Oletko käynyt narkkarin keikoilla

Enpä-itse-ole-käynyt

Meinaan, myös Jari Sillanpää on narkkari. Käyttää kamaa piristeenä ja ahdistukseen.
Sepä on ollut pienten piirien tiedossa jo vuosia. Vasta nyt julki kun kärähti autonsa ratissa.

116

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se sitten selittääkin kaiken.
      Likka kävi kerran Suomessa jollakin iskelmäfestivaalilla ja ihmetteli Sillanpään idioottimaista käyttäytymistä ja ällöjä ilmeitä lavalla; teki kummallisia tekohauskoja ilmeitä ja välillä näytti isoa rumaa kieltään ... Hänelle jäi sellainen tunne, että se mies on jotenkin vähä-älyinen tai sitten oli kännissä.

    • Ei-viinalle

      Kyllä amfetamiini aina alkoholin voittaa. THL:n mukaan alkoholiin ja amfetamiiniin jää yhtä helposti koukkuun.

      • Epäilen-porrastusta

        Tuskinpa viinaan jää koukkuun samalla tavalla kuin johonkin vahvempiin huumeisiin tai kipu -ja psyykelääkkeisiin.


      • Avatkaajosilmät
        Epäilen-porrastusta kirjoitti:

        Tuskinpa viinaan jää koukkuun samalla tavalla kuin johonkin vahvempiin huumeisiin tai kipu -ja psyykelääkkeisiin.

        Katsopa THL:n sivuilta niin alkoholi on yhtä koukuttavaa kuin amfetamiini


      • Huonolahjainen

        Pitää olla luontainen lahjakkuus ja intohimoa viinaa kohtaan, että siihen alkoholisoituisi. Se on kuitenkin "pienen piirin" eli ehkä noin 200 000 - 300 000 ihmisen sisäpiiriasia, muodostunut pahaksi, keskipahaksi tai lievemmäksi ongelmaksi heille.
        Tokihan se koskettaa mutkan kautta muitakin. Mutta sana oli koukutus - koukku.


    • nvcm

      Sitä ei tietenkään pidä hyväksyä, että ajaa autoa pöllyssä, mutta muutoin minulle aivan sama mitä vetää, sillä enhän pidä lukua niistäkään, jotka käyttää kolmiolääkkeitä, ja itsekin popsin migreeniin harva se viikko parit.

    • Tuota minäkin olen muorille sanonut, jotakin se vetää. Ei mies muuten jatkuvasti itke.

      • Pöllyä-myrkyn-edellä

        Niiiin ja ne koko kesän jatkuneet sekoilut eri keikoilla ja festivaaleilla päättömine puheineen.....


      • Se on suuri onni kun miehellä on vierellä hyvä nainen joka pitää huolta ja ohjaa vaikeissa paikoissa. Silloin ei ole niin suuri vaara repsahtaa päihteisiin.


      • tvomm
        KolavanKotka kirjoitti:

        Se on suuri onni kun miehellä on vierellä hyvä nainen joka pitää huolta ja ohjaa vaikeissa paikoissa. Silloin ei ole niin suuri vaara repsahtaa päihteisiin.

        Näinkö vaimo käski sanoa ??


      • Minä ymmärrän itsekin olla hyvin kiitollinen kun muori on jaksanut elää kanssani vuosikymmeniä. Ottajia olisi hänellä kyllä ollut muitakin.
        Monen rankan nuoruuden eläneen myöhempää elämää tasoittaisi perhe ja perilliset, omat lapset ja lastenlapset.


      • KolavanKotka kirjoitti:

        Minä ymmärrän itsekin olla hyvin kiitollinen kun muori on jaksanut elää kanssani vuosikymmeniä. Ottajia olisi hänellä kyllä ollut muitakin.
        Monen rankan nuoruuden eläneen myöhempää elämää tasoittaisi perhe ja perilliset, omat lapset ja lastenlapset.

        Onneksi Sillanpää on älynnyt olla adoptoimatta lapsia.


    • ö-Öö

      Mnaah

      Ei kiinnosta kundin musa. Eipäkä sitten kundikaan. Luin juu, tyyppi kärynyt kamasta. Mitäpä sitten? No ei mitään, oma asiansa. Narkkari tarkoittaa muuten koukussa olevaa, ei kokeilijaa, tai satunnaiskäyttäjää. Musapiireissa vähän sama, kuin urheilussa, myös työelämässä topinkia kyllä käytetään. ei se mikään ihme uutinen ole.

      Yleisin ja pahin huumehan tokikin on uskonto- siitä myös otsikoita usein.

      =DW=

      • Sitähän-se-pahin

        TOTTA!
        Uskonto huumeista pahin.
        Selväpäiset olennot sotivat ja tappavat toisiaan tai muita ympäri maailmaa. Uskon vuoksi.
        En puhu sanaten ihmisistä vaan ihmismuotissa kulkevista olennoista.


      • Sitähän-se-pahin kirjoitti:

        TOTTA!
        Uskonto huumeista pahin.
        Selväpäiset olennot sotivat ja tappavat toisiaan tai muita ympäri maailmaa. Uskon vuoksi.
        En puhu sanaten ihmisistä vaan ihmismuotissa kulkevista olennoista.

        Selväpäiset?


      • rattikuume

        Uskonnosta ei vielä kärähdä ratissa. huumeiden käyttö yleistä niin kuin kirjoititkin.


      • rattikuume kirjoitti:

        Uskonnosta ei vielä kärähdä ratissa. huumeiden käyttö yleistä niin kuin kirjoititkin.

        Ja onhan siitä ollut juttua, miten ne sotivat "uskovaiset" vetävät huumeita, että saavat rohkeutta tappaa.


    • Minkä-laatuisia rulla-tuoleja sinne tehdään?
      Onko kukaan koskaan valittanut niistä?
      Minusta olisi kiva saada aikanaan rulla-tuoli missä on istuin-osan keskellä reikä näytteitä varten.
      Kerrohan tarkemmin palvelu-talojen kakoista.
      Oletan sinun ottaneen useinkin.

      H.

      • sekavaa-sipinää-sinun

        Hä !
        Taidat olla huumeissa.
        Vuokrakasarmi pöllyissä.
        Kotiinsa orjautuneen mielenmullistuksen pauloissa.


      • sekavaa-sipinää-sinun kirjoitti:

        Hä !
        Taidat olla huumeissa.
        Vuokrakasarmi pöllyissä.
        Kotiinsa orjautuneen mielenmullistuksen pauloissa.

        "sekavaa-sipinää-sinun"

        En ole.
        Päissäänkin saatan, painotan saatan olla perinteisesti Perjantaina.
        Tämä aloitus nyt vaan oli niin kakkaista, typerää omais-hoitaja-siilin-leskeä että kommenttini sopi tähän hyvin.

        H.


      • Ainasamaa
        hunksz kirjoitti:

        "sekavaa-sipinää-sinun"

        En ole.
        Päissäänkin saatan, painotan saatan olla perinteisesti Perjantaina.
        Tämä aloitus nyt vaan oli niin kakkaista, typerää omais-hoitaja-siilin-leskeä että kommenttini sopi tähän hyvin.

        H.

        Huolestuttavaa sinun kirjoittelusi.
        Sekavaa ja aivan uskomattoman inhottavaa.


      • Jari se sitten kaataa kaljaa piripintaan ja juo vaudikkaasti.


      • Kuin-enteellisesti

        Jarilla on tainnut nousta piri pintaan, ha hah.
        Libidokin lässähtänyt, amfetamiinilla moni sitä aktivoi.


      • PskanVääntäjäOn
        hunksz kirjoitti:

        "sekavaa-sipinää-sinun"

        En ole.
        Päissäänkin saatan, painotan saatan olla perinteisesti Perjantaina.
        Tämä aloitus nyt vaan oli niin kakkaista, typerää omais-hoitaja-siilin-leskeä että kommenttini sopi tähän hyvin.

        H.

        Ei kukaan tänne sairaampia tekstejä väännä kuin hunkzs.
        Ulostusta tulee molemmista päistä
        Niin ettei kukaan voi lähellensä mennä eikä väännöksiään ymmärtää eikä haistaa


      • Tuli.mieleen.tämä

        Miten lie hunkzsin oma hygienian taso noin yleisesti?
        Vältteleekö suihkua ja saunaa?


      • kylmätotuus
        yksilesken kirjoitti:

        Jari se sitten kaataa kaljaa piripintaan ja juo vaudikkaasti.

        Sinullahan sitä kokemusta on, miten ryypätään oikein kunnolla. Näinhän olet itse kertonut.
        Muista kuitenkin, että raitistunutkin alkoholisti on aina alkoholisti ja retkahtaminen on hiuskarvan varassa.

        Älä siis polje maahan toisia, vaan ole iloinen ja kiitollinen jokaisesta raittiista päivästäsi!
        Ylpeys käy lankeemuksen edellä, sanoo sananlasku.


      • kylmä
        Mitä saissea sinä kirjoitat.En ole koskaan käyttänyt mitään huumekamaa, en edes polta.
        Mitä tekemistä juopottelullani on Jarin pirin vetämisen kanssa. On kysymyksessä julkisuuden henkilö, joka ajaa autoa piripäissään, keskellä Helsinkiä, vaarantaen käytöksellään tiellä ajavia ja kulkijoita. Jari elää julkisuudesta. Jos hänellä ei ole yleisöä ja kuuntelijoita, hänen uransa on loppu. Hän on myös esimerkki monelle aloittavalle tangokuninkaalle ja artistille.


      • hunksz kirjoitti:

        "sekavaa-sipinää-sinun"

        En ole.
        Päissäänkin saatan, painotan saatan olla perinteisesti Perjantaina.
        Tämä aloitus nyt vaan oli niin kakkaista, typerää omais-hoitaja-siilin-leskeä että kommenttini sopi tähän hyvin.

        H.

        Miksi ihmeessä tunget nenäsi näihin mielestäsi typeriin ketjuihin joissa typerät tyypit kirjoittelee. Etkö tunne missään muualla olevasi parempi muita :D
        Et pääse noilla konsteilla kenenkään yläpuolelle, päinvastoin, herätät kummastusta, jopa sääliä.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tunget nenäsi näihin mielestäsi typeriin ketjuihin joissa typerät tyypit kirjoittelee. Etkö tunne missään muualla olevasi parempi muita :D
        Et pääse noilla konsteilla kenenkään yläpuolelle, päinvastoin, herätät kummastusta, jopa sääliä.

        "mielikki.mummo"

        Niinpä niin mummukka rai, rai, rai...
        Palstamme nimi on keskustelu-palsta.
        Eli se vaatii erilaisia argumentteja ja haja-mielteitäkin.
        Muuten palsta kuolee pois.
        Samaa mantraa hiljaa hymisten.
        Estääkseni tuon kohtalon, olen aina innokas, valmis sotaankin.
        -
        Ja juu.
        Olet tainut tahallasi unohtaa mitä olen vuosia jankuttanut:
        Minua saa haukkua, kiittää, kannustaa, ivata, halia...
        Minua kohtaan saa myös kehittää kaiken-laisia tunteita.
        Tunteita minä rakastan eri-tyisesti.
        Koska niissä täytyy aina olla mukana tulinen asenne.
        Vihaa, iloa, rakkautta, kaipuuta, tuskaa, elottomuutta...
        Joten jatkaa hän vaan, yrittäen epä-toivoisesti siirtää sisäisen paine-kattilansa tuskan toisille hartioille.

        H.


      • PYÖRÄTUOLIPOTILAS

        On loukkaus vammaisia kohtaan puhua rullatuoleista, kun sellaisia tuoleja ei ole olemassakaan!!!! HÄPEÄ


    • mimmimum-..mi

      Olisiko tämä viimeinen Virolainen "puoliso" opettanut huonoille tavoille.....no mene ja tiedä...

      • Sillanpää jotenkin.....mutta Pekka Haavistoa on vaikea kuvitella imemässä.....


      • mimmimum-..mi

        Juu...Pekka Haavisto on jotenkin niin miesmäinen mies....vaikka enhän minä näistä kuvioista tiedä .....Jari on usein ollut esim. haastatteluissa hirveän itkuherkkä....silloinkin kun puhui haluavansa isäksi...ja monia muita tilanteita.


      • Niinpäjoojuu

        "Olisiko tämä viimeinen Virolainen "puoliso" opettanut huonoille tavoille..."

        Kuin hitto aivan samaa ajattelin itsekin päivällä kun luin uutisen.

        Mutta lööpeissä säilyminen taattu:
        "jari meni vieroitushoitoon"
        "otin itseäni niskasta kiinni"
        "meinasin tehdä itsarin"
        "häpeän suunnattomasti ja pyydän anteeksi"
        "olin kuin toinen ihminen"


      • Kyllä aikuisen miehen pitäisi olla ihan itse vastuussa tekemisistään vaikka hänelle sitten "opetettaisiin" mitä.


      • kookoss
        KolavanKotka kirjoitti:

        Sillanpää jotenkin.....mutta Pekka Haavistoa on vaikea kuvitella imemässä.....

        Kerroppa Kolavankotka mitäs sinä imeskelet?????


      • kookoss kirjoitti:

        Kerroppa Kolavankotka mitäs sinä imeskelet?????

        Et kai sinä vaan ole mikään perverssi kun tuollaisia kyselet?


      • kookoss
        KolavanKotka kirjoitti:

        Et kai sinä vaan ole mikään perverssi kun tuollaisia kyselet?

        En. Mutta sinä olet kun sen imemisen kyselemisen aloitit.


      • kookoss kirjoitti:

        En. Mutta sinä olet kun sen imemisen kyselemisen aloitit.

        En minä kysellyt, minä vaan totesin :)


    • >>Minkä-laatuisia rulla-tuoleja sinne tehdään?
      Onko kukaan koskaan valittanut niistä?
      Minusta olisi kiva saada aikanaan rulla-tuoli missä on istuin-osan keskellä reikä näytteitä varten.
      Kerrohan tarkemmin palvelu-talojen kakoista.
      Oletan sinun ottaneen useinkin.<<

      H.

      Mihinkäs sinä pottaa tarvit? Sinullahan oli säkillinen tena-leidejä housuissa 24/7 jo kymmenen vuotta sitten :)

      • ööööööpisteeeee

        Huono--laatusisa rulla--tuoleja tänne tehdään.
        On nistä valitettuuuu.
        Keskellä on se leskellä kesällä.

        Ö..


      • ööööööpisteeeee kirjoitti:

        Huono--laatusisa rulla--tuoleja tänne tehdään.
        On nistä valitettuuuu.
        Keskellä on se leskellä kesällä.

        Ö..

        ööööööööööööööööööööö
        Ootko ollut Jarin piripurkilla, kun kirjoitus on niin epäselvää.


    • tööttt

      Onko jotain outoa siinäkään asiassa että mieskin voi olla niin herkkä että kyynelehtii
      - maailma on raaka ja raju - ollut sitä aina - syntiseksi lauluksikin kirjattuna.
      Suomenkin historia ja maaperä rajuuden ohella vähintäänkin karu - niidenkin kausien ohella jolloin ihmiset lyöneet laudat ovien salvoiksi ja vaihtaneet paremman elämän toivossa asuinseutua,
      - monet ihmiset herkkyytensä vuoksi joutuu käyttämään lääkkeitä tai katukaupan aineksia
      - pikkuipanana niin poikien ja tyttöjenkin piti katujenkasvattina opetella tupakoimaankin että olisi
      edes jotenkin käynyt aikuisesta kun aikuisten hommiin alaikäisiäkin pistettiin tosta noin vain-
      - ei sitä surullisenkuuluisaa vertenlentoakaan jaksa ees vanhemmalla iälläkään suomalaisuudessa ihailla tai ihannoidakaan kaikki jonain miehisyyden, naiseuden tai lapsuudenkaan mittapuuna.
      - keikkamuusikkojenkin elo lienee aika rankkaa - minusta oli hienoa että eräs suomalaislääkäri kirjoitti
      kirjankin ihmiselon hauraudesta silläkin elämänalueella ja työsaralla.

      • New-age

        Olen käynyt Sillanpään konserteissa muutamia kertoja. Hyvä laulaja ja esiintykä.
        Kenkku uutinen.


      • kylmätotuus
        New-age kirjoitti:

        Olen käynyt Sillanpään konserteissa muutamia kertoja. Hyvä laulaja ja esiintykä.
        Kenkku uutinen.

        Olen käynyt yhdessä Jarin konsertissa ja se oli todella hieno elämys. Hän teki myös keikan tänne kotipaikkakunnalleni erään kesätapahtuman yhteydessä. Se oli kaikille maksuton ja kesti pari tuntia. Kivat muistot siitäkin jäi.

        Hän on mielestäni paras tulkitsija ja karismaattisin miesartisti Suomessa nykyään.

        On syytä erottaa toisistaan taiteilijoiden yksityiselämä ja heidän ansionsa taiteilijoina.

        Siltsun arvoa laulajana eivät vähennä silmissäni lainkaan hänen yksityiselämässään tekemänsä virheet, eivätkä muutkaan seikat, jotka liittyvät hänen yksityisyyteensä.

        Jos lähdemme arvostelemaan suomalaisten kirjailijoiden, laulajien, muusikoiden, näyttelijöiden jne. tuotantoa ja samalla kuljetamme siinä rinnalla heidän "puutteitaan", niin ei meille montaa nimeä jää, joita voimme "kunnioittaa".

        https://www.youtube.com/watch?v=9beZIzDhqEo


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Olen käynyt yhdessä Jarin konsertissa ja se oli todella hieno elämys. Hän teki myös keikan tänne kotipaikkakunnalleni erään kesätapahtuman yhteydessä. Se oli kaikille maksuton ja kesti pari tuntia. Kivat muistot siitäkin jäi.

        Hän on mielestäni paras tulkitsija ja karismaattisin miesartisti Suomessa nykyään.

        On syytä erottaa toisistaan taiteilijoiden yksityiselämä ja heidän ansionsa taiteilijoina.

        Siltsun arvoa laulajana eivät vähennä silmissäni lainkaan hänen yksityiselämässään tekemänsä virheet, eivätkä muutkaan seikat, jotka liittyvät hänen yksityisyyteensä.

        Jos lähdemme arvostelemaan suomalaisten kirjailijoiden, laulajien, muusikoiden, näyttelijöiden jne. tuotantoa ja samalla kuljetamme siinä rinnalla heidän "puutteitaan", niin ei meille montaa nimeä jää, joita voimme "kunnioittaa".

        https://www.youtube.com/watch?v=9beZIzDhqEo

        Olipa hyvä kommentti. Muistan aikanaan psykologian opettajani sanoi, että ihmisen luonne on kuin pallo, jos on jollain puolella pullistuma, niin vastakkaisella puolella on saman kokoinen kuoppa. Olen muistanut sen aina, kun on ollut puhe jostain erityislahjakkaasta henkilöstä. Meillä löytyy heitä säveltäjistä, kirjailijoista, runoilijoista, muusikoista. Monta hyvää esimerkkiä. Alkoholin väärinkäyttöä, mielisairaalakeikkoja, epäonnistuneita avioliittoja, kellä mitäkin. Ja usein juuri erittäin lahjakkaita juuri siinä, mitä muuten tekevät.

        Ja sitten on meitä tasaisia puurtajia, joilla ei ole kovinkaan suuria pullistumia, joskaan ei sitten kuoppiakaan. Ja me suuri massa asetamme sitten ne normit, joiden mukaan kaikkien pitäisi elää ja olla. Se ei vaan kaikilla suju niin. Enkä halua puolustella ketään.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Olen käynyt yhdessä Jarin konsertissa ja se oli todella hieno elämys. Hän teki myös keikan tänne kotipaikkakunnalleni erään kesätapahtuman yhteydessä. Se oli kaikille maksuton ja kesti pari tuntia. Kivat muistot siitäkin jäi.

        Hän on mielestäni paras tulkitsija ja karismaattisin miesartisti Suomessa nykyään.

        On syytä erottaa toisistaan taiteilijoiden yksityiselämä ja heidän ansionsa taiteilijoina.

        Siltsun arvoa laulajana eivät vähennä silmissäni lainkaan hänen yksityiselämässään tekemänsä virheet, eivätkä muutkaan seikat, jotka liittyvät hänen yksityisyyteensä.

        Jos lähdemme arvostelemaan suomalaisten kirjailijoiden, laulajien, muusikoiden, näyttelijöiden jne. tuotantoa ja samalla kuljetamme siinä rinnalla heidän "puutteitaan", niin ei meille montaa nimeä jää, joita voimme "kunnioittaa".

        https://www.youtube.com/watch?v=9beZIzDhqEo

        Jokohan hän jo silloin parikymmentä vuotta sitten käytti sitä valkeaa unelmaa, vai vaiko vasta unelmoi siitä?


      • New-age

        Tellukka, et saa...
        Harmitti silloin, kun ei päässyt viisuihin.


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Jokohan hän jo silloin parikymmentä vuotta sitten käytti sitä valkeaa unelmaa, vai vaiko vasta unelmoi siitä?

        Mistä ihmeestä sait mielikuvan, että Valkeaa unelmaa laulun sanat viittaisiva amfetamiiniin? Tosi outo mielleyhtymä.
        Laulun on sanoittanut Pekka Laaksonen, eikä suinkaan Siltsu.

        Jos sinua niin kovasti kiinnostaa Jarin yksityiselämä, kannattaa ottaa yhteyttä häneen ja kysellä kysyttäväsi.

        Minua kiinnostaa ainoastaan hänen laaja tuotantonsa, josta riittää kuunneltavaa moneksi päiväksi.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sait mielikuvan, että Valkeaa unelmaa laulun sanat viittaisiva amfetamiiniin? Tosi outo mielleyhtymä.
        Laulun on sanoittanut Pekka Laaksonen, eikä suinkaan Siltsu.

        Jos sinua niin kovasti kiinnostaa Jarin yksityiselämä, kannattaa ottaa yhteyttä häneen ja kysellä kysyttäväsi.

        Minua kiinnostaa ainoastaan hänen laaja tuotantonsa, josta riittää kuunneltavaa moneksi päiväksi.

        Voi kauhistus! Yksi t-kirjain putosi pois.
        Korjaan virheen oitis. Siis ...viittaisivat amfetamiiniin.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sait mielikuvan, että Valkeaa unelmaa laulun sanat viittaisiva amfetamiiniin? Tosi outo mielleyhtymä.
        Laulun on sanoittanut Pekka Laaksonen, eikä suinkaan Siltsu.

        Jos sinua niin kovasti kiinnostaa Jarin yksityiselämä, kannattaa ottaa yhteyttä häneen ja kysellä kysyttäväsi.

        Minua kiinnostaa ainoastaan hänen laaja tuotantonsa, josta riittää kuunneltavaa moneksi päiväksi.

        "– Mulla on aina tällaisia piiloviestejä, Sillanpää sanoo jaksossa.
        Yhdeksi piiloviestikseen Sillanpää mainitsee kappaleensa Kuuleeko Eero? vuodelta 1999.
        – Siinähän on mun ensimmäinen ulostulo homoudesta. Eerohan on täyshomppeli, Sillanpää naurahtaa jaksossa."

        Toisena piiloviestinä voi hyvinkin kuvitella tämän, kun kuuntelee sen laulun sanat
        http://www.laserfocusworld.com/articles/2016/03/tunable-diode-laser-absorption-spectroscopy-allows-real-time-monitoring-of-water-solvent-drying/_jcr_content/leftcolumn/article/thumbnailimage.img.jpg


      • Huimeiton

        """Ja sitten on meitä tasaisia puurtajia, joilla ei ole kovinkaan suuria pullistumia, joskaan ei sitten kuoppiakaan. Ja me suuri massa asetamme sitten ne normit, joiden mukaan kaikkien pitäisi elää ja olla. Se ei vaan kaikilla suju niin. Enkä halua puolustella ketään."""

        Niin, meillä taviksilla ei ole koskaan mitään kivaa, ihan tavista vaan.

        Kehui muuten Sikkapää sellaistakin, että aiemmin hän veti hirveät kännit joka kolmas pävä. Tjuu kolmasosan vuodesta. Onko sellainen alkoholismia, ei varmaankaan?


    • poispoispois

      en ole käynyt jarin keikoilla enkä käy. yököttävä vanha raato. pilannut itsensä miesten kanssa ja viinan sekä huumeiden. onko ihmiset niin pöljiä etteivät näe kun kaveri on aivan pöllyissä ollut jo monen monta vuotta. hyvä että jäi kiinni vihdoin ja viimein. niin kuin joku kirjoitti että tiedetty on pitkän aikaa asia mutta pelkurit pitävät toistensa puolta henkeen ja vereen saakka. vuosikaudet salasi homouttaan ja esitti naisille vaikka mitä ja vanhat naiset olivat lääpällään häneen. typeriä kun olivat. minun yksi naispuolinen työkaveri meinasi tulla silmilleni aikoinaan kun sanoin että jari on varmasti homo. suuttui niin ettei puhunut minulle mitään todella moneen vuoteen. on tainnut alusta asti vetää jotain aineita. nyt hänen pitäisi poistua julkisuudesta ja laittaa itsensä kuntoon. mutta ei taida jaripoika siihen pystyä kun aina on ollut yleisön ja lehdistön lellikki. no löytyihän sieltä luuranko kaapista vihdoin ja viimein. mitä vielä löytyykään.

    • RakastakaaVälittäkää

      Miksi pitää puhua ihmisten yksityisestä intiimistä elämästä?
      Miksi se kenellekään kuuluu mitä ihmiset kahdenkesken tekevät?

      Hellyyttä voisi itse kukakin opetellä antamaan omille läheisilleen
      ja rakkautta tietysti myös.

      • Minun on ainakin vaikea helliä rattijuoppoja ja huumehöyryissään ajelevia. Siitähän ketjun aloitus oli.
        Ei se ole silloin hänen yksityinen intiimi asiansa, jos varsin vaarantaa toisten ihmisten henkiä liikenteessä.


      • selityksetpahentaa

        Oli eritoten hyvä, että poliisit sattuivat/tulivat/pyydettiin paikalle, ennen kuin autonsa kanssa sekoileva Sillanpää ehti ajaa pitemmälle ja olisi todennäköisesti aiheuttanut vakavammankin kolarin..?
        "Sillanpää jäi kiinni poliisin virkapartiolle, joka huomasi autoilijan törttöilevän Lönnrotinkadulla Helsingin keskustassa. Poliisit pysäyttivät kuljettajan, joka osoittautui Sillanpääksi."

        Lisää logiikkaa: (tämä tutkija kuin puolustaisi Sillanpäätä?)
        "Tutkimusprofessori Pekka Hakkarainen Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta kertoo, että amfetamiinilla on pitkät käyttöperinteet juuri viihdealalla, jossa taiteilijalta vaaditaan usein yli-inhimillistä venymistä.

        - Amfetamiinihan on piriste, eikä näin ollen mitenkään outo aine showbisneksessä, jossa voi olla hyvin hektinen tekemisen rytmi, pitää ehtiä moneen paikkaan samaan aikaan, päivät ovat raskaita ja ajomatkat venyvät pitkiksi, Hakkarainen kertoo Iltalehdelle.

        - Jos juo piristeeksi kymmenen kuppia kahvia, ja 11. ei enää auta, silloin voi tulla siirryttyä vahvempiin aineisiin, hän kiteyttää."


      • New-age

        No eihän tuollainen selitys kestä. Ei pidä tehdä liian tiukkaa aikataulua.
        Raudan takominen, kun on kuumaa on itsensä höykyyttämistä.
        Työpaikoilla normisti tulee varoitus ja sitten fudut.
        Sillanpää on symppis, kyllä osannee ottaa asian asiana.


      • New-age
        Tellukka kirjoitti:

        Minun on ainakin vaikea helliä rattijuoppoja ja huumehöyryissään ajelevia. Siitähän ketjun aloitus oli.
        Ei se ole silloin hänen yksityinen intiimi asiansa, jos varsin vaarantaa toisten ihmisten henkiä liikenteessä.

        Olen samaa mieltä. Eihän tässäkään tarvitsisi nimeä edes käyttää, vaan käsitellä, missä kunnossa voi ajaa autoa. No, tutkimuksiin perustuen muutama promillen osa.
        Ajattelen näin, että vaikkei välittäisi tuon taivaallista omasta kohtalostaan, niin jonkun saattaminen pyörätuoliin, hengityslaitteisiin tai peräti hautaan, pitäisi muistaa. Ja on oikein, jos joku käryttää tällaisen piittaamattomassa tilassa olevan tai kun ei osaa arvioida oikein ajokykyään. Sanktiot on.Pienempi harmi kärsiä seuraamuksista ennen kuin keltään henki lähtee.


      • amadeusmozart

        Hellyyttä vain annettava vaikka saa kanssakulkijat hengenvaaraan. Joku raja ymmärtämiselläkin pitää olla.
        Nimim. "rakastakaa välittäkää".


      • New-age

        No, minusta sepä on välittämistä mielestäni, narauttaminen. Jokin stoppi voi kääntää suuntaa, mielellään parempaan. Ne, jotka tietävät, että jollakin on ongelma, eivät uskaltane puuttua. Pitäisi olla juurikin päinvastoin. Ei ystävyyttä tai yleisöä tarvitse menettää.
        Meillä on leegio artisteja, jotka ovat pullon kanssa painuneet unholaan.
        Todella hyviä ja lahjakkaita. Jokin alan hoito-ohjelma, kuntoutusjuttu heille.
        Unholaan joutuminen on pahinta myrkkyä. Muut voivat silti välittää.


    • Ihmeellisen paljon sai homo presidentti ehdokas ääniä, ehkä on suomenkielen vika kun molemmat on hän?

    • Jotkut.jaksaa

      Turhuuksien turhuus toisen yksityisyys kiinnostuksen kohteena.

      • New-age

        Nimen olisi voinut jättää, mutta yleisellä tasolla voi keskustella aivan hyvin.


      • Eri.mielenkiintoista

        Ruotia julkiksen edesottamisia, se teki sitä ja tätä no jossei ihmisellä muuta vaikka kissan ristiäisiä.


    • Piripuri

      En ole ikinä seurannut Sillanpään esiintymisiä, mutta eihän hänen kasvojensa ja hänestä kertovien juttujen näkemistä täysin ole voinut välttääkään, niin paljon on lehdissä yms. häntä esitelty ja käsitelty. Hyvää tässä kai kuitenkin on se, että jäi kiinni sekavalla ajamisellaan ennen kuin ehti aiheuttaa mitään vakavampaa. Toivottavasti jatkossa tajuaa edes pysyä poissa ratista jos on päätään millä tahansa aineilla sekoittanut.

    • Niin. Kai alkoholi/huumeet merkkaavat artistille samaa kuin doping urheilijalle. Suorituksia täytyy parantaa, ainakin entinen taso pitää säilyttää ja elleivät omat rahkeet riitä, harva kai heittää ihan vapaaehtoisesti pyyhkeen kehään. Julkisuuskin on eräänlainen huume.

      En tiedä, minkä ikäiset kuuluvat Jarin ihailijoihin. Toivottavasti eivät aivan nuoret. Heille tuosta paljastuksesta voi välittyä viesti, että ilman lisäinnoitusta ei tule menestystä. Ja että piristeitä voi kokeilla, eikä niistä tule ongelmia, hyvää nostetta vain.

      Toivottavasti Jari kestää sen paineen, mikä tuosta paljastuksesta seuraa. Minusta hän on sympaattinen artisti, huumattuna tai ei, ja tulkitsijana hän on mestarillinen.

      • ö-Öö

        Tiedä artistista.

        Siis ei kiinnosta, vaikkakin väkiselläkin toki ammattimies. Oikeastaan tässä keississä ainoa erikoinen piirre, aika harvoin humppajengiläinen kärynnyt kamasta, aina olleet rattijuoppoja viinasta. Se ei edes olisi ollut kunnolla otsikko, jos joku Andy McCoy käryäis.

        Sanktioista puhuen. Jos linja-autokuski käryää ratista, se saa potkut. Muusikko saa alennusta tuomiosta, koska ajaminen osa työtä. Palkkaa kuskin vähäksi aikaa ja homma jatkuu. Kärynnyt autokuski ei enää saa töitä siltä alalta.. Aika erikoista on maailma.

        =DW=


      • ö-Öö kirjoitti:

        Tiedä artistista.

        Siis ei kiinnosta, vaikkakin väkiselläkin toki ammattimies. Oikeastaan tässä keississä ainoa erikoinen piirre, aika harvoin humppajengiläinen kärynnyt kamasta, aina olleet rattijuoppoja viinasta. Se ei edes olisi ollut kunnolla otsikko, jos joku Andy McCoy käryäis.

        Sanktioista puhuen. Jos linja-autokuski käryää ratista, se saa potkut. Muusikko saa alennusta tuomiosta, koska ajaminen osa työtä. Palkkaa kuskin vähäksi aikaa ja homma jatkuu. Kärynnyt autokuski ei enää saa töitä siltä alalta.. Aika erikoista on maailma.

        =DW=

        Hyvä havainto. Sillanpään julkikuvaan ei oikein osaisi sijoittaa huumeiden käyttöä.
        Mutta eiköhän tässä anteeksipyynnöllä ja katumuksella selvitä - siis julkisuuteen päin...
        Taiteilijoille (a urheilijoille) annetaan paljon anteeksi. Heitä mitantaan eri mitoilla kuin meitä taviksia.


      • Pirionpäässä

        Urheilija pyrkii parantamaan suoritustaan urheilussa, mutta miksi esiintyvä artisti haluaa parantaa jotain lähtiessään autoilemaan ja vain siirtyessään paikasta toiseen? Selitys kumisee onttouttaan näiltä osin, eli kyse ei ole suorituksen parantamiseen tähtäävästä toiminnasta eikä tekoa oikein mitenkään voi rinnastaa vaikka urheilijan dopingiin.


      • ö-Öö kirjoitti:

        Tiedä artistista.

        Siis ei kiinnosta, vaikkakin väkiselläkin toki ammattimies. Oikeastaan tässä keississä ainoa erikoinen piirre, aika harvoin humppajengiläinen kärynnyt kamasta, aina olleet rattijuoppoja viinasta. Se ei edes olisi ollut kunnolla otsikko, jos joku Andy McCoy käryäis.

        Sanktioista puhuen. Jos linja-autokuski käryää ratista, se saa potkut. Muusikko saa alennusta tuomiosta, koska ajaminen osa työtä. Palkkaa kuskin vähäksi aikaa ja homma jatkuu. Kärynnyt autokuski ei enää saa töitä siltä alalta.. Aika erikoista on maailma.

        =DW=

        Kuinka moni taho sampoaa rahaa Jartsan menestyksestä, Jos Jartsa ei enää laulais, eivät mutkaan palkkaansa sais?


      • Voihan olla et Jari sai tällä tempauksella uusia kannattajiakin.


      • Pirionpäässä kirjoitti:

        Urheilija pyrkii parantamaan suoritustaan urheilussa, mutta miksi esiintyvä artisti haluaa parantaa jotain lähtiessään autoilemaan ja vain siirtyessään paikasta toiseen? Selitys kumisee onttouttaan näiltä osin, eli kyse ei ole suorituksen parantamiseen tähtäävästä toiminnasta eikä tekoa oikein mitenkään voi rinnastaa vaikka urheilijan dopingiin.

        Jaa. Ei rinnasteta sitten. Moka mikä moka. Mutta eiköhän Jari joudu maksamaan rikkeistään siinä kuin kaikki muutkin. Eikä julkinen lynkkaus ole kovin kevyttä kamaa sekään.
        Sitä eivät kaikki kestä. Esimerkkinä vaikka Mika Myllylä.


      • q377777777
        ö-Öö kirjoitti:

        Tiedä artistista.

        Siis ei kiinnosta, vaikkakin väkiselläkin toki ammattimies. Oikeastaan tässä keississä ainoa erikoinen piirre, aika harvoin humppajengiläinen kärynnyt kamasta, aina olleet rattijuoppoja viinasta. Se ei edes olisi ollut kunnolla otsikko, jos joku Andy McCoy käryäis.

        Sanktioista puhuen. Jos linja-autokuski käryää ratista, se saa potkut. Muusikko saa alennusta tuomiosta, koska ajaminen osa työtä. Palkkaa kuskin vähäksi aikaa ja homma jatkuu. Kärynnyt autokuski ei enää saa töitä siltä alalta.. Aika erikoista on maailma.

        =DW=

        Vanhojen naisten FANITUS jatkuu katkeamatta. Hallit ja messukeskukset täyttyy 65 naisista, nyt samalla tavalla kuin silloin aijemmin kun ilmoitti tulevansa komerosta ulos. Jos oma poika olisi tehnyt samoin niin OLISI mummot suuttuneet. LUKEKAA VAUVA-palstaa, siellä 150 kommenttia.


      • järjetöntä
        demeter1 kirjoitti:

        Jaa. Ei rinnasteta sitten. Moka mikä moka. Mutta eiköhän Jari joudu maksamaan rikkeistään siinä kuin kaikki muutkin. Eikä julkinen lynkkaus ole kovin kevyttä kamaa sekään.
        Sitä eivät kaikki kestä. Esimerkkinä vaikka Mika Myllylä.

        Totta. Suomalaiset ovat tosi ilkeitä ja kylmiä ihmisiä,onneksi ei kaikki.Mässäillään julkkisten kustannuksella ,aivan kuin heillä ei olisi ihmisarvoa ollenkaan.Nämä jotka täällä ja muilla palstoilla haukkuvat Sillanpäätä,eivät ole ennen olleet edes kiinnostuneita hänestä laulajana ja henkilönä.Nyt sitten revitellään ja kuvitellaan itse olevan se hyvä ihminen.
        Haluaisitteko itse joutua median ja ihmisten lynkkauksen kohteeksi? Se jos mikä vie ihmisen tekemään epätoivoisia tekoja.Sitäkö haluatte? Pitäisi muistaa ,että pahoja asioita voi sattua teille itsellenne tai lähimmäisillenne,kohteletteko heitäkin yhtä julmasti .
        Kyllä voi todeta huumeitten käytön vääräksi ,eikä sitä tarvitse hyväksyä,mutta ketään ei saisi kiusata henkilökohtaisesti,niinkuin media nyt tekee ja on tehnyt ennenkin ,mikä aiheuttanut jopa itsemurhia.Uutisoitu jopa perättömiä juttuja ihmisistä. Mitä nettikiusaamisesta on sanottu!
        Joku tolkku pitäisi sentään olla.Media ei ole oikeuslaitos.
        Meillä kaikilla on vikoja ,yksikään ihminen ei ole toistaan parempi.


    • Suomi on maailmalla hyvin tunnettu huumeista jo sotien aikana. Urheilioilla on saavutukset olleet melko vähissä mistähän johtuu?

      • Miksi Suomi-Ruotsi ottelussa oli hyvin paljon ruotsalaisia sukunimiä suomalaisilla????


      • Nytmeniohi

        Aivan lapsellinen väite. Koko pieni Suomi ei ole koskaan ollut ns. maailmalla kovin hyvin tunnettu, saati että olisi tiedetty vielä suomalaisten mieltymykset. Ja se huume, joista pohjolan ihmiset parhaiten tunnetaan, jos ylipäätään tunnetaan, on kyllä ollut kuningas alkoholi, eivät huumeet. Jos unohdetaan Hotapulverit ja sota- ajan Pervitiinit, mitä huumeita suomessa on ollut mahdollista hankkia vaikkapa 1800- 1950 välisenä aikana, keskimäärin ei niin mitään!


      • Samasuhde
        xx9 kirjoitti:

        Miksi Suomi-Ruotsi ottelussa oli hyvin paljon ruotsalaisia sukunimiä suomalaisilla????

        Niinpä, miksi suomessa asuu niin paljon ihmisiä, joilla on ruotsalaisperäinen sukunimi, miksi suomalaiset ovat ottaneet sellaisen nimen? Eikä niitä mainitsemiasi nimiä kuitenkaan hyvin paljon ollut, ehkä suunnilleen saman verran kuin vastaavia nimiä koko suomen väestössä.


      • myös-omani
        xx9 kirjoitti:

        Miksi Suomi-Ruotsi ottelussa oli hyvin paljon ruotsalaisia sukunimiä suomalaisilla????

        Ootko koskaan kuullut että Suomi on ollut Ruotsin vallan alla n. 600v, johtuisikohan siitä nämä ruotsinkieliset nimet täällä?


    • Enpä-itse-ole-käynyt

      Näitä aikoja (13.9 - 14.9.2017) kirjoitin toisessa ketjussa, "en ihmettelisi yhtään, jos Jari S paljastuisi jonkun huumeringin tai maahantuonnin rahoittajaksi kun hänellä on ollut yhteydet Viroonkin kunnossa poikaystävänsä kautta."

      Taisi se poikaystävä olla peitehenkilö ihan muussa sopassa kuin poikaystävänä?

      Nythän herra on taas pidätettynä mutta senhän palstalaiset jo tietääkin.

      • cambce

        "... jonkun huumeringin tai maahantuonnin rahoittajaksi..."
        Ei rahamiehet itse kuskaa kamaa maahan, siihen on muulit.
        Ei ole Sillanpää ihan terävin kynä penaalissa, jos käry olisi käynyt taikamaan tullissa, olisi tullut hieman pidempi keikkatauko;)


      • Siltsu-on-pöljä
        cambce kirjoitti:

        "... jonkun huumeringin tai maahantuonnin rahoittajaksi..."
        Ei rahamiehet itse kuskaa kamaa maahan, siihen on muulit.
        Ei ole Sillanpää ihan terävin kynä penaalissa, jos käry olisi käynyt taikamaan tullissa, olisi tullut hieman pidempi keikkatauko;)

        Jos Sillanpään hallusta löytyi huumetta Seutulan tullitarkastuksessa, kuten vihjeet huhuilee, on äijällä käynyt melko munkki, että pääsi lähtemään Taikamaasta jäämättä kiinni. Siinä olisi vierähtänyt 5 - 10 vuotta keikkataukoa Bangkokin karuissa kopeissa. "Satulinna kaukomaan".
        Filippiineillä olisi voinut lähteä henki?


    • eikuulusuosikkeihin

      Monenkin, en kuitenkaan tämän aloituksessa mainitun diilerin, enkä mene tulevaisuudessakaan, jos hän nyt paljon missään enää esiintyykään.

      • Nähty-menneisyys

        Alamäki alapäämäki on ollut raju.


      • ihankilomies

        Diileri:))))


      • Kauppamiehiä-sanoisin
        ihankilomies kirjoitti:

        Diileri:))))

        Kun Jari pääsee ulos putkasta tai myöhemmin vankilasta (kuinka vakavasta jutusta lie kyse?) hän voi perustaa ohjelman diili (tai Tiiliseinä=vankila) tahi diileri "näin se kristallihomma skulaa".


      • ettäsellaistatälläkertaa
        Kauppamiehiä-sanoisin kirjoitti:

        Kun Jari pääsee ulos putkasta tai myöhemmin vankilasta (kuinka vakavasta jutusta lie kyse?) hän voi perustaa ohjelman diili (tai Tiiliseinä=vankila) tahi diileri "näin se kristallihomma skulaa".

        "...esitutkinnassa myöntänyt hankkineensa metamfetamiinia sekä omaa käyttöään varten että juhlissa tarjottavaksi satunnaisesti pieniä noin 1-10 g:n eriä vuosina 2014-2017. Hankitun huumausaineen yhteismäärä näinä vuosina on ollut noin 110 g.
        Sillanpää korostaa, että poliisi epäilee häntä nimenomaan huumausaineen hankkimisesta omaan käyttöön, eikä mistään muusta osallisuudesta huumeverkostoon.**


    • goo

      Oliko se mummu vai äiti kun hänellä kuoli ja suru valtasi sielun.

    • no menipäs taas kummaksi nuo jutut täällä, mutta vastaan että olen käynyt Sillanpään keikoilla silloin alkuaikoina kun hänestä tangokuningas tuli, en enää pitkään aikaan. hyvä esiintyjä ja laulaja oli silloin, sittemmin mennyt jotenkin pilalle.......................sääli sinänsä, vaikkakin ihan oma syynsä eikä mitään sääliä tarvitse.

    • Zympatiaa

      Sympatiat Siltsulle !
      Ei ulkopuoliset koskaan voi tietää, mitä kaikkea ihmisen elämässä ja sisimmässä tapahtuu
      ja mikä johtaa mihinkin.
      Turha etsiä "syitä" tai syyllistää ketään.
      Moni on uhri. Moni "syyllistetty" tekee lopuksi itsarin.

    • lacucaracha

      Jätetään tuomitseminen. Kuvien mukaan näyttäisi olevan jo tarpeeksi piinattu muutenkin. Herkkä kaveri eikä kaikista ole julkiseksi eläimeksi. Hänellä on kuitenkin upea lahja, lauluääni ja siitä meistä useimmat ovat saaneet nauttia vuosia. Toivotaan, että jatkossakin. Jaksamista vaan.

      • Aina.i.ankeinennnnn

        Jättäkö tuomitsematta jos käy ilmi että on mukana huumebisneksessä mistä häntä nyt epäillään... jokainen voi vetää itse mitä haluaa... mutta huumeiden välitys muille... eikö sekään ole rangaistavaa 😳😳 mutta niin monta mieltä kun ihmistä.


      • Jarin-haavemaako
        Aina.i.ankeinennnnn kirjoitti:

        Jättäkö tuomitsematta jos käy ilmi että on mukana huumebisneksessä mistä häntä nyt epäillään... jokainen voi vetää itse mitä haluaa... mutta huumeiden välitys muille... eikö sekään ole rangaistavaa 😳😳 mutta niin monta mieltä kun ihmistä.

        Totta. Kysymys erittäin vahvasta, usein tappavasta, huumeesta. Kristalli. Moniko lie kuollut Sillanpään ja sen kaveripiirin ympyröihin liittyneisiin huumeisiin. Huume joka syö ihmisen elimistön, ihon, kasvot...


      • lacucaracha

        Voi hyvä isä, onko ihan pakko olla noin yksinkertainen. Tarkoitin tätä palstatuomitsemista, en muuta. Jokainen asia pitäisi ilmeiseti piirtää, että menisi perille, jos sittenkään.


    • äilykö

      Surku juttu tuo Sillanpään tapaus mutta mies on täysi tomppeli. Olisi luullut ottavan opikseen viime kerrasta, mutta törmäilee tulliin kamaa taskussa -typerys.

      • Kuka-lie-esikuva

        Sillanpään huumeriippuvuus on 99% luokkaa. Siitä kielii se, että ainetta oltava taskuissa koko ajan. Vaikka hänen piti olla virkistys -ja toipumislomalla kesämökillään thaimaassa.


    • MuuttuvatLaulut

      10% on riippuvaisia, loput 90% viihdekäyttäjiä. JA PISTE.

      • Toisin-päin

        Huumeiden vakiokäyttäjistä 90% on riippuvaisia, loput 5 - 10 % viihdekäyttäjiä.


      • KuppaTöölöstä

        Vanhat Kurpat menee keikoille, mikään ei heitä hetkauta.


      • Tiedetään.tämä

        Hunkszin Enkelit, läyskä lössi käy juurikin Sillanpään ja vastaavien keikoilla.


    • Voi.hitto

      Iltapäivä lehtien etusivut suorastaan kirkuvat yhdestä juipista vähän väliä, mun puolesta olkoot vaikka katu ojassa.

    • KeltaisetTakahampaat

      Metsäkedolla väheni, väheneekö Siltsulla vai pitääkö vanhat naiset salit täytenä.

      • Manaa-geri

        Kesä lähenee, väki vähenee, keikka peruutuksia jo tapahtunut.


      • KaikkiKolmeSalmistaaina

        Tänään J.S. on EVS:ssä MTV3.


      • aina.i.ankeinennnnn

        mitähän tekemistä metsäkedolla on tässä aiheessa
        mun mielestä kaksi ihan eri asiaa
        paitsi että metsäketo oli ihmisten mielestä pahempi kun siltsu
        mutta sitä voi jokainen miettiä tykönään
        kumpi on tuomittavampaa nipistely ja ehdoittelu vai huumeiden käyttö

        kolme keikkaa on siltsulta peruttu jo
        ja toivottavasti perutaan vielä paljon lisää
        onpahan hänellä sitten aikaa narkata.


      • PulskaPoika120

        Kaksi eri asiaa, mutta tarkoitti varmasti keikkojen peruuntumisia/töiden vähenemisiä.


    • Aap.ma

      En ole käynyt enkä koskaan tule käymään. Thai apinoita on paljon.

    • Eipä ole Sillanpäällä mitään annettavaa meikäläisen pohjattomaan musiikin nälkään. Ja mitä huumeisiin tulee, ihan sama, itsehän elämänsä pilaa. Toisaalta, jos noin koviin huumeisiin pitää ryhtyä, lienee se elämä jo muutenkin pilalla.

    • lisääpaljastuu

      En ole ja samanlailla pitäisi muidenkin narkkarien kuten se Mikael Gabriel keikat perua ja pois telkkaristakin

      • narkithoitoon

        samoin kuin se lökäpöksy joka oli vain elämää ohjelmassa ihan pöllyssä


    • perinne-huume

      Sodassa käyttivät metamfetamiinia jotta jaksaisivat tappaa ihmisiä kauemmin, paremmin ja rohkeammin.

      Huume-Suomessa metamfetamiinia on käytetty sotien jälkeen ihan luvallisesti aina -70 luvulle asti.

      Jos liitytään NATOon, niin tänne saadaan enemmänkin metamfetamiinia ja muitakin eksoottisempia aineita. USA:ssa ne ovat normaalia. NATO depottien kauppamiehet muiluttavat lastit Suomeen NATO huoltolennoilla, eikä tulli tai polliisi tiijjä yhtää mittää. ;)

    • rentohyväesitys

      Kävin kerran yli 15 vuotta sitten yhdessä ystävätterini kanssa, joka on innokas Siltsu-fani. Lähdin hänen seurakseen ja olin yllättynyt siitä kuinka hyvin hän otti yleisönsä. Surullista jos hän ei pian ymmärrä oman tilansa vakavuutta eikä nöyrry hakemaan apua.

      • hihhiii

        Siis ystävättäresi otti yleisönsä?


    • Lavojenmangneetti
    • KuinkaMoniPRRR

      Ja kuuluuhan niitä olevan muitakin narkkareita viihde-elämässä. Äskettäin xxxxx kertoi käyttävänsä jatkuvasti huumeita, sisäisesti tai poltellen.

      Kamalia esimerkkejä nuorille.

    • VoihanKettuKurjuus

      Kuinka monen narkkarin keikoilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe