Onko kokemusta? Italia!

italiaaano

Olisi tarkoitus varailla useampi viikko tulevaisuudessa Italian RCI kohteista.

Onko kenelläkään kokemusta sieltä?

Kertokaa rohkeasti Juristi"ämmästä" huolimatta.

26

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuristiM

      Osta vaan makaroonia, äläkä lomaosaketta. Köyhän italiaanon ainoa tapa päästä omistavaan luokkkaan, on ostaa lomaosake.

      • italiaano

        ... ei ole tarkoitustakaan ostaa sieltä lomaosaketta.

        On jo muualla.

        Meilläpäin syödään pastaa. Akkas keittää näköjään sulle makaronivelliä. Sopii hyvin sulle ketsupin kera.

        Lisää v----iluja???? Sehän on sinun rakkain harrastuksesi! Kun et muuta osaa, reppahousu.


      • JuristiM
        italiaano kirjoitti:

        ... ei ole tarkoitustakaan ostaa sieltä lomaosaketta.

        On jo muualla.

        Meilläpäin syödään pastaa. Akkas keittää näköjään sulle makaronivelliä. Sopii hyvin sulle ketsupin kera.

        Lisää v----iluja???? Sehän on sinun rakkain harrastuksesi! Kun et muuta osaa, reppahousu.

        No mitä sitten kyselet, ellet aio edes ostaa? Pastaan taitaa kulua liikaa rahaa, ettet pysty kuitenkaan nauttimaan lomaosakkeiden ihanuudesta Italiassa.
        Osaan taatusti enemmän kuin sinä, mutta pastan syönnissä ole olet ilman muuta mestari ja se varmaan näkyykin sinussa ja eukossasi.


      • italiaano
        JuristiM kirjoitti:

        No mitä sitten kyselet, ellet aio edes ostaa? Pastaan taitaa kulua liikaa rahaa, ettet pysty kuitenkaan nauttimaan lomaosakkeiden ihanuudesta Italiassa.
        Osaan taatusti enemmän kuin sinä, mutta pastan syönnissä ole olet ilman muuta mestari ja se varmaan näkyykin sinussa ja eukossasi.

        ...kommenttisi todistaa tietämättömyytesi koko järjestelmästä!

        Valitettavasti etnisestä alkuperästäni huolimatta jää rahaa muuhunkin kuin pastaan, mutta se ei ole se asia josta haluan keskustella tällä palstalla.

        Sulla ei taida oikein olla elämä kohdallaan kun notkut täällä palstalla oikein urakalla.

        Ihan totta, osaat ihan monenlaisia asioita... uskomatonta!!! Fantastista!
        Kerro lisää....


      • JuristiM
        italiaano kirjoitti:

        ...kommenttisi todistaa tietämättömyytesi koko järjestelmästä!

        Valitettavasti etnisestä alkuperästäni huolimatta jää rahaa muuhunkin kuin pastaan, mutta se ei ole se asia josta haluan keskustella tällä palstalla.

        Sulla ei taida oikein olla elämä kohdallaan kun notkut täällä palstalla oikein urakalla.

        Ihan totta, osaat ihan monenlaisia asioita... uskomatonta!!! Fantastista!
        Kerro lisää....

        Tunnen ja tiedän tasan tarkaan koko järjestelmän, joten se siitä. Sinä et näköjään tunne, kun kyselet täällä niistä tyhmyyttäsi.

        Minulla on varaa notkua missä haluan ja milloin haluan, toisin kuin sinulla.

        Aina minä yhden vellihousu makaroonin päihitän tiedoisssa ja muutenkin, ei tee heikkoakaan.

        Ihanko totta, että sinulle jää rahaa vielä pastan jälkeen? Toivottavasti saat irti edes lomaosakkeen, niin pääset sinäkin omistavaan 1/52 luokkaan.


      • Kokototuus
        JuristiM kirjoitti:

        Tunnen ja tiedän tasan tarkaan koko järjestelmän, joten se siitä. Sinä et näköjään tunne, kun kyselet täällä niistä tyhmyyttäsi.

        Minulla on varaa notkua missä haluan ja milloin haluan, toisin kuin sinulla.

        Aina minä yhden vellihousu makaroonin päihitän tiedoisssa ja muutenkin, ei tee heikkoakaan.

        Ihanko totta, että sinulle jää rahaa vielä pastan jälkeen? Toivottavasti saat irti edes lomaosakkeen, niin pääset sinäkin omistavaan 1/52 luokkaan.

        Kyllä on sairasta kirjoittelua juristiM:llä. Jos et pysty vastaamaan asiallisesti esitettyyn kysymykseen, ole hiljaa. On tainnut luoja antaa vähän vähemmän, siitä olen puolestasi kovin pahoillani. Toivottavasti löydät vielä näiden keskustelupalstojen jujun jossain vaiheessa elämääsi, että saamme näillä keskustelupalstoilla lukea sinulta jotain järkevääkin ajatusta. Tätä odottamaan jään....


      • Kapo
        Kokototuus kirjoitti:

        Kyllä on sairasta kirjoittelua juristiM:llä. Jos et pysty vastaamaan asiallisesti esitettyyn kysymykseen, ole hiljaa. On tainnut luoja antaa vähän vähemmän, siitä olen puolestasi kovin pahoillani. Toivottavasti löydät vielä näiden keskustelupalstojen jujun jossain vaiheessa elämääsi, että saamme näillä keskustelupalstoilla lukea sinulta jotain järkevääkin ajatusta. Tätä odottamaan jään....

        Varmaan kaikki ovat jo huomanneet, että juristiM on täysin mielenvikainen. Ei kukaan selväjärkinen suolla tuollaista tekstiä päivästä toiseen. Tuskin on oikeasti edes juristi. Hyvä jos edes kansakoulua on suorittanut hyväksytysti loppuun. Sitä luokkaa vaikuttaa sivistystaso ja käyttäytyminen olevan. Reppana.


      • JuristiM
        Kokototuus kirjoitti:

        Kyllä on sairasta kirjoittelua juristiM:llä. Jos et pysty vastaamaan asiallisesti esitettyyn kysymykseen, ole hiljaa. On tainnut luoja antaa vähän vähemmän, siitä olen puolestasi kovin pahoillani. Toivottavasti löydät vielä näiden keskustelupalstojen jujun jossain vaiheessa elämääsi, että saamme näillä keskustelupalstoilla lukea sinulta jotain järkevääkin ajatusta. Tätä odottamaan jään....

        "Kertokaa rohkeasti Juristi"ämmästä" huolimatta".

        Pelle hei !! makarooni aloitti vittuilun, en minä ja sinä voit nuolla makrooninin persettä, lukutaidoton kun pelle olet.


      • Juristi
        Kapo kirjoitti:

        Varmaan kaikki ovat jo huomanneet, että juristiM on täysin mielenvikainen. Ei kukaan selväjärkinen suolla tuollaista tekstiä päivästä toiseen. Tuskin on oikeasti edes juristi. Hyvä jos edes kansakoulua on suorittanut hyväksytysti loppuun. Sitä luokkaa vaikuttaa sivistystaso ja käyttäytyminen olevan. Reppana.

        Kertokaa rohkeasti Juristi"ämmästä" huolimatta.

        Tavaa ylläoleva ja ala sinäkin nuolla makaroonin persettä. Sinulla on pönttö sekasin.


      • kielenkäytön aloitti
        JuristiM kirjoitti:

        "Kertokaa rohkeasti Juristi"ämmästä" huolimatta".

        Pelle hei !! makarooni aloitti vittuilun, en minä ja sinä voit nuolla makrooninin persettä, lukutaidoton kun pelle olet.

        Ei tarvi nimimerkkiä laittaa, kuka ei osaa puhua asillisesti. Ei tässä maailmassa kaikki ihmiset voi elää samalla tavalla. En minä kadehdi kenenkään lomailua, enkä yritä omaan muottiini saada kettään, minulle on vaan aina sopinut tuo lomaosake loma ja tuntuu sopivan lapsille ja lasten lapsille, joten ei tarvi rasittaa aivoja jälki markkinoinnilla. Tutut ovat kyllä huomanneet miten tyytyväinen olen ja siinäpä heille kannustusta hankkia myös itselle.En ole turkuttanut heille. Osake myyjät tietysti kauppaavat, se on heidän työtään, mutta niinhän kaikki myyjät tekevät, ei se mitään outoa ole.


      • italiaano
        JuristiM kirjoitti:

        Tunnen ja tiedän tasan tarkaan koko järjestelmän, joten se siitä. Sinä et näköjään tunne, kun kyselet täällä niistä tyhmyyttäsi.

        Minulla on varaa notkua missä haluan ja milloin haluan, toisin kuin sinulla.

        Aina minä yhden vellihousu makaroonin päihitän tiedoisssa ja muutenkin, ei tee heikkoakaan.

        Ihanko totta, että sinulle jää rahaa vielä pastan jälkeen? Toivottavasti saat irti edes lomaosakkeen, niin pääset sinäkin omistavaan 1/52 luokkaan.

        Et näköjään tiedä...

        ...no ei kai sinulta voi muuta odottaakaan kuin rasistisia mielipiteitä.

        Sorry, suvulla Italiassa (puolet siellä) on sentään käytöstapoja... jopa juristeilla.

        Voin ostaa sinulle "Käytöksen kultaisen kirjan", jos siitä sinulle on jotain apua.


      • JuristiM.
        italiaano kirjoitti:

        Et näköjään tiedä...

        ...no ei kai sinulta voi muuta odottaakaan kuin rasistisia mielipiteitä.

        Sorry, suvulla Italiassa (puolet siellä) on sentään käytöstapoja... jopa juristeilla.

        Voin ostaa sinulle "Käytöksen kultaisen kirjan", jos siitä sinulle on jotain apua.

        Älä ala aukoa ensin päätäsi ja ämmitellä, eli missä ovat omat käytöstapasi? Pata siinä kattilaa soimaa. Kehotan itseäsi kirjaostoksille.


      • Fanittaa
        italiaano kirjoitti:

        ...kommenttisi todistaa tietämättömyytesi koko järjestelmästä!

        Valitettavasti etnisestä alkuperästäni huolimatta jää rahaa muuhunkin kuin pastaan, mutta se ei ole se asia josta haluan keskustella tällä palstalla.

        Sulla ei taida oikein olla elämä kohdallaan kun notkut täällä palstalla oikein urakalla.

        Ihan totta, osaat ihan monenlaisia asioita... uskomatonta!!! Fantastista!
        Kerro lisää....

        Nähdä napoli ja kuolla!


      • TuristiM
        Kapo kirjoitti:

        Varmaan kaikki ovat jo huomanneet, että juristiM on täysin mielenvikainen. Ei kukaan selväjärkinen suolla tuollaista tekstiä päivästä toiseen. Tuskin on oikeasti edes juristi. Hyvä jos edes kansakoulua on suorittanut hyväksytysti loppuun. Sitä luokkaa vaikuttaa sivistystaso ja käyttäytyminen olevan. Reppana.

        Miksi näitä kyselet?


      • TuristiM
        JuristiM kirjoitti:

        Tunnen ja tiedän tasan tarkaan koko järjestelmän, joten se siitä. Sinä et näköjään tunne, kun kyselet täällä niistä tyhmyyttäsi.

        Minulla on varaa notkua missä haluan ja milloin haluan, toisin kuin sinulla.

        Aina minä yhden vellihousu makaroonin päihitän tiedoisssa ja muutenkin, ei tee heikkoakaan.

        Ihanko totta, että sinulle jää rahaa vielä pastan jälkeen? Toivottavasti saat irti edes lomaosakkeen, niin pääset sinäkin omistavaan 1/52 luokkaan.

        JuristiM kirjoittelee joskus asiaakin.


    • tst

      1990-luvun lopulla (olikohan 1997?) olin Dolomiiteilla RCI:n vaihdolla. Kohteen nimeä en muista mutta oli Corvaran kylässä. Kävimme myös vuokra-autolla Venetsiassa (RCI:N kautta saimme Avisin auton yli 1000 mk halvemmalla kuin normaalisti).

      Venetsia on niin lähellä että kannattaa poiketa (vuokra-autolla), samoin Cortina d'Ampezzo, jossa käytiin ja Alpeilla on hienoja vaellusreittejä jos haluaa nähdä oikeaa vuoristoa (talvella laskettelukohteet ovat maailman parhaat) itse oli kesällä ja silloinkin oli aivan mahtava paikka.

      Milanossa poikkesimme myös, siellä naiset saivat shoppailla.

      Lento oli Hki-Verona-(Hki), josta vuokra-autolla pari-kolme tuntia Corvaraan (RCI:ltä saimme hyvät ajo-ohjeet) ja viikon päästä ajoimme samaa reittiä takaisin ja yövyimme paluumatkalla vielä Garda-järvellä.

      Hieno reissu.

      • Matkaaja

        Lomailu on upea asia. Siihen kannattaa tarttua ja lähteä reissuun vaikka lomaosakkeen tarjoamin mahdollisuuksin. Lomalla pitää käyttää rahaa ja nauttia uusista asioista ja majoittua korkeatasoisesti, yksilöllisesti ja omien mieltymysten mukaisesti.


      • italiaano

        Kiitokset kokemuksista.

        Jatketaan kokemusten vaihtoa, vaikka tuo "ämmä" täällä kiukutteleekin.. omaa mitätöntä elämäänsä ja olematonta itsetuntoaan.


      • JuristiM.
        italiaano kirjoitti:

        Kiitokset kokemuksista.

        Jatketaan kokemusten vaihtoa, vaikka tuo "ämmä" täällä kiukutteleekin.. omaa mitätöntä elämäänsä ja olematonta itsetuntoaan.

        Paina makarooni pastaa ja pidä suuri suusi tukossa, koska järkesi ei riitä näihin pippaloihin.


      • Nimetön
        JuristiM. kirjoitti:

        Paina makarooni pastaa ja pidä suuri suusi tukossa, koska järkesi ei riitä näihin pippaloihin.

        Jaa... ja sinun riittää, vai? Oikea järjen jättiläinen! Jätä poju nyt aikuiset ihmiset rauhaan tai äitisi antaa sinulle tukkapöllyä!


      • JuristiM.
        Nimetön kirjoitti:

        Jaa... ja sinun riittää, vai? Oikea järjen jättiläinen! Jätä poju nyt aikuiset ihmiset rauhaan tai äitisi antaa sinulle tukkapöllyä!

        Alä mamis puutu asioihin, joihin älysi ei riitä. Se riittää korkeintaan sopulointiin lomakolhooseissa. Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo tein bisnestä POJU!


    • Nimetön

      Olisit heti kertonut, että olen tekemisissä dementoituneen vanhuksen kanssa. Pyydän anteeksi. En halua loukata vanhusten tunteita, varsinkin jos heidän aivotoimintansa on jo ratkaisevasti heikentynyt. Aika jännää tämä nykyaika, kun dementiaosastoltakin pääsee jo nettiin...

      • Nimetön

        Siis äskeinen viesti oli tietysti tarkoitettu arvon Juristillemme :)


      • italiaano
        Nimetön kirjoitti:

        Siis äskeinen viesti oli tietysti tarkoitettu arvon Juristillemme :)

        ...kun en nyt vielä ihan siinä iässä ole. Vanhainkotiin en Italiassa pääsisikään kun olen koko ikäni ollut Suomen kansalainen.

        Saat anteeksi.


    • Anonyymi

      Nyt riittää tälläinen sekoilu. Annetaan toisillemme rauha ja mielipiteen vapaus. Kyllä tänne maailmaan mahdutaan kun osataan.

    • Anonyymi

      Ruoka menettelee, muuten tosi likaista, kuin kaatopaikalla olisi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe