Mitäs mummot nyt tuumaa

Pilleripapat.ja.-mummot

kun Jari Sillanpää kärysi amfetamiinin vaikutuksen alaisena autolla ajosta? Mitä aineita itse käytät? Alkoa, bentsoja, hasista, kokaiinia, amfetamiinia vai mitä? Oletko ajanut autoa aineissa koskaan? Ja valehdella EI saa!

126

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiyllätäyhtään

      En ole koskaan pitänyt kyseisestä henkilöstä.

      • syys.on.kuu

        Mitäs mummot nyt tuumaa .....

        Mummot ei tuumaa mitään negaa.
        Eturivin mummoilta menee villahousut nurin kun Sillanpää kähisee muutaman lirkun ja vinkkaa silmää.
        Mummot huokaa "ooh Siltsu hän katsoi juuri minua, en unohda koskaan, tämän kokemuksen vien yöpöydälleni ja haudan partaalle enkä ikuna pese naamaani, se hehkuu kuin kuun juova yöllisessä pyllyn vaossa".


    • jarinladyboy

      Jari on sympaattinen TÄHTI. Ja tähdet tarvitsevat joskus piristystä jaksaakseen kateelliset tavikset. Minä alkaisin seurustelmaan Jarin kanssa vaikka olen 100% hetero. Vetäkää te mammanpojat vaan keskikaljaa uuninpankolla ja jatkakaa menestyvien ihmisten kadehtimista. Teistä itsestä ei ole yhtään mihinkään!

    • äitykkä

      Ei ole tullut ajeltua aineissa.Jari Sillanpäälle moinen teko aiheuttaa varmasti paljon harmia,mutta uskon monen tateilijan käyttävän aineita,olipa ne Alkosta tai pimeestä.Nuorisolle huonoa esimerkkiä.

      • erergegerg

        Nuoriso se pyörii thor verkoissa ja käyttelee uusimpia vaarallisimpia muunto myrkkyjä ei ole hyvä esimerkki kyllä sekään juuri tuli dokumentti yleltä ja tuskimpa nuoriso paljoa jaria pitää esimerkkinään eiköhän se ole ihan eri porukka joka sitä kuuntelee ja fanittaa.


    • Jari.on.osaava

      Uskon että on väsyttävää vuosi vuoden jälkeen kekkaloida estraadilla ja yrittää keksiä vaativien katsojien viihdytystapoja. Leipä on ansaittava ja jos suosio katoaa, niin sitä ollaan heikoilla. Kiusaus on varmasti suuri käyttää piristeitä antamaan ideoita ja voimia. On helppo arvostella vaikka toimistotyöpöydän ääressä, jossa parhaassa tapauksessa voi vaikka vetäistä tirsat ja palkka juoksee. En oikein osaa itse käyttöä tuomita, mutta autolla ajoa aineissa kyllä. Se on anteeksiantamatonta ja rangaistavaa.
      Aloittajalle, itse pitäydyn alkon tuotteissa, enkä aja kännissä, sitähän sä kysyit...

      • Piripuri

        Vai että "vaativien" katsojien viihdytystapoja? Yksikään vaativa katsoja ei jaksa tuijottaa juttuja joissa esim. ko. henkilö esiintyy, lapsellisia kekkalointeja koko ohjelmat, suurille helposti lähestyttäville tyhjästä riemuitseville massoille suunnattuja ohjelmia ovat nämä kaikki.


      • zonlabongla

        aivan. se tekopirteys kostautuu. Sehän on niin monesti kuultu että ne porukan naurattajat ei ehkä ookaan niin iloisia veikkoja kuin mitä antavat ymmärtää.
        Miksi koettaa olla enemmän hauska kuin mitä on?


      • """" Leipä on ansaittava ..."""

        Löpsyn löpsyn löpsyn.
        Onko siis amfetamiinin vapaa käyttö laillistettu Suomessa?
        Jos ei, niin silloihan hän on ansainnut leipänsä rikollisin keinoin.

        Sama kun puolustelisit taskuvarkaita/murtovarkaita/ talouspetoksia ... sillä, että leipä on ansaittava.


      • Piripuri kirjoitti:

        Vai että "vaativien" katsojien viihdytystapoja? Yksikään vaativa katsoja ei jaksa tuijottaa juttuja joissa esim. ko. henkilö esiintyy, lapsellisia kekkalointeja koko ohjelmat, suurille helposti lähestyttäville tyhjästä riemuitseville massoille suunnattuja ohjelmia ovat nämä kaikki.

        Noinpa justiin.
        Ja kansa applodeeraa huumeriippuvuutta sairastavalle miehelle.
        Miten alhaista käyttäytymistä.

        Sama kuin kerääntyisi porukkaa tuossa kylällä nauramaan ja taputtamaan käsiään jonkun alkoholiriippuvaisen ympärille, kun hänellä on niin hauskoja ilmeitä ja juttuja, vingertää niin hassusti jaloillaan ...


      • siltsusekoileevaan

        Sillanpää J on tahkonnut leipää ja kartuttanut omaisuutta jo 22 vuotta. Hän tuskin enää leivän perässä juoksee, eikä uuvahda nälkään vaikka pitäisi taukoa eläkevuosille saakka. Eri kysymys muodostuu, onko hän hoitanut eläketurvansa YEL maksujen muodossa? Vai isotteleeko itselleen, että on ikuinen tähti ja omaisuuttakin voi myydä tarvittaessa.Joka tapauksessa hänen tämän hetkinen keikkakunto ja keikka-anti ei anna pääsylipulle vastinetta.
        Voisi mennäkin tauolle.


      • Jari.on.osaava
        Piripuri kirjoitti:

        Vai että "vaativien" katsojien viihdytystapoja? Yksikään vaativa katsoja ei jaksa tuijottaa juttuja joissa esim. ko. henkilö esiintyy, lapsellisia kekkalointeja koko ohjelmat, suurille helposti lähestyttäville tyhjästä riemuitseville massoille suunnattuja ohjelmia ovat nämä kaikki.

        Piripuri, sinullako on varaa leimata itsesi suurten massojen yläpuolelle vaiko eripuolelle? On toki niitä jotka siihen ryhmään eivät pääse/kuulu, ei-keskivertoihmiset, omituiset. Omituinen voi olla monella tavalla, esim. yli-älykäs ja vähä-älykäs. Kumpaan ryhmään sinä kuulut?
        Jos artisti tai muu viihdetaiteilija ei miellytä enemmistöä/massaa, ei ole hänellä toimeentuloakaan.


      • zonlabongla kirjoitti:

        aivan. se tekopirteys kostautuu. Sehän on niin monesti kuultu että ne porukan naurattajat ei ehkä ookaan niin iloisia veikkoja kuin mitä antavat ymmärtää.
        Miksi koettaa olla enemmän hauska kuin mitä on?

        Hävettää katsoa kun itkee koko ajan. En juuri kuuntele Jari Sillanpään musiikkia, on hyvä laulamaan mutta ihmisenä ei minun makuuni. Hänellä ei parisuhteet onnistu, lieneeköhän syytä tässä asiassa joka nyt tuli ilmi.
        Samoin kuin Tauski, hänkin osaa laulaa mutta jokin vain tökkii.


      • Avarru

        Oma mieli se on joka "tökkii". Älä vain pistä sitä muitten tai julkkujen syyksi.


      • Liikuttunut.narkkis
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Hävettää katsoa kun itkee koko ajan. En juuri kuuntele Jari Sillanpään musiikkia, on hyvä laulamaan mutta ihmisenä ei minun makuuni. Hänellä ei parisuhteet onnistu, lieneeköhän syytä tässä asiassa joka nyt tuli ilmi.
        Samoin kuin Tauski, hänkin osaa laulaa mutta jokin vain tökkii.

        Huumeet tekevät epävakaaksi. Monesta luullaan että on herkkä kun vollottaa joka välissä, mutta tosiasiassa on aineissa. Niinhän pelkän alkon käyttäjätkin ovat jatkuvasti liikuttuneessa mielentilassa...


      • Revisiitä-jososaat

        Alkoholin suurkuluttaja ei vuoren varmasti liikutu enää missään tilanteessa ja kaikkien huumaavien aineitten käyttö kuolettaa herkyyden satavarmasti. Että mitä helweetteä höpiset keskellä yötä, nuku niin on mahis viisastua edes vähän.


      • Revisiitä-jososaat kirjoitti:

        Alkoholin suurkuluttaja ei vuoren varmasti liikutu enää missään tilanteessa ja kaikkien huumaavien aineitten käyttö kuolettaa herkyyden satavarmasti. Että mitä helweetteä höpiset keskellä yötä, nuku niin on mahis viisastua edes vähän.

        """ Että mitä helweetteä höpiset keskellä yötä,""""

        Itse sentään höpisit minuttia vaille keskiyön.


      • Hyvänukkumaan-kin

        Oisko ihan pikkusen eri asia kuin vaille kaksi? Varsinkin vkl-yönä. En myöskään ymmärrä että joku on täällä näpytelemässä jo aamuyöstä joka on ihmisen parasta nukkumisaikaa.


      • Hyvänukkumaan-kin kirjoitti:

        Oisko ihan pikkusen eri asia kuin vaille kaksi? Varsinkin vkl-yönä. En myöskään ymmärrä että joku on täällä näpytelemässä jo aamuyöstä joka on ihmisen parasta nukkumisaikaa.

        Minua koskien tuo 5:56 ei ole jo, vaan se on vielä tuohon aikaan.
        Toivottavasti en näpyttelylläni häiritse uniasi. Taikka laita tulpat korviin.


    • hmpff

      Hyvä että kärysi, voi olla hänen pelastuksensa irti siitä. Jos pystyy.

      Olen ajanut kännissä. Noin 24v oli villi kausi meneillä, miehiä ja alkoholia. Kerran päätin pöllyssä ajaa auton kotiin pikkuteitä pitkin. Aamulla pähkäilin että olenpa alas vajonnut ja aloin himmailemaan juomistani.

      Teininä olin mallikelpoinen, tulin ajoissa kotiin, en juonut. Mutta se sokka lähti sitten irti myöhemmässä vaiheessa. Siitä jäänyt mieleen, että kaikille tulee se villi vaihe jossain vaiheessa? Mitäs sanotte? Jos ei nuorena niin 40-50 vuotiaana kun lapset ei enää pidättele.

      • No sitä villiä vaihetta tässä vielä odotellaan lähes kuusikymppisenä.


      • No tottakai, jos kerta niin "monet muutkin". Eikös se ole ihan hyvä puolustus kaikkeen rötöstelyyn?
        "Ihminen on laumaeläin", kirjoitti hmp.f aikoinaan. Perässähän sitä on mentävä lauman mukana? Eikö niin ?


      • hmpff
        Tellukka kirjoitti:

        No tottakai, jos kerta niin "monet muutkin". Eikös se ole ihan hyvä puolustus kaikkeen rötöstelyyn?
        "Ihminen on laumaeläin", kirjoitti hmp.f aikoinaan. Perässähän sitä on mentävä lauman mukana? Eikö niin ?

        Yksi tärkeimpiä juttuja elämässä on minun mielestä se, että osaa antaa itselleen anteeksi. Se on ainakin mulle ollut tärkeämpää, kuin että antaa sen toisille. Pähkäilee ensin että olinpa tyhmä, tuota en tee uudestaan, mutta ymmärtää miksi sen on tehnyt ja jatkaa elämää. Ei jää ruoskimaan itsensä, ei katkeroidu. Näin voi nauttia elämästä vaikkei ihan täydellinen ollutkaan.

        Kuka sitten löytää sen anteeksiannon itselleen milläkin keinoilla. Laumana tai yksilönä. En mä nyt kuitenkaan laittaisi mun rötöstelyt kokonaan lauman syyksi. Tyhmähän mä olin, tyhmät päätökseni tein yksin. Mutta tietynlaiset lainalaisuudet tähänkin "rotuun" kuuluu.


    • SitäToivonMie

      Hyvä, että kärähti. Olisi voinut käydä paljon pahemminkin.

      Toivottavasti katuu ja pääsee irti aineista.

    • mielikuvia

      Jarska kerää sääliä ja sympatiaa . Jarskan naama oli aikas pöhettynyt joten virolaista kullia ei ilman kokaa ota perään . Kunhan ei olis raskauspahoinvointia

    • maissiiii

      Ei ole tällä mummilla mitään sanomista, ihan on Sillanpään oma asia, toivottavasti löytää sopuisan ratkaisun onggelmaansa.
      Olen huono neuvomaan ketään.

      En halua valehdella niinpä en sano mitään.
      Autoa ajan aina suht koht laillisessa kunnossa

      • Mitähän sekin poliisi meni puuttumaan ihan hänen omaan asiaansa?


      • maissiiii
        Tellukka kirjoitti:

        Mitähän sekin poliisi meni puuttumaan ihan hänen omaan asiaansa?

        HYvä kun hän puuttui...
        Se oli sillä hetkellä sen poliisin velvollisuus puuttua Sillanpään ajotapaan ja muihinkin törttöilyihin.

        Itse olisin voinut vain, jos olisin ollut paikalla kun hän lähti ajamaan ja olisin tiennyt, että hän teki sen päihteissä, toki olisin yrittänyt estää tai soittanut poliisille.

        En ole koskaan käynyt Sillanpää konserteissa, mutta jos olisin hänen suuri faninsa, niin jättäisin ehkä konsertin väliin...


    • Pikku juttu, jos sitä flänäpäissään vähän mokaa. Jarilla on fyffeä sen verran, että voi palkata autokuskin siksi aikaa, kun kortti kuivuu.

    • tööttt

      <<kilpirauhas- ja rr-lääke, yöksi vanhakantainen psyykelääke , tarv burana600särkyihin.
      - lisäravinteina sinkki- ja c-vit -poretbl - ei mitään koukuttavia. - Holeillekin ei kiitos, mieluummin vain vettä. Toivotaan tähdelle jaksamista kohun keskellä julkimoitten stressimyllyssä
      - ihmettelen miksi mummuja tentataan jonkun toimesta lääkkeistä tai "aineista" ?

      • Jari nauttii nyt julkisuudesta keinoja kaihtamatta.
        Niinhän ne tekee julkkikset, kun ikää lisääntyy ja tähti alkaa himmenemään.


    • Tälle mummolle on aivan sama, paheksun yhtä paljon oliko Jari Sillanpää tai joku muu joka vaarantaa ihmisten hengen törttöilemällä liikenteessä huumeiden vaikutuksen alaisena.
      En ole ollut Sillanpään fanittaja koskaan, joku hänessä saa vieroksumaan.
      Käytän kofeiinia aamukahvia nauttiessani, valkkariakin silloin tällöin, Disperiiniä enimmäkseen särkyyn jos sellaista ilmenee.
      Olen usein lähtenyt ajamaan autoa aamulla juotuani kahvia, olen saattanut ottaa Disperiini tabletinkin.
      Minulle on joskus määrätty kodeiini pitoista särkylääkettä, ei auttanut enempää kuin vanha tuttu Disperiini.
      Luin jostain että eräs sairaanhoitaja jäi koukkuun ensimmäisestä Pancord tabletista. Siitä alkoi alamäki. En saanut mitään kiksejä ko. lääkkestä,

      • Piripuri

        Ne ovat sitten kuitenkin vähän eri töhnää, Disperiinit yms. kuin amfetamiini. Disperiiniä kai saa apteekeista jopa reseptittä, amfetamiinin hallussapitokin on kiellettyä.
        Jos joku on ajanut autolla niin epävarman oloisesti, että poliisi on ihan sen takia kiinnittänyt huomionsa häneen, on kai ihminen silloin ollut vähän sekaisemmassa tilassa kuin mihin Disperiinitabletin nauttiminen johtaisi? En ole itsekään kyseisen henkilön fanittaja, mutta hyvä kun saatiin pois ratista mahdollisesti muille vaaraksi ollut kuski. Toivottavasti vaan pysyykin poissa ratista jatkossakin aina, kun on sekaisin!


    • Kristinarvotpyhät

      On siinä taas esimerkki julkkis! Menisi syntiänsä häppiimään ja pois tenavien edestä! Siinä ihmisessä on kaikki väärin!

    • Joskus tuntuu siltä, että kun rokkarit vetää piriä ja hepoa, niin se vaan kasvattaa mainetta. Muistakaa Andy Mccoy, Keith Richards ja Ozzy Osbourne. Jos Siltsu vetää vähän spiidiä, niin mitä sitten?

      • Olet siis sitä mieltä, että jos joku tekee jotain laitonta, niin silloin se on ihan hyväksyttävää kaikille?


      • Tellukka kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että jos joku tekee jotain laitonta, niin silloin se on ihan hyväksyttävää kaikille?

        En tietenkään, mutta noita taiteilijoita minä vain jotenkin ymmärrän.


      • teozonen kirjoitti:

        En tietenkään, mutta noita taiteilijoita minä vain jotenkin ymmärrän.

        Sitten pitäisi ymmärtää kaikkia, jotka tekevät jotain mitä vain laitonta. Kaikillehan se löytyy joku syy, jota voisi pitää puolustuksena tuollaista ajattelutapaa vasten.


    • reppuriika

      Hyvä lauluääni Jarilla on mutta en ole seurannut kuin pintapuolisesti hänen menojaan. Se tavanomainen tarina häämöttää nyt Jarinkin elämässä, mikä näillä pitkään suosion, palvonnan, rahan ja menestyksen uhreilla surullisen usein on. Rivien välistä on saanut aavistaa että ei hän onnellinen ole, lentää kuin leppäkeihäs maailman ääristä toiseen. Jostain luin että hänellä on luksusasunto monessa kolkassa maailmaa, mutta hän ei viihdy missään kovin pitkään. Ei se tämä maailma voi antaa tyydytystä ja onnea. Hyvä että kohellus teillä jäisi tähän, ettei tulisi viattomia uhreja. Mikäpä minä olen häntä ruotimaan. Kun saisi kohdata elämän Herran Jeesuksen Kristuksen, niin voisi vielä tulevaisuutta olla. Tämä ei teitä miellytä - sen tiedän, mutta näin se vain on!

      • Minä en ole hänen ääneensä ollut ihastunut koskaan.
        Toisinaan kuulostaa niinkuin hän laulaisi ällö räkä kurkussa.


      • reppuriika

        Kyllä se tangorenkutuksiin kelpaa. Ja tyypillä on aika laajakin äänirekisteri. Sain se todeta kerran kun esitti joululauluja. No tietenkin makuasiat ovat aina henkilökohtaisia.


    • Helv..tähti

      Sillanpää ei ole tähti. Tähteen vertaaminen on hänen kohdallaan otsaan ampumiseen verrattava moka. Esim. Tom Jones on suunnilleen samaa musiikillista fonttia mutta kun Tomi on musikaalinen ja omistaa helvetin hyvän äänen. Hän saattaa olla jopa tähti. Jos ymmärrätte musasta ?

      • Sillanpäätä ei ainakaan muusikoksi voi sanoa, sillä ei hän itse ole tehnyt kai yhtäkään laulua, ei sanoittanut, eikä säveltänyt.
        Joskus luin jostain hänen kertoneen, ettei tunne nuottejakaan vaan laulaa korvakuulolta.


      • New-age

        No sittenpä on musikaallinen ainakin.
        Minusta hänellä on hyvä ääni. Suomalaiset ovat tykänneet. Kyllä hän esiintyjänä on parhaasta päästä. Kannattaa käydä kuuntelemassa jotain konserttia. En ole tietenkään näitä joka paikkaan kiitäjiä, mutta muutaman kerran olen ollut kuuntelemassa. Kuten olen ollut Tapani Kansankin konsertissa. Esimerkit ovat "kevyttä musiikkia", enkä kuuntele muutoin tätä lajia kovastikkaan paljon. Livenä.
        Toivon, ettei oikeudenkäyntiä käydä täällä.


      • Ammattinimike

        Suomessa on tuhoton määrä laulajia, jotka eivät ole ikinä tehneet"yhtäkään laulua", eivät sanoittaneet eivätkä säveltäneet. Silti on hyviä laulajia ja estraditaiteilijoita, joita kuuntelee ja katselee mielellään - vaikka ei kaikkia.

        Mutta sillä lailla olen samoilla aalloilla, että muusikoksi ei pitäisi kutsua ketään jolla ei ole 'papereita taskussa' eli kouluja käyty ja taitoja arvioitu ammatillisesti. Ja liksahommat samaan malliin; ylisuuret korvaukset vain ammattiosaajille. Ts. hyyyvin harvoin artisteille kun puhutaan kevyestä genrestä.


      • New-age kirjoitti:

        No sittenpä on musikaallinen ainakin.
        Minusta hänellä on hyvä ääni. Suomalaiset ovat tykänneet. Kyllä hän esiintyjänä on parhaasta päästä. Kannattaa käydä kuuntelemassa jotain konserttia. En ole tietenkään näitä joka paikkaan kiitäjiä, mutta muutaman kerran olen ollut kuuntelemassa. Kuten olen ollut Tapani Kansankin konsertissa. Esimerkit ovat "kevyttä musiikkia", enkä kuuntele muutoin tätä lajia kovastikkaan paljon. Livenä.
        Toivon, ettei oikeudenkäyntiä käydä täällä.

        Musikaalinen?
        En ole kuullut, että hän soittaisi minkäänlaista muuta instrumenttia kuin suutaan.


      • kylmätotuus
        New-age kirjoitti:

        No sittenpä on musikaallinen ainakin.
        Minusta hänellä on hyvä ääni. Suomalaiset ovat tykänneet. Kyllä hän esiintyjänä on parhaasta päästä. Kannattaa käydä kuuntelemassa jotain konserttia. En ole tietenkään näitä joka paikkaan kiitäjiä, mutta muutaman kerran olen ollut kuuntelemassa. Kuten olen ollut Tapani Kansankin konsertissa. Esimerkit ovat "kevyttä musiikkia", enkä kuuntele muutoin tätä lajia kovastikkaan paljon. Livenä.
        Toivon, ettei oikeudenkäyntiä käydä täällä.

        Tähän uskaltaudun laittamaan seuraavan videon.
        Eihän tule korvatillikkaa, eihän.

        https://de-de.facebook.com/jarisillanpaaofficial/videos/10151586452741052/?permPage=1


      • New-age

        Tellukalle. Mielestäni suutaan käyttänyt laulamiseen, mitä olen kuunnellut.
        Eihän kaikkien tarvitse soittaa jotain. Suomi on väärällään puolivillaisia rämpyttäjiä ja riffittelijöitä.

        Kylmätotuus. Miks laittaisin tillikoita?


      • Vaimitälajia

        Meinaako too "Tellukka" että jos 'vain' laulaa ei tarvitse olla musikaalinen?


    • sad.but.true

      En ole huumeita kokeillut mutta kerran eräs tuttavani oli kokeillut ja kertoi, että siitä oli tullut ihan outo olo. Oli leijunut ilmassa ja nähnyt vaikka mitä hullunkurista ja olo ollut kuin enkelillä. Sitten tullut tosi paha olo.
      Itselle on ihan riittänyt alkon tuotteet tarvittaessa.
      Arvelen että julkimoissa tosi moni käyttää huumeita,
      on muotia ottaa ison maailman tyyliin, olla vähän kova tyyppi ja jollain pitää saada aikansa kulumaan vetämällä pää sekaisin, koska se työtahti ja elämä on vähän erilaista kuin tavallinen 5 päivää viikossa.

      Levottomalle ja tekemään tottuneelle ihmiselle ei ehkä sovi sellainen, että viikot vapaat ja vkl töitä.
      Mitä sitä tekis arkena kun kaikki on töissä? ...
      No vedänpä vaikka kuupan sekaisin.
      Moni eläkkeelle jäänyt alkoholisoituu tästä syystä, kun ykskaks sulla ei olekaan päivisin mitä tehdä. Oma isäni joi siitä syystä itsensä parissa vuodessa hengiltä.
      Sitä ennen työ oli kaikki kaikessa.

    • Alkoa käytän joskus niin vähän että rattiinkin voisi mennä jos haluaisi, mutta mulla on se periaate, jos otan, en aja.

      Kuitenkaan en mielestäni ole kelvollinen Jartsaa kohti ensimmäistä kiveä heittämään. Kuka meistä on viaton ja helppoa on olla jälkiviisas.

    • Ettänäintäällä

      Kyllä joskus on tullu ajettua alkon vaikutuksen alaisena.
      Panacodiakin olen joskus joutunut käyttämään. Pameja olen lähinnä hautajaisiin ottanut. Amfetamiinistakin on kokemusta. Sitä kun tuli joku kymmen vuotta sitten laihdutettua lääkkeen avulla. Se piristää ja vie nälän. Tuskin sitä laihdutuslääkettä on enää markkinoilla. Joo ja alituinen unettomuus vaivaa, joten nukahtamislääkettä joutuu ajottain ( lue joka toinen ilta) käyttämään pienen nokareen.
      Mieluummin olisin kaikkea ilman, jos vaan osaisin.

    • reppuriika

      Niin en muistanut ylhäällä kertoa, etten ole koskaan ollut liikenteessä päihteiden alaisena, kun ei ole niitä mönjiä tarvinnut. Elämä on kyllä hauskaa ilman piristeitäkin, no kahvia pitää olla.

    • rukoillaan-toipumista

      alotukseen lukematta toisten vastauksia,,,

      surullista, toivottavasti jari pääsee taas tasapainoon ja tervehtyy,

      jarilla on elämää vielä pitkästi edessä
      ei kannataisi antaa periksi,
      eikä antaa huumeitten tuhota hyvää loppu elämää,
      huumeitten vankina on elämä helvettiä,

    • mimmimum-..mi

      No ei kyllä itselle ole tullut koskaan mieleen edes kokeilla huumeita....mutta kun lukee näitä esim. tullissa kiinni joutuneita .. ja määriä ...sekä kasvattamoita kasveille ja aivan avointakin huumekauppaa.. niin se kai on kysynnän ja tarjonnan laki mikä vaikuttaa...

      • mimmimum-..mi

        Pitää lisätä ...että jos viini lasketaan huumeeksi tai yleensä alkoholi....niin sitten olen kyllä kokeillut ja käytän edelleenkin....kohtuudella.


    • Kohta-puoliin Edus-kuntamme aloittaa keskustelun myytävän viinan vahvuudesta.
      Keskustelun ohjeeksi on annettu Tuomio-Kapitulin versio homojen vihkimisestä.
      Olemmehan aina ymmärtäneet, olemmehan? että toisinaan on poliittiseenkin idiotismiin pakko löytää jonkin-lainen hellä ja pehmoinen naamio-verkko.
      Todellisuudessa taka-ajatuksena on saada hyväksyntä "miedoille" huumeille.
      -
      Huomasin Anna Perhon kertovan puoliksi suun-soittoa-ohjelmassa, parasta aikaa että ei hän ihan aina lue keskustelu-palstoja.
      Muistakaa siis lukea minua tarkasti.
      Seuraavana, parinkin päivän jälkeen kirjoitukseni ajatukset ovat siirtyneet mediaan.
      Etenkin arvostettuun mediaan.

      H.

    • Lacucaracha

      Voi herraisä mitä kysymyksiä. Tjaah, kyllä vähän hätkähdin, kun lööpit tuosta Sillanpään tapauksesta luin. Onhan viihde-elämä lujaa ja kovaa menee, mutta kun vaarannetaan muidenkin henki siinä samalla, sitä paheksun. Koskapa Jari ei ole eilisen teeren poika eikä vallan nuorikaan. Mikä on mahtanut mieheen mennä vai onko kyse pitkäaikaisesta käytöstä, mene ja tiedä. Ikävää, todella ikävää paitsi hänelle itselleen, myös sille lähipiirille, jolle taiteilija on oikeasti läheinen.

      Äh, turha on aloittajan ivailla mummojen hörhöilystä lääkkeiden tai muiden stimulanssien voimalla. Naiseläkeläisen rahat ei kuules riitä ihmeellisiin bentsoiluihin, hyvä kun ruoassa pysyy. Enkä kuulu kaappijuoppoihinkaan, en vain ole saanut mitään lohtua tuollaisista huveista, jos ne mitään huveja ovatkaan.

    • virmajuur

      Surullista, että hän menetti harkintakykynsä. Niin on tehnyt moni moni julkisuudenhenkilö ja luulisi niistä toisten, oli julkkis tai tavis, ottavan opikseen. Hyvä ettei sattunut mitään vakavampaa.
      Niin, toivottavasti hänellä on tukihenkilöitä lähellä.

      En osaa kuvitella itseäni tuohon tilanteeseen. En millään.

      • Piripintaan

        Eli ilmeisesti pahoitteluillaan tarkoittaa, että menetti harkintakykynsä lähtiessään ajamaan autolla huumetta otettuaan, ei niinkään siinä että on hankkinut ja käyttänyt huumeita! Tuo metamfetamiini muuten on 7- 8- kertaisesti tavallista amfetamiinia voimakkaampaa ja sen ominaisuuksiin liittyy riippuvuuden syntyminen jo aika vähäisen käytön seurauksena.
        Sakkoja tuosta kai tuomitaan, mielenkiintoista vaan sikäli, että olen itse ollut pitkään sellaisissa työtehtävissä joista huumeiden käytön seurauksena olisi välitön irtisanominen.


    • Enummarra

      Eikö elämässä, maailmassa, Suomessa, yhteiskunnassa ... ole tärkeämpiä uutisia kuin jonkun artistin henkilökohtaiset ongelmat? Ketä hemmettiä ne jaksavat kiinnostaa?

      • New-age

        Voidaan politiikassa touhuta rauhassa ja tehdä päätöksia.
        Ei tarvitse keskustella tärkeistä asioista. Palveleehan henkilöuutinen aina jotain.
        Lääkejakeluongelmat jatkuvat. Jne. Jne.
        Erään poliisin oikeudenkäyntiä taivastellaan harva se päivä.
        Hirmumyrsky palveli jotain.
        Aina kun vaahdotaan jostain muutamaa koskevasta asiasta, voi taustalla olla
        muuta meneillään. Esim. jännät verotusohjeet.


    • EeeroEiLehti

      Katsokaa Vain elämää-sarjan 7.tuotantokausi. Avatkaa televisio jo tänään.

    • Ei.tolkkua

      Iltasanomat on päiväkausia hehkuttanut etusivullaan Jarista, surkeata lehdeltä.

      • reppuriika

        No sehän se toki on Iltalehtien myyntikikka, että löytyisi uusi jymyjuttu, jolla saada höperö kansa ostamaan lehti. Tarvitaan jatkuvasti Matti Nykäsiä, Vesa Keskisiä ja Sillan - ja sillinpäitä. En ostaa koskaan tai korkeintaan kerran kymmenessä vuodessa on juttu, jonka saa minut lankeamaan moiseen ansaan.


      • Ei.tolkkua

        Toki huume ongelmasta voi keskustella kun julkkis otetaan silmätikuksi eikä jätetä rauhaan ollaan hakoteillä, en ymmärrä mikä jaksaisi tuossa Jarin kohdalla niin hirveesti kiinnostavan.
        On lehden köyhyyttä jos ei pysty aiheita löytämään.


    • mulle.ihan.sama

      Siltsu oli itse kertonut, että liikennerike oli vain keltaisen viivan ylitys, kun ohitti pysäkillä ollutta bussia, kuten edellään ajanutkin.
      Huumemääräkin oli vähäinen, tunsi kykenevänsä rattiin.

      Kaverihan kulkee samoja polkuja kuin George Michael.

    • Taitaa olla artisteilla vähän niinkuin urheilijoillakin. Jatkuva pelko että joku menee ohi.

    • cnvmx

      kylläpä on tervettä porukkaa täällä, mutta eihän lääkkeet muutoinkaan ole huumeisiin verrattavissa, koska niillä hoidetaan sairautta lääkärin määräyksestä ja vastuu ei ole silloin lääkkeen syöjän, eikö vain

      • Että.semmonen.tapaus

        Ai mitä sairautta "hoidetaan" syömällä bentsoja vuositolkulla? Ihmettelen että kuka lääkäri kirjoittaa jatkuvaksi lääkitykseksi esim. skitsofreenikolle pelkät bentsot? Näin nimittäin tapahtuu.


    • katson.ja.kuulelen

      Ei se vielä mitään, että Sillanpää-juttu lehtiin tuli, mutta että ylitti uutiskynnyksen ja päätyi useisiin uutisiin. Se on aivan absurdia.

      • Mitäsekuuluumuille

        Yeap, maailmassa ei ole mitään tärkeämpää kuin julkimoitten mokat ja henkilökohtaiset ongelmat. Aiheisiin kiteytyy jutun juju; ihanaa kun muut mokailee ja ovat ongelmissa, meillä menee sentään hyvin ...


      • kylmätotuus
        Mitäsekuuluumuille kirjoitti:

        Yeap, maailmassa ei ole mitään tärkeämpää kuin julkimoitten mokat ja henkilökohtaiset ongelmat. Aiheisiin kiteytyy jutun juju; ihanaa kun muut mokailee ja ovat ongelmissa, meillä menee sentään hyvin ...

        Muut mokaavat ja kamppailevat ongelmiensa kanssa. Itse ovat syypäitä ahdinkoonsa.
        Me olemme viattomia ja kirkas sädekehä loistaa päittemme päällä.

        https://www.youtube.com/watch?v=-ecUVoeBMRQ


      • Mitämuutajäänytväliin

        Meinaakko tosissas'?


    • En käytä aineita enkä aja autoa. Ikävä tilanne Jari Sillanpäällä päällä.
      Ai niin. Sainhan minä selkäsärkyyn Panacodia (amfetamiinin johdannainen ?).
      Näin ohjelman, jossa Panacodia käyttänyt jäi heti koukkuun. Minulla ei tuntunut missään, eikä oikeastaan poistanut kipuakaan.
      Jokos aloittaja tilitti omaa käyttöään ? (En lukenut koko ketjua).

      • Turhacode

        Sama havainto Panacodista, ei toimi edes särkylääkkeenä, saati aiheuttaisi muuta pöllyä tai peräti riippuvuutta, käyttämättä jäävät vaikka ihan lääkärin määräämiä ovat!


      • Kodeiini on morfiinin johdannainen. Hyvä ominaisuus itselleni on se että kovettaa mahaa joillekin taas hankala sivuvaikutus.
        Olen saanut Panacodia, en ihastunut vaikutukseen, Disperiini auttaa paremmin.
        Onkohan joillakin herkempi taipumus riippuvuuksiin, en tuntenut euforiaa Panacodia otettuani, odottelin koska särky lakkaa kun lääkäri sanoi lääkkeen olevan kovaan kipuun. Ei ollut mitään vaikutusta.


      • Turhacode kirjoitti:

        Sama havainto Panacodista, ei toimi edes särkylääkkeenä, saati aiheuttaisi muuta pöllyä tai peräti riippuvuutta, käyttämättä jäävät vaikka ihan lääkärin määräämiä ovat!

        Hyvä kun sanoit, Turhacode. Pitääkin palauttaa apteekkiin yli jääneet...
        Lääkäri kyllä varoitteli kovasti tuosta koukkuun jäämisestä. Ilmeisesti niin on sitten käynyt muillekin kuin tuolle ohjelmassa esiintyneelle sairaanhoitajalle.


      • Minulla juurihoidettiin hammasta. Hirveät säryt hoitojen välillä. Sain Panacodia, ohje ottaa kolmesti päivässä. Kolmiolääke, kerroin että miten voin töissä olla kolmiolääkettä nauttineena. Ota yöksi sanottiin. Mulla kyllä meni päähän kuin metrinen halko ja tuli jotenkin huono olo. Parina iltana otin yöksi, sen jälkeen koitin pärjätä Panadolilla.


    • opetusta.Jarille

      Mummot porukalla sakinhivutusta antamaan.

      • New-age

        Ei saa kiusata. En ole koskaan ollut mukana sakinhivutuksessa!
        Tosin ei se ole hullu, joka yllyttää vaan se joka on yllytettävissä.


    • mmkiiiiiv

      Mä luulen, että Sillanpään suosio jonkin verran romahti sen jälkeen, kun se ilmoitti olevansa homo.
      Onneksi kärähti. Luuli olevansa maailman napa. Siitäs sai leuhka jätkä.
      Ei ole kylläkään enää ollut niin suosittu, kuin oli joskus.

      • New-age

        Hyi kun ilkeää.


      • Oli.joskus.hyvä

    • Jarin motto voisi olla kuten monen muunkin: "Kaikki josta todella pidän, on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa."

      • New-age

        Tuliko hyvä olo?


      • New-age kirjoitti:

        Tuliko hyvä olo?

        Huumeet ovat laittomia, moraalistaan en tiedä, hän on valittanut että on paino-ongelmia.
        Tällainen sanonta on olemassa.


      • vaiettäsillee
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Huumeet ovat laittomia, moraalistaan en tiedä, hän on valittanut että on paino-ongelmia.
        Tällainen sanonta on olemassa.

        Tiedätkö ,että kymmeniä tuhansia opa satojatuhansia ihmisiä suomessa ajavat autoa lääkepöllyssä.Oxicontin,Panacod,Tramal jne.paljon muitakin lääkkeitä,jotka suurempina annoksina täyttä huumetta.Am,erikassa Oxicontiiniin kuollut ja sairastunut huumeen lailla miljoonia ihmisiä.
        Ei tämä Jari ole mikään yksittäis tapaus joten ei pitäisi kauhistella ja voivotella.Kylläpä mies itse tietää mitä tämän jälkeen tekee,ei kenenkään elämä ainakaan haukkumalla parane.
        Tiedättekö,että moni lääkäri käyttää myös piristäviäaineita .
        Ottakaapa laput pois silmiltä ja sädekehä päänne päältä!


      • vaiettäsillee kirjoitti:

        Tiedätkö ,että kymmeniä tuhansia opa satojatuhansia ihmisiä suomessa ajavat autoa lääkepöllyssä.Oxicontin,Panacod,Tramal jne.paljon muitakin lääkkeitä,jotka suurempina annoksina täyttä huumetta.Am,erikassa Oxicontiiniin kuollut ja sairastunut huumeen lailla miljoonia ihmisiä.
        Ei tämä Jari ole mikään yksittäis tapaus joten ei pitäisi kauhistella ja voivotella.Kylläpä mies itse tietää mitä tämän jälkeen tekee,ei kenenkään elämä ainakaan haukkumalla parane.
        Tiedättekö,että moni lääkäri käyttää myös piristäviäaineita .
        Ottakaapa laput pois silmiltä ja sädekehä päänne päältä!

        Olen saanut noita kaikkia.
        Oxicontin leikkauksen jälkeen, Panacodia ja Tramalia kipuun. Ei tuoneet mitään kiksejä paitsi Oxicontin vei tilapäisesti muistin, en muistanut edes omaa osoitettani.
        En ota keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä nykyisin, silloin kun otin niin ainoastaan illalla nukkumaan mennessä, enkä ajanut autoa.
        En minä voivotellut, itse hän on paino-ongelmistaan kertoillut, jopa moraalistaankin, huumeiden käytön tietää kaikki, en ole niitä keksinyt.
        Mulla mitään sädekehää ole :D


      • vaiettäsillee kirjoitti:

        Tiedätkö ,että kymmeniä tuhansia opa satojatuhansia ihmisiä suomessa ajavat autoa lääkepöllyssä.Oxicontin,Panacod,Tramal jne.paljon muitakin lääkkeitä,jotka suurempina annoksina täyttä huumetta.Am,erikassa Oxicontiiniin kuollut ja sairastunut huumeen lailla miljoonia ihmisiä.
        Ei tämä Jari ole mikään yksittäis tapaus joten ei pitäisi kauhistella ja voivotella.Kylläpä mies itse tietää mitä tämän jälkeen tekee,ei kenenkään elämä ainakaan haukkumalla parane.
        Tiedättekö,että moni lääkäri käyttää myös piristäviäaineita .
        Ottakaapa laput pois silmiltä ja sädekehä päänne päältä!

        Eikö tuo joutava lässytys ole vieläkään loppunut.
        Herää!
        Jari ei ajanut autoa lääkepöllyssä, vaan hänen autostaan löytyi vahvoja Suomessa kiellettyjä narkkeja, joitten hallussapitokin on rangaistavaa, joita alamaailma myy jumalattoman kalliilla hinnalla pimeillä markkinoilla.
        Miksi puolustelet narkkikauppiaita?


    • Hyshyshyssyn

      Aivan ylimielistä käytöstä on herra esittänyt kiinnijäätyään, vähättelyä ja muka pahoittelua: Olen pahoillani kun jäin kiinni- tyyliin.
      Jos tämä olisi tapahtunut esim. kilpaurheilijalle, hän ei vähättelyillä ja pahoitteluilla selviäisi, ei edes sakoilla. Myös monissa ammateissa ja monilla työnantajilla on käytännössä nollatoleranssi huumeiden käytölle, huumetestit tehdään ennen työhönottoa ja epäilyttävissä tapauksissa milloin tahansa, ja positiivinen tulos tietää useimmiten työsuhteen välitöntä loppumista. Mutta entinen baarimikko vaan ilmoittaa jatkavansa kuin ei mitään "tähtenä" olemista. Palkkaajiensa hyväksynnällä kaikki tietysti tapahtuu, eli sielläkin hyssytellään. Aivan korvaamaton mies ilmeisesti kyseessä?

    • vfimssf

      Hyvä otsikko mun mielestä oli aamun lehdessä - liettualaistytön tarinaa elämästä isonkarhun kainalossa tai naapurina - valokeilaa siinä missä säteilyn karismaa julkisuuden palstoilla lehdissä kuin netissäkin. Yksityisyydestä siinä missä sen puutteistakin - missä ihmisiä loukataan ja kaikenmaailman turvallisuusuhkia tietoisesti joko luodaan, tehdään ja tuodaan myös esiin kansan pohdittaviksi.
      Mukavaa ett kirjastot aktivoivat myös kaikkia ihmisisä lukemaan ja hankkimaan tietoa lisää maailmasta, jossa elämme - ehkä paremmin löytyy myös sitä kuuluisaa kauhun tasapainoakin.

    • MEIN_TRUMPF

      Olen pessyt viemäriä, tolun vaikutuksen alaisena.

      • Toluahenkeen

        Nykysistä Toluista en tiedä, mutta on väkevä kokemus lähes neljän vuosikymmenen takaa. Olin töissä konepuolella isolla jäänmurtajalla, ja jossain vaiheessa kesällä laiturissa seisoessamme ja huoltohommia tehdessämme sain yhtenä päivänä tehtäväkseni potkuriakselitunnelien puhdistuksen. Laivassa oli kaksi potkuria keulassa sekä perässä, kohteeni taisi olla keulan puoli ja siis ne kaksi siellä olevaa tunnelia. Lika noissa oli enimmillään akselin läpiviennin voiteluun käytettyä vedensekaista yhdenlaista vaseliinia, se oli sitkeästi kiinni minne sitten kiinni tarttuikaan. Tätä liuottamaan ja poistamaan ryhdyin juuri vahvan Tolun avulla, tuota ainetta oli 20 litran teräsastioissa. Aloittelin aamulla ehkä kahdeksalta, noin klo 9 oli kahvitauko ja kahvit messissä, ne vielä muistin käydä nauttimassa, mutta seuraava muistikuvani on se, että joku miehistön jäsen tulee etsimään minua iltapäivällä noin klo 16, jolloin oli ruokailu työpäivän päätteeksi. Ajantajuni oli Tolun ansiosta täysin kadonnut ja olin työskennellyt iloisena esim. keskipäivän ruokailutauon yli ja siis jatkamassa hommia ties miten pitkään ellei olisi keskeytetty! Kun vielä spuulasin välillä paikkoja kuumalla vedellä, aine hyvin höyrystyi ja tuli hengitykseen!


    • Lehtien mukaan Sillanpäällä on vakava sairaus, että en ihmettele.

      • Jari kertoi ajaneensa Lönnrotinkatua bussin perässä ja ajaneensa yli keltaisen viivan. Tässä väitteessä on kaksi heikkoutta. Lönkalla ei ole bussipysäkkejä ollenkaan kun ei kulje bussitkaan. Ja kun on yksisuuntainen katu, niin ei ole keltaisia viivojakaan.


      • Rottahan-se-on

        Siinä pä se kiteytettynä.
        Siltsulla punainenviiva päässä ja kusessa.


      • Nollat---hänellä on vakava sairaus siksi tajuan huumeet, on tietenkin väärin käyttää niitä muualla kuin kotona.

        Nollat---otan viinaa mutta minulla on mittari joka on 100% varma ja ajalla tiedän myös itse, täällä on raja lähes nolla--0,2. Olen 70 .


      • Piripinnassa
        yksilesken kirjoitti:

        Jari kertoi ajaneensa Lönnrotinkatua bussin perässä ja ajaneensa yli keltaisen viivan. Tässä väitteessä on kaksi heikkoutta. Lönkalla ei ole bussipysäkkejä ollenkaan kun ei kulje bussitkaan. Ja kun on yksisuuntainen katu, niin ei ole keltaisia viivojakaan.

        Hyvä havainto joka piti heti tarkistaa ja varmistaa. Lönnrotinkatu ei ole aivan koko pituudeltaan yksisuuntainen, mutta bussireittejä siellä ei ole, joku satunnainen turistibussi toki kai olisi voinut kulkea, sitäkin on syytä epäillä. Keltaisia viivoja kadulla ei ole muualla kuin parissa- kolmessa kohdassa lyhyen matkaa jalkakäytävän reunasta ilmoittamassa. Eli jos keltaisen viivan on ylittänyt, on ajanut käytännössä jalkakäytävän puolella, eli ei ihmekään jos poliisit ovat pysäyttäneet!


      • xx9 kirjoitti:

        Nollat---hänellä on vakava sairaus siksi tajuan huumeet, on tietenkin väärin käyttää niitä muualla kuin kotona.

        Nollat---otan viinaa mutta minulla on mittari joka on 100% varma ja ajalla tiedän myös itse, täällä on raja lähes nolla--0,2. Olen 70 .

        Jouduin lopettamaan juomisen, koska minulla todettiin kolme vuotta sitten Hortonin neuralgia. Alkoholi ja sauna aiheuttivat valtavia migreenioireita, Sillanpää kertoi.

        http://www.is.fi/viihde/art-2000005367944.html

        Hortonia taitaa olla minunkin päässä kun tuli kipeäksi kun yritti viinaa ottaa :)
        En ymmärtänyt aikoinaan viinan sijaan ottaa mitään muuta päihdettä kuin kahvia :)


      • ppssssp
        KolavanKotka kirjoitti:

        Jouduin lopettamaan juomisen, koska minulla todettiin kolme vuotta sitten Hortonin neuralgia. Alkoholi ja sauna aiheuttivat valtavia migreenioireita, Sillanpää kertoi.

        http://www.is.fi/viihde/art-2000005367944.html

        Hortonia taitaa olla minunkin päässä kun tuli kipeäksi kun yritti viinaa ottaa :)
        En ymmärtänyt aikoinaan viinan sijaan ottaa mitään muuta päihdettä kuin kahvia :)

        Sinun kahvinjuonti jeesustelusi ei kiinnosta ketään.


      • ppssssp kirjoitti:

        Sinun kahvinjuonti jeesustelusi ei kiinnosta ketään.

        Sinua kiinnosti kun jaksoit vastata :)


    • Jari on kai lähtöisin Ruotsista---siis pidän hänen tai hennes puolta.

      Jos olen väärässä pyydän anteeksi.

      • Tähtilensi

        Niin kai on, ja ammattinsa oli ruotsinlaivojen baarimikkona toimiminen ennen kuin ryhtyi tähdeksi!


    • Mummoista en tiedä mutta ihminen se on Jari Sillanpääkin.

      • teostokorvausOK

        kuka tämän aineen hänelle möi?


      • Kyllä, erehtyväinen kuten kaikki me muutkin. Ihmeellistä lyödä lyötyä ja mässäillä sillä. Sairaus se on huumeriippuvuuskin eikä se mätkimällä parane.


      • Piripäällä
        siilenämää kirjoitti:

        Kyllä, erehtyväinen kuten kaikki me muutkin. Ihmeellistä lyödä lyötyä ja mässäillä sillä. Sairaus se on huumeriippuvuuskin eikä se mätkimällä parane.

        Kun ihminen on niin "erehtyväinen" että lähtee ajamaan autolla huumeita otettuaan, vaarantaen siinä samalla muiden liikenteessä olijoiden terveyden ja turvallisuuden, itse vieläpä tekoaan vähätellen ja siitä suoranaisesti valehdellen, miten hänen tapaustaan sitten tulisi käsitellä?
        Olisi oikein ja kohtuus, että ko. henkilölle palkkaa maksavat tahot pitäisivät huumeiden käytön suhteen samanlaista ehdotonta nollatoleranssia kuin mitä monet työnantajat pitävät. Jos itseäni epäiltäisiin huumeiden käytöstä ja paljastuisi että olen käyttänyt vaikka miten vähäisiä määriä huumausaineeksi luokiteltua ainetta, minulla ei seuraavana päivänä olisi työnantajaa eikä työpaikkaa, mikä on herra Sillanpään tilanne?


      • Piripäällä kirjoitti:

        Kun ihminen on niin "erehtyväinen" että lähtee ajamaan autolla huumeita otettuaan, vaarantaen siinä samalla muiden liikenteessä olijoiden terveyden ja turvallisuuden, itse vieläpä tekoaan vähätellen ja siitä suoranaisesti valehdellen, miten hänen tapaustaan sitten tulisi käsitellä?
        Olisi oikein ja kohtuus, että ko. henkilölle palkkaa maksavat tahot pitäisivät huumeiden käytön suhteen samanlaista ehdotonta nollatoleranssia kuin mitä monet työnantajat pitävät. Jos itseäni epäiltäisiin huumeiden käytöstä ja paljastuisi että olen käyttänyt vaikka miten vähäisiä määriä huumausaineeksi luokiteltua ainetta, minulla ei seuraavana päivänä olisi työnantajaa eikä työpaikkaa, mikä on herra Sillanpään tilanne?

        Huumeiden käyttö tai huumeiden vallassa ajaminen autolla ei ole puolusteltavaa. Kuitenkin minusta nämä keinohurskastelut keskustelupalstoilla ja median mässäilyt on pikkasen lapsellista. Jari saa varmaan ansionsa mukaan oikeudelta, työnantajansa päättää miten yhteistyö jatkuu, samoin faninsa. Sitä paisti en usko että Jari on ainoa huumeiden käyttäjä noissa piireissä.


      • siilenämää kirjoitti:

        Huumeiden käyttö tai huumeiden vallassa ajaminen autolla ei ole puolusteltavaa. Kuitenkin minusta nämä keinohurskastelut keskustelupalstoilla ja median mässäilyt on pikkasen lapsellista. Jari saa varmaan ansionsa mukaan oikeudelta, työnantajansa päättää miten yhteistyö jatkuu, samoin faninsa. Sitä paisti en usko että Jari on ainoa huumeiden käyttäjä noissa piireissä.

        korjaan, paitsi.


      • Piripäällä
        siilenämää kirjoitti:

        Huumeiden käyttö tai huumeiden vallassa ajaminen autolla ei ole puolusteltavaa. Kuitenkin minusta nämä keinohurskastelut keskustelupalstoilla ja median mässäilyt on pikkasen lapsellista. Jari saa varmaan ansionsa mukaan oikeudelta, työnantajansa päättää miten yhteistyö jatkuu, samoin faninsa. Sitä paisti en usko että Jari on ainoa huumeiden käyttäjä noissa piireissä.

        Sitä paitsi en usko, että Jari on ainoa jne., siis haluat puolustella ko. henkilön tekoa sillä verukkeella, että kun ehkä muutkin?
        Hänen työnantajansa päätökset jo tietänemme: Annamme kaiken tukemme, jatkamme siis kuten mitään ei olisi koskaan sattunutkaan. Sellaisen "päätöksen" tekeminen vaatiikin jo työnantajalta kovaa luonnetta! Työnantaja siis käytännössä ilmoittaa ja ilmaisee yksiselitteisesti hyväksyvänsä huumeiden käytön!


      • Piripäällä kirjoitti:

        Sitä paitsi en usko, että Jari on ainoa jne., siis haluat puolustella ko. henkilön tekoa sillä verukkeella, että kun ehkä muutkin?
        Hänen työnantajansa päätökset jo tietänemme: Annamme kaiken tukemme, jatkamme siis kuten mitään ei olisi koskaan sattunutkaan. Sellaisen "päätöksen" tekeminen vaatiikin jo työnantajalta kovaa luonnetta! Työnantaja siis käytännössä ilmoittaa ja ilmaisee yksiselitteisesti hyväksyvänsä huumeiden käytön!

        Maailma on niin lavea pikku pikku Piripäällä.
        En puolustele mutta ei ole tarvetta kivittääkään.


      • New-age

        Siili. Sori, mutta tämän ketjun saldo on aikamoinenkin kivikasa, mukaanlukien...
        Onko sitä jotenkin itse parempi ihmisenä, kun voi kitarisat heiluen haukkua joku lyttyyn kaikin tavoin. Ei ole pysytty asiassa yleisellä tasolla.
        Ymmärrän jos kertoo, ettei ko. musa nappaa. Ok.

        Aikamoinen rimanalitus monelta.
        Protestoin.


      • New-age kirjoitti:

        Siili. Sori, mutta tämän ketjun saldo on aikamoinenkin kivikasa, mukaanlukien...
        Onko sitä jotenkin itse parempi ihmisenä, kun voi kitarisat heiluen haukkua joku lyttyyn kaikin tavoin. Ei ole pysytty asiassa yleisellä tasolla.
        Ymmärrän jos kertoo, ettei ko. musa nappaa. Ok.

        Aikamoinen rimanalitus monelta.
        Protestoin.

        Varmaan jotenkin kokee olevansa ihmisenä parempi kun saa haukkua, ivata, moittia ja halveerata. Itsensä kanssa tasapainossa olevan ihmisen ei ole tarve vahingoniloita toisen epäonnella tai ylipäätään asioilla.

        Minä olen aina pitänyt Jarista laulajana ja esiintyjänä. Monesti olen ollut keikoillaan ja konserteissaan. Loistava herkkä yleisönsä ottava esiintyjä. Toivottavasti pääsee tästäkin ikävästä tapauksesta kuiville. Kaikkea hyvää hälle elämäänsä toivon ja toivotan. Jospa tällainen pohjakosketus piti tulla.


      • New-age

        Kiitos kun selvensit.

        En tarkoita, että jos pidän jostain, täytyy muidenkin pitää. Ei näin.
        Mutta laskiämpärin tyhjennys jonkun niskaan ei nyt oikeinkaan ole.


      • Piripäällä
        siilenämää kirjoitti:

        Maailma on niin lavea pikku pikku Piripäällä.
        En puolustele mutta ei ole tarvetta kivittääkään.

        Voi pikkuista siilenämää, ei halua puolustella mutta puolustelee kuitenkin! Tällä sivulla on sittenkin pääosin harvinaisen vähän varsinaista kivitystä, menepä vilkaisemaan vaikka noita viihteen julkkissivuja, huomannet ison eron? Ja jos esim. työnantaja ei käytännössä tee yhtikäs mitään huumeita käyttävän työntekijän suhteen, mitä muuta se enää on kuin huumeiden käytön hyväksymistä?


      • Piripäällä kirjoitti:

        Voi pikkuista siilenämää, ei halua puolustella mutta puolustelee kuitenkin! Tällä sivulla on sittenkin pääosin harvinaisen vähän varsinaista kivitystä, menepä vilkaisemaan vaikka noita viihteen julkkissivuja, huomannet ison eron? Ja jos esim. työnantaja ei käytännössä tee yhtikäs mitään huumeita käyttävän työntekijän suhteen, mitä muuta se enää on kuin huumeiden käytön hyväksymistä?

        Mistäs sinä tiedät onko työnantaja tehnyt "mitään" Jarin suhteen?
        Sitä paisti minä olen iso :D.


    • jonäinpitemmänaikaa

      Kyllä mies on kasvoiltaan pöhöttyneen ja sairaan näköinen. Ei mene hyvin.

      • Huolehdiomanapasi

        Miten se koskettaa sinun elämääsi?


    • Eivoimuuta

      Hyi ,kun olen aina inhonnut Sillanpäätä.Lihottanut itsensä viinalla porsaaksi,ja nyt sitten lisäki humeet .YÄK!

      • Tyhjäyläkerta

        Et varmaankaan voi muuta sillä kommenttisi ei kerro ko. artistista mitään etkä satavarmasti kekkaa kenestä se kertoo kaiken.


    • aaettää

      Voihan Sillinpää???

    • Hätähuuto

      Mummot tuumaa niin että jottain pitäs tehrä, kun nuorimmat huumeiden käyttäjät ovat 11vuotiaita.

    • ihansamamikäon

      Tää mummo tuumaa että voisi hiljentää tahtia yleensäkkin ja eiköhän ole jo suosionsa ansainnut.
      En niin erikoisemmin tykkää jos en inhoakkaan,ko tyyppiä.

      oiskos vähän liian makee,yrittää huumorillaan piiloutua joltakin,käy ylikierroksilla (kuten vain elämää- lähetyksessä) ei jaksais monta iltaa kattoa moista adhd-tyyliä.

    • Suomi on tänään apinan tasolla ainakin täällä.

      Suomen johtaja on kuitenkin Kekkonen 2 hyvin kauan.

    • arkiakkanen

      Jaa, olisiko pitänyt vaikuttaa. En ole koskaan pitänyt henkilöstä ja vuosien myötä myös ulkomuoto on tullut vastenmieliseksi. Sillanpää on aina ollut jotenkin itseään täynnä ja liekö äänikään niin kummonen. Mitäpä mummot hänen perässään olisi, koska hän miehiin menevää tyyppiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe