Auttakaa mua!

EddV

Olen 13v ja 7 luokalla. Saan hyviä numeroita kokeesta, mutta en osaa käyttäytyä yhtään! Nyt on tullut 4 päivän sisään 3 merkintää huonosta käytöksestä. Oon tosi huono keskittymään ja jos tulee vielä 1 merkintä niin vanhemmat laittaa jonkun ison rangaistuksen. Mikä mussa on vikana?

6

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maj-Brit_Råstedt

Ala käyttäytymään ja tutkituta ylivilkkaushäiriö.

• Eipä tuosta vielä oikein voi päätellä, mikä on "vikana". Kerroit kovin vähän yksityiskohtia. Ja muutenkin kannattaisi varmaan kysyä vaikka psykologilta tahi terveydenhoitajalta.

• selvitävanhemmillesi

Olet alaikäinen, joten vanhempiesi on otettava kouluusi yhteyttä ja vaadittava selvitys noista merkinnöistä. Jos sinulla on vaikeaa keskittyä tunnilla, voi siihen olla joku syy, joka voi olla ihan fyysinen tai psyykkinen. Tärkeintä kuitenkin on että kerrot vanhemmillesi asiasta ja pyydät heitä olemaan kouluun yhteydessä. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista kuin mitä luullaan.

• iknowthefeeling

Joo ihan samallaista mulla on ollut ala-asteella. Mua siis oli opettanut feministi, joka aiheutti mulle mielenterveysongelmia ja sen lisäksi vittuili mulle.
      Muuten sulla saattaa olla joku huolenaihe kuten perhe-erot, kiusaaminen yms.

• Noiden käytösongelmien laadusta ja kestosta riippuen sinulla voi olla keskittymis- jaylivilkkaushäiriö. Voisi olla hyvä idea mennä juttelemaan asiasta terkkarille.

Tietysti se voi olla myös murrosikää, koska hormonitoiminnan vilkastuminen saattaa pistää kasvavan nuoren vähän "sekaisin".

• Tuskin sussa mikään vikana on! Koitat vaan parhaas ja jos ite tykkäät nii mee puhuu siitä jollekkin (koulu psykologi on erittäin hyvä vaihtoehto) se auttaa varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe