Mitä kuuluu?😊 Minulle suht. hyvää, olen jaksellut jotain touhuta.
Missä rekatut?
37
340
Vastaukset
- mekkopäivätkö
Olet sinä hemmetin hullu kun kyselet joka toinen viikko missä olet. Hanki jo vaikka ylläpidolta apu ongelmaasi jos et sitä muualta löydä.
Hitto ku sä oot herkkis. Jengi jauhaa skeidaa ja sä melskaat ku maailmanlopun edellä... Et olisko niinku menkkapäivät meneillään? :D
artagnan kirjoitti:
Hitto ku sä oot herkkis. Jengi jauhaa skeidaa ja sä melskaat ku maailmanlopun edellä... Et olisko niinku menkkapäivät meneillään? :D
Nyt heräs Artsi semmonen kysymys mieleen, että miks miehetki usein "melskaa" vaikkei niillä ole menkkoja??
tinttu-liina kirjoitti:
Nyt heräs Artsi semmonen kysymys mieleen, että miks miehetki usein "melskaa" vaikkei niillä ole menkkoja??
Siis Artagnan on kyllä aivan superrauhallinen. Multa menisi varmasti taju, jos hän korottaisi jostain syystä ääntään. Sitä ei tapahtunut edes silloin, kun narrasin hänen työkaverilleen, että mulle tulee vauva, haha ;)) Ja Artagnan on isä...
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Siis Artagnan on kyllä aivan superrauhallinen. Multa menisi varmasti taju, jos hän korottaisi jostain syystä ääntään. Sitä ei tapahtunut edes silloin, kun narrasin hänen työkaverilleen, että mulle tulee vauva, haha ;)) Ja Artagnan on isä...
Artsi ei uskalla suuttua..
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Siis Artagnan on kyllä aivan superrauhallinen. Multa menisi varmasti taju, jos hän korottaisi jostain syystä ääntään. Sitä ei tapahtunut edes silloin, kun narrasin hänen työkaverilleen, että mulle tulee vauva, haha ;)) Ja Artagnan on isä...
Älä nyt kiusi liikaa miesparkaa, kun on selvästi hyvä mies.😊
tinttu-liina kirjoitti:
Nyt heräs Artsi semmonen kysymys mieleen, että miks miehetki usein "melskaa" vaikkei niillä ole menkkoja??
Kantsii kysyy tolta mun syrjähypyltä ku mä oon ite tällainen rauhallisuuden perikuva. Ny rupes sit katkoon... Mikäs pässi mä olinkaan? Olinkos mä urhee pässi? Hitto ku ei muista... :(
tinttu-liina kirjoitti:
Artsi ei uskalla suuttua..
No mä olin vaan muikeena tosta et musta tulee faija. Duunikamuki oli kateudest vihreenä. Mä sit oottelin muutamii viikkoi ennenku viitsein ees oikoo... ;)
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Älä nyt kiusi liikaa miesparkaa, kun on selvästi hyvä mies.😊
No mä tykkään vaan... ;)
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Siis Artagnan on kyllä aivan superrauhallinen. Multa menisi varmasti taju, jos hän korottaisi jostain syystä ääntään. Sitä ei tapahtunut edes silloin, kun narrasin hänen työkaverilleen, että mulle tulee vauva, haha ;)) Ja Artagnan on isä...
Ois se sit ollu söde skidi... <3
artagnan kirjoitti:
Kantsii kysyy tolta mun syrjähypyltä ku mä oon ite tällainen rauhallisuuden perikuva. Ny rupes sit katkoon... Mikäs pässi mä olinkaan? Olinkos mä urhee pässi? Hitto ku ei muista... :(
En muista minäkään, mut lemmenkipeä pässi ainakin...Laita itten pöydänjalkaan kii, ettet lennä katonrajaan..
tinttu-liina kirjoitti:
En muista minäkään, mut lemmenkipeä pässi ainakin...Laita itten pöydänjalkaan kii, ettet lennä katonrajaan..
Ittes siis..:)
- levollinen_olo
En ole rekattu mutta mulla menee jotenkuten.
Yritän mennä taas huomenna töihin että saan osaltani kustannettua sinun ja koirasi elämän! Onko sillä koiran kuvatuksella muuten vaipat? Pitääkö nekin sille maksaa?Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Käytöksesi perusteella taidat itse käyttää vaippoja.
Sillä on levollinen olo, ku on kinttujen välissä Tena Ladyt...
- Sun_flower
Kiva kuulla:) Onko kuvan koira omasi? Mukavasti päivä sujuu auringonpaisteessa, illalla geokätköilemään:)
Kuvassa oleva koira ei ole omani, tuo kuva on muualta.. Täytyy vaihtaa siihen oma koira. Tuo geokätköily tuntuu olevan suosittua, itse olen tehnyt kotitöitä ja ulkoillut koirun kanssa.
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kuvassa oleva koira ei ole omani, tuo kuva on muualta.. Täytyy vaihtaa siihen oma koira. Tuo geokätköily tuntuu olevan suosittua, itse olen tehnyt kotitöitä ja ulkoillut koirun kanssa.
No nyt profiili kuvassa on oma koirani.😊
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
No nyt profiili kuvassa on oma koirani.😊
Ai et ku on söde ja paksu vuffe... :)
artagnan kirjoitti:
Ai et ku on söde ja paksu vuffe... :)
Kiitos! Onhan se söpönassuinen ja kiva kaveri.😊 Onko itselläsi lemmikkiä?
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kiitos! Onhan se söpönassuinen ja kiva kaveri.😊 Onko itselläsi lemmikkiä?
Villakoirii vaan ;) No toi Arielin kolli on miltei niinku 'oma' et ollaan sen kaa kamui. Kyl mä kuule tota sunki vuffees rapsuttelisin... :)
- TosirealistiKokkolan
Avaajalle. Ovat vitussa, hah hah haaa... Sinun juttusi on tarkoitettu vittuun, siis kadoksiin, hah hah haaaa!!!...
artagnan kirjoitti:
Villakoirii vaan ;) No toi Arielin kolli on miltei niinku 'oma' et ollaan sen kaa kamui. Kyl mä kuule tota sunki vuffees rapsuttelisin... :)
Kissat on myös ihania, vaikka nykyään olen niille allerginen.. Onneksi voin pitää koiraa, tämä pallero on eka koiramme j täytti kesällä 9-vuotta. Siitä on paljon seuraa päivällä minulle, kun mies on töissä.
TosirealistiKokkolan kirjoitti:
Avaajalle. Ovat vitussa, hah hah haaa... Sinun juttusi on tarkoitettu vittuun, siis kadoksiin, hah hah haaaa!!!...
Ei uskoisi että olet aikuinen ihminen, pikemminkin olet kuin tarhaikäinen pikkulapsi ilman tapoja.
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Ei uskoisi että olet aikuinen ihminen, pikemminkin olet kuin tarhaikäinen pikkulapsi ilman tapoja.
Ressulla on sen pikkuriikkinen pippeli kadonnu tuollaseen paikkaan, niin nyt se luulee, että sinne katoaa kaikki..
tinttu-liina kirjoitti:
Ressulla on sen pikkuriikkinen pippeli kadonnu tuollaseen paikkaan, niin nyt se luulee, että sinne katoaa kaikki..
Haha ;)) Se on voinut korkeintaan HIEMAN dipata, oikeasti...
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Haha ;)) Se on voinut korkeintaan HIEMAN dipata, oikeasti...
Niinpä..ja siks se päättiki alkaa karvaisen peffan ryppyreiän käyttäjäks..
tinttu-liina kirjoitti:
Ressulla on sen pikkuriikkinen pippeli kadonnu tuollaseen paikkaan, niin nyt se luulee, että sinne katoaa kaikki..
Yäk.. En halua edes ajatella ukonkäppänän jalkoväliä..😣
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Yäk.. En halua edes ajatella ukonkäppänän jalkoväliä..😣
No ei siellä ees ole mitään aateltavaa...
Myös mulle kuuluu ihan erinomaista, jos Butch muistaa tehdä mulle iltapalan ja vaahtokylvyn valmiiksi... ;))
Meillä on toisinpäin, mies töissä päivällä, joten minä annan miehen rentoutua illalla.😃
No meitsi on räkiksessä.. :'-(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
