Hei !
Olen 23 v luotettava, iloinen, sosiaalinen ja lapsia rakastava nuori nainen Seinäjoelta kotoisin. Asuin 4 vuotta Tampereella mutta palasin Seinäjoelle takaisin koska sain koulupaikan urheiluopistosta.
Jos haluat järjestää lapsellesi/lapsillesi hoitoa palkkaamalla hoitajan teille kotiin, niin otan työn erittäin mielelläni vastaan. Tai jos tarvitset lyhyempiaikaista lastenhoitoapua menojesi ajaksi.
Tässä työkokemukseni lasten kanssa:
Päiväkotiharjoittelija Kärjen päiväkodissa 6 kk ajan (10/2011-4/2012)
Työtodistuksessa käytös kiitettävä, työtaito kiitettävä, ahkeruus kiitettävä, yhteistyö kiitettävä.
Päiväkotiharjoittelija Tenavakodissa 6 kk ajan (6/2012-11/2012)
Harjoittelija Törnävän ala-asteen iltapäiväkerhossa 3 kk ajan (3/2013-5/2013)
Päiväkotiharjoittelija Katajalaakson päiväkodissa 2kk ajan (10/2013-12/2013)
Lasten liikunnanohjaaja Tampereen jumppatiimillä Tajussa 2 vuoden ajan (8/2015-5/2017)
Olen lasten kanssa sosiaalinen ja kuuntelen heitä, lempeä mutta rajoista kiinni pitävä. Tykkään olla mukana lasten leikeissä, peleissä, askarteluissa ja ulkoilussa. Olen tottunut auttamaan ja hoitamaan lapsia kaikissa päivän toimissa. Lapsen iällä tai lasten määrällä ei ole väliä, sillä olen ollut isoissa ja eri ikäisten lasten ryhmissä päiväkodissa työskennellessäni. Voin myös huolehtia ruuan laitosta, koska olen aiemmin opiskellut yli vuoden kokkialaa, ja pienimuotoisten kotitöiden tekeminen onnistuu myös. Lemmikit eivät haittaa, sillä pidän eläimistä.
Tähän mennessä olen ollut lastenhoitajana 4 eri perheessä pidempi aikaisesti ja keikkatöitä tehnyt välillä muissa perheissä. Heitä on ollut erittäin mukava hoitaa ja ottaisin mielelläni lisää lastenhoito työtä. Lastenhoito onnistuu aina kouluni jälkeen sekä viikonloppuisin ! Ja auto minulta löytyy joten kulkeminenkin onnistuu 😊 !
Minttu Mäkelä
0400566877
TARVITSETKO LASTENHOITAJAA SEINÄJOELLA ? :)
minttumäkelä
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211