Nokia 3 oman numeron näyttö soitettaessa

3333333

Just ostettu Nokia 3 niin soitettaessa ei näytä omaa numeroa vastaanottajalle, enkä löytänyt asetuksista. ( näyttää vain että yksityinen puhelu) Puh.nro ei ole salainen.

27

10642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alafemma
    • nokia_3

      Toimii! Kopioin vastauksen tähän seuraavalle googlaajalle:

      Paina luurin kuvaa, ja sitten oikeasta yläkulmasta kolmen pisteen (pystysuorassa) alta "Asetukset". Sieltä sitten "Puhelutilit", josta valitset operaattorin (SIM-kortin). Sen jälkeen "Lisäasetukset", ja lopuksi "Soittajan tunnus", josta valikosta "Näytä numero".

      • Ville-39

        Kiitos, samaa etsin ja löysin. hankalaksi tehty käyttää.


      • Nokia8

        Näyttäisi tuo ohje pätevän Nokia 8 puhelimessakin.


      • Neiti-1976

        Kiitos, muutama viikko tuli tuota ihmeteltyä ja asetuksista etsittyä :D


      • nokia7plus

        toimii myös sonera 7plus puhelimessa.


      • Nokia7plus
        nokia7plus kirjoitti:

        toimii myös sonera 7plus puhelimessa.

        tuli typo siis Nokia 7plus toimii myös


      • luuriluurilaa

        Toimii, kiitoksen alkuperäisestä ohjeeesta. Mutta vanhassa lumia 930 luurissani oli vielä vaihtoehto, että "näytä numero niille, jotka ovat kontaktilistassa". Minulla on salainen numero ja vanhassa luurissa kaveri näki sen ja tuntemattomat ei.

        Vaiko on tässäkin se ominaisuus, mutta en löydä sitä?


      • Eiolesellaista

        Ei ole


      • Ottoelli

        Hei, tämä on hieno juttu, minäkin löysin tämän uudesta Nokia 8:sta etsimisen jälkeen.


      • pulmaton

        itse etsin kanssa useaan otteeseen tätä asetusta,oli kurja soitella kun numeroani ei näkynyt ja useat ihmiset ei vastaa soittoon jos numeroa ei näy,kiitos täällä olevassa kommentissa hyvin neuvotusta opastuksesta löytää se,en olisi itse kyllä sitä löytänyt. Nyt numero näkyy kun soitan ja ihmiset vastaa paremmin kun numeroni näkyy...Kiitos.. Kyllä pitäisi tehdä vähän helppo hakuisemmaksi tuokin asetus,joissain kännyköissä on tosi simppeli muuttaa se ei näkyväksi.


      • Anonyymi

        Kiitoksia!!!! Muutama tuntia olin etsimässä ((((


      • Anonyymi

        Kiitos ohjeesta, en olisi ikinä löytänyt itse!


    • Nokia8128gb

      Kiitoksia paljon, toimii tässäkin

      • Satut

        Miten näkyy oma numero nokia 7plus puhelimessa


    • Uuskaiainahankala

      No huh huh.Kuinkakohan monta tuntii mä pläräsin mun nokia 8 olin pari kertaa lähelläkin mut en ois ilman tätä ohjetta tajunnut.Olipa hankalaa.

    • Grrrr

      Mulla on puoli vuotta ollut nokia 6 puhelin. Jatkuvasti jotain häikkää ja todella heikko gbs signaali. EI KOSKAAN ENÄÄ NOKIAN PUHELINTA!

    • Exnokialainen

      Sama juttu, nokia 6 ei löydä gbs yhteyttä ja jos löytää katkeilee jatkuvasti, kaverilla viereisellä penkillä huaweilla ei mitään ongelmia. Mulla myös viimeinen nokia..

      • Anonyymi

        tämä on kyllä sama kaippari kuin edellinen, sama kirjoitusvirhe molemmissa postauksissa. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on kyllä sama kaippari kuin edellinen, sama kirjoitusvirhe molemmissa postauksissa. . .

        Juu ja samat suomalaiset haukkuu Nokiaa heikolla englannilla vaikka muut kehuu, ihme gerbiilejä.


    • Ottoelli

      Kiitos tästä, hienoa, että osasin tehdä tämän Nokia 8:ssa.

    • iPhone.rocks

      Android on tuskaa, yhtä elämänmittaista tuskaa Androidin käyttö.

    • Anonyymi

      Kiitos ohjeesta..Toimii edelleenkin tuo ohje Nokia 2.3 ssa. Etsin monta viikkoa tota asetusta puhelimesta mutta en löytänyt ja nyt vaan päätin googlettaa ja huomasin tämän ongelman olleen muillakin mutta toisinpäin..Nyt ei näy numero muille..Salainen puhelinnumero kun on niin ei ole tarkoitus näkyäkään kenellekään..Puhelinliikkeeseen jos menee kysymään niin tuntuu olevan nuiva ilme heti kun asian esittää joten on parempi kun täältä löytyi apu..

      • Anonyymi

        Eikä niihin ole käyttöohjeita edes netissä? Ennen tuli kunnolliset paperisena mukana, vaikka harvahan niitä viitsii lukea, yleensä kaikki löytyy kun selaa kaikki valikot läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä niihin ole käyttöohjeita edes netissä? Ennen tuli kunnolliset paperisena mukana, vaikka harvahan niitä viitsii lukea, yleensä kaikki löytyy kun selaa kaikki valikot läpi.

        Saahan niitä satojakin kappaleita ja varsinkin Nokialaisissa niiden Android on sama oli Nokian malli mikä tahansa. Moni ei vain jaksa hakea vaan odottaa että muut kertoo ohjeet:)


    • Anonyymi

      Kiitos ohjeesta. Heti kun olisin tänne tullut, niin olisi säästynyt muutama tunti : )

    • Anonyymi

      Vanha mutta ajaton aloitus.

      Monissa puhelimissa (kaikissa?) voi halutessaan yksittäisen soiton yhteydessä estää numeronsa näkymisen näppäilemällä: #31#

      Olettaisin tuon olevan kansainvälinen, eli ei-maakohtainen toiminto, mutta toimii ainakin täällä toisessa EU-maassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe