Onks tää nainen kiinnostunut musta missään mieles?

Epävarma.lesbo

- koskettelee hiuksia, kasvoja, käsiä jne
- hymyilee, katsoo silmiin, elehtii tavallisesta poikkeavasti (en osaa selittää sitä, mutta tuntuu että se ei ole ihan hänen perus käyttäytymistään)
- halailee aina kun nähdään


Hän ei ole kertonut mitä ajattelee minusta, mut mä en uskalla tehdä aloitetta.. Lisäksi on miehen kanssa avoliitossa.

3

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailuavain

      Voi olla, mutta ehkä hän ei itsekään tiedosta sitä?

    • Saattaapa tuo olla kiinnostunut 😊 Tosin mä olen aivan surkea ihastusjutuissa. Mutta siis itse teen just tommosia juttuja, kun olen ihastukseni seurassa. Siis hymyilen paljon ja koskettelen erityisesti hiuksiani. Katson myös paljon silmiin mutta mulla on siinä myös ns.heikko kohta. Siis mä häkellyn helposti vähänkään pitemmästä katseesta. Mun yhdellä ihastuksella oli ihan järkyn kauniit silmät (josko kaikilla muillakin on ollut kauniit 😊). Jostain syystä me vaihdettiin välillä aika pitkiä katseita vaikka ihastus olikin vain yksipuolista. Ja huh niitä hetkiä. Vieläkin, kun ajattelen niitä silmiä ja katseita niin melkeest heikkoa tekee 😌

    • Tiedäppäse

      Ehkä niitä naisia jotka on tottuneet saada helposti huomiota miehiltä ja haluaa testata lesbolta että kai nyt sellaseltaki sais huomioo ku kerta naisista tykkää niin miksei siitäkin. Sen jälkeen kun saanut haluamansa, luikkii takas miehen kainaloon.

      Joko tiedostat ton asian ja teet mitä teet jos teet, tai annat tosiaan olla ja keskityt vapaisiin ettei tarvitse suhteita rikkoa. Tai miehensä haluaa nähdä kaksi naista yhdessä.

      Sellasiakin on tapahtunut että miessuuhteessa nainen tajuaakin enemmän naisten päälle ja jättää miehen ja naisparina elää täyttävää elämäänsä.

      Noin muuten jotkut hetskunaiset tosiaan vain haluaa ihailua osakseen myös naisilta ja testaavat viehätysvoimaansa niillä jotka tietävät olevan naisiin päin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe