Pinnacle Studio 20:n toiminta!

Päivitin editointiohjelman versiosta 14 suoraan 20:een. Yli 400 videota olen aiemmalla versiolla editoinut ja opetellut sen learning by doing mentelmällä. Nyt meni sormi suuhun käyttöliittymän suhteen. Vetelen otoksia ohjelmaan mutta ne eivät näy oikealla ylä neljänneksen ruudussa. Miksi? Voiko joku jeesata senioritubettajaa?

Terveisin Movielunatic

13

3057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiteräplääjä

      Sama ongelma minulla. Olen vuosia editoinut Pinnacle 15:llä, mutta se ei enää hyväksynyt juuri
      ostamani kameran materiaalia. Tiedostomuodot muuttuneet. Ostin Pinnacle 20-version, mutta
      eipä tule kuvaa katseluruutuun. Palautin asennuslevyn myyjälle, on kerrotun mukaan tullut useita
      ko. version levyjä takaisin.
      Hyvästä vinkistä ongelmaan olisin tosi tyytyväinen!

    • Pönttis

      Sama vika Rahikaisella. Onko ketään, jolla tuo 20 toimisi? Kuunnelmanteko-ohjelmaksi on turhan monimutkainen ja kallis.

    • Mikä.on

      Tiedostomuoto jotaPinnacle 20 ei osaa avata koska se tieto on edellytys auttamiseen

    • zzxaB

      Olipa hyvää tietoa. Aloitin Studio 16.lla . Päivitin Studio 19 Ultimateen n. 3v sitten. Funtsin uuden ostoa saadakseni teksteihin näyttävyyttä. Mietin vielä. Onko teile tullut jumeja kun liittää DVD:lle siirrettyjä vanhoja kaitafilmejä aikajanalla MP4:llä kuvatun videon jatkeeksi? Yksi kuvakaappauskin saattaa kaataa.

    • 20 videota editoinut, alkukankeuden jälkeen. Kerran tekstieditori katosi ja käytin konetta liikkeessä jossa korjasivat ongelman. Nyt tuli uusi ongelma kun äänet katosivat ja aika "hattumaista" editoida kun ääniraita on mykkänä. Taisi olla vikatikki ostaa tämä PS 20! Ei voi muuta kuin huokailla...................... kele!

      • Anonyymi

        Masa MUlla sama ongelma, kun äänitin taustaselostusta ja lopetin sen äänet hävisi.
        Olen kokeillut kaikkia äänen päälle laitto konsteja mutta ei vaan tule ääntä.


      • Canonisti

        Itse editointi Mac’in mukana tulleella iMoviella. Riittää yllättävän pitkälle. Ensimmäiseksi tullee vastaan äänipuoli.


    • Mulla käytössä nyt nuo video-editointiohjelmat ja kaapissa vanhempia versioita muiltakin valmistajilta

      MAGIX Movie Edit Pro 2016 Plus ja Pinnacle Studio 19 ultimate versioissa on kummassakin videon kaappaus ruudulta

      Tuo Simpleclean kannattaa estää siinä MAGIX Movie Edit Pro 2016 Plus asennusvaiheessa kun ehdottaa senkin asentamista. Norton kyllä estää sen asentumasta jos ei huomaa itse estää sitä. Mulla tuo ohjelma ulkopuolisella kovalevyllä niin ei tarvitse DVD levyltä välttämättä asentaa, mutta tuossa nyt Simpleclean ohjelman poisto valmiiksi

      Kyllä se sitä asennuksessa kaipaa mutta vain jatka niin asentuu ilman tuota kiusaa jota on ehkä vaikea saada pois jos sen koneelle antaa asentua

      Tuo Simpleclean näyttää olevan useissa tuo firman ohjelmissa tyrkyllä, esimerkiksi tuossakin Xara Photo & Graphic Designer 11 mutta CCleaner on riittävä ja tuota Simpleclean ohjelmaa pidän lähinnä haitakkeena joka saattaa asentua huomaamatta koneelle

      Tuossa nyt jotain vähäpätöistä esimerkkiä näiden ohjelmien toiminnasta

      Adobe Premiere Element 12 - Resoluutio UHD-/4K - 3840 x 2160 https://www.youtube.com/watch?v=SQUO2UUAZKg&feature=youtu.be

      Tuo näytön asetuksien muuttaminen että saa tuon ohjelman näkymään tällä näytöllä https://www.verkkokauppa.com/fi/product/62480/ggsbf/HP-Z27s-27-IPS-LED-naytto oikean kokoisena ei sekoita näytöllä olevien pikakuvakkeiden järjestystä, ja sitten kun taas käyttää ohjelmia joiden käyttöliittymä osaa itse näkyä oikean kokoisena niin muuttaa näytön asetukset taas takaisin. On varmaan monia vanhempia ohjelmia jotka toimivat Windows 10 versiossakin mutta eivät osaa näkyä oikean kokoisena tuolla resoluutiolla ( 3840 x 2160)

      Pinnacle Studio 19 Ultimate https://www.youtube.com/watch?v=lhMNZyCXYbM&feature=youtu.be

      MAGIX Movie Edit Pro 2016 Plus https://www.youtube.com/watch?v=0OCtxmvi9G4&feature=youtu.be

      Kannattaa klikata video isoksi niin saa paremmin selvän videoista

    • Naiskäyttäjä27

      Itse olen Pinnacle 20 muokannut töissä videoita itse oppineena, eikä ole ollut ongelmia. Ääniraita menee mykäksi, jos sen sieltä valitsee. Ainoa asia mikä on ketuttanut on se, miten tekstiä kuvaan lisättäessä ja uudelleen siirrettäessä 'teksti katoaa' kuvasta ja pitää 'sokkona' tekstiä siirreellä. Muuten ollut ihan mukava ohjelma.

      • En ole mykistänyt ääniraitaa ja silti se on täysin mykkä. Ei voi mitään :( Aiempi versio toimi suhteellisen hyvin ajoittaisia kaatumisia lukuun ottamatta. Tämän kanssa on jatkuvasti jotain ongelmia! >:(


    • harrastelija5

      Ratkaisin esikatselukuvan ongelman asentamalla lisäosan ohjelmaan, joka löytyi nettihaulla.

      Oma ongelmani pinnacle studio 20:ssä on se, että sovita DVD-levylle toiminto ei toimi. Kokeilin 4,7 GB normaaleja ja rw-levyjä sekä 8.5 GB levyjäkin. Alkuperäinen tiedosto on yli 9 GB. Siis näytöllä laatua huonontamalla näyttäisi mahtuvan, mutta ku laittaa levyn asemaan tulee virheilmoitus ettei mahdu kuitenkaan.

    • Otin käyttöön Pinnacle Studio 22 Ultimaten. Tein PC:llä ruudunkaappauksella noin 25 minuutin pätkän videota ja sitten kännykällä saman mittaisen "naama" videon. Sitten toin molemmat Muokkaustilassa aikajanalle. Sitten tarkastin, että ne synkkaavat toisiinsa ja aloitin viennin MP4 tiedostoon. Ja kas tämä ylistetty Videoiden editointi ohjelma jätti videon puolivälin kohdalla toisen videoista pois MP4 tiedostosta. Enpä oikein tykkää. Itse asiassa tämä ohjelma ei tee mitä sen pitäisi. Harkitkaa tarkasti sen hankintaa.. Ja jos jollakulla on ollut sama ongelma ja löytänyt siihen ratkaisun. Niin laittakaa kommenttia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe