehkä tutustua? Oon siis 16 niin rikon varmaan tällä hetkel kaikki kriteerit xDD. Mutta joo jos kiinnostaa nii ilmota. Ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta. Ajattelin et kannattais ainaki yrittää.
- emoshitfuck
tai no en oo varma oonko bi vai en. Oon miettiny semi pitkää sitä
Ite 15v bi ja trans (poika mut haluisin olla tyttö) jos kiinnostaa. Uudet frendit olis aina kivoja :)
- Smikke
XDDD voidaan olla frendejä ja vain frendejä (ehkä) :) kikkaa Smikkeh, lupaan etten pure :)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660