Madeiralle ensimmäistä kertaa

Madeirallejoulu

Aurinkomatkojen joulumatkat oli jo loppuunmyyty, siellä olisi ollut suositeltu hotelli Vidamar Resort.

Yritin varata myös ebookersin kautta lento hotellia, mutta suoria lentoja ei ollut tarjolla joulukuussa.

Millainen sää on jouluna?

Mitä hotellia suosittelette?

Minkä matkatoimiston matkoja? Vai oletteko ostaneet lento hotelli -paketin ebookerilta yms sivuilta?

Mikä lentoreitti on toimivin?

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrsMatkaaja

      Aurinkomatkojen lisäksi sinne tekee matkoja ainakin Tjäreborg ja Tui. Finnairin lennot ovat kyllä reittilentoja, joita voit ostaa verkosta, mutta lentopäivä on vain maanantai.

      • StandardProsedur

        Ja kaikkien em. pelkkiä lentoja voi ostaa suoraan ko. lentoyhtiöltä tai pääasialliselta matkanjärjestäjältä, jos vapaita paikkoja (kiintiössä) on jäljellä. Eli paikkoja voi olla matkanjärjestäjien paketteihin vapaana, mutta ei pelkkiä lentoja...
        Normaalisti ei kannata ostaa lentoja ja matkoja tuonne erikseen, mutta kalliimmin hinnoiteltuna sesonkeina voi kannattaa, jos löydät tarjouksen hotellista. Vidamarilla on yleensä ei oota.
        Pari vuotta sitten harkitsin itse tuota erikseen ostoa, silloin olisi saanut joulun-uudenvuoden tienoille edukkaasti Enotel Quinta do Soliin, mutta päädyin synttäreihin satsaamisen takia ottamaan paketin Vidamariin. Täytetty hummeri oli vallan hyvää ),)
        Itse varasin silloin matkat toukokuussa.
        Aurinkomatkoilla on vielä jouluksi tarjontaa Madeiralle (1 vko), mutta paluu 25.12.

        Säähän vakiovastaus; yleensä sellainen suomen hyvä kesäsää, yleensä paljon parempi kuin nyt kulunut kesä täällä suomessa... mutta takuuta ei anneta, voi olla myös sateinen ja tuulinen, kuten suomen kesä.


    • matka.varattu

      Mitään matkanjärjestäjää /-välittäjää /-myyjää en halua laittaa parhaaksi tai mainostaa.
      Netistä löytyy runsaasti sivuja,joilta voi hakea lentoja ja hotelleja yhdessä tai erikseen.
      Laittaa hauksi vaikka lennot tai matkat yms.
      Vähäiset suorat lennot on aika buukattuja ja lento välilaskun kanssa saattaa olla todellisuutta.


      Itse katselen ainakin ticket.fi ja momondo.Ja monta muuta,noitahan riittää.

      Hyvää matkaa,ollaan saarella samaan aikaan jos matkasi toteutuu :)

    • Tansa

      Olen ollut Madeiralla joulukuun puolessa välissä ja tammikuun lopussa. Vettä satoi muutamaa päivää lukuun ottamatta ja tuulista sekä koleaa.
      Olen tullut Madeiran kanssa siihen tulokseen, että käväisen siellä nykyisin enää touko- syyskuun välisellä ajalla. Silloin on ollut kunnon lomasäät.

      • Tilasto-otanta

        Sulla on sitten ollut huonompi tuuri.
        Itsellä seitsemän matkaa tehtynä ja varsinaisia sadepäiviä on osunut kohdalle kolme kappaletta 49stä, joitain kuuroja on tullut joskus, mutta ne kuuluu ilmastoon. Yksi selkeästi tuulisempi päivä, muutoin sekin normaalia etenkin pohjoisrannikolla.
        Itse olen käynyt marraskuun lopun ja huhtikuun välisenä aikana ja useimmin helmikuun lopussa/ maaliskuun alussa.


      • levadatar

        Apollomatkat lentää myös Madeiralle. Paketteina näyttää tulevan edullisemmaksi, pelkät lennot joko vaihdoilla reittilentoina, tai suorina, joita ei juurikaan ole tuolloin saatavissa. Myös Tjareborgilla näyttää olevan joulumatkoja saatavissa.
        Eden Mar ja Golden residence näiltä ihan hyviä hotelleja.
        Lennot maanantaisin, joka on joulupäivä.


      • levadatar

        Katselin vielä www.napsu.fi kaikkia lähtöjä.Tjareborgilla on 18.12 alle 500 e lentoja.Tuin jouluviikon torstailennot kohtuuttomissa hinnoissaMutta kyllä hyvin näyttää kaikenkaikkiaan olevan joulumatkoja tarjolla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe