Murrosikä pysähtynyt?

EnOleKunnossa

Onko mahdollista että murrosikä pystyy pysähtymään? Olen siis nyt 11 (kohta 12) -vuotias tyttö ja ongelmani on siis se että rintani ovat kasvaneet jo kohta 2- vuotta, eikä minulla ole ilmantunut myita merkkejä kuin hieman häpykarvoitusta ja valkovuotoa (noin 4-kuukautta). Rintojenikin kasvu tuntui stoppaavan siinä yhden vuoden jälkeen.

5

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehittymisen tahti on yksilöllinen. Olet vasta 12, joten sinulla ei ole vielä mitään syytä stressata kehittymisnopeuttasi "kellottaen". Anna itsellesi aikaa kasvaa ja olla vielä lapsi.

• Kotiäiti22

Hei! Älä huoli tyttöseni. Meidänkin kohta 18 vuotiaalla pojalla alkoi häpy karvat ja viikset kasvamaan siinä 11-12 ikäisenä. Mutta poika 13-14 vuotiaana minulle itkien aina tuli sanomaan että hänen sukukalleus ei vain kasva. Yritimme kaikkia keinoja. Vasta 15 vuotiaana pojan kalleus kasvoi ja pituudeksi se 15cm. Poika ollut iloinen aina siitä lähtien! Joten älä pelkää tyttöseni!!

• rinnaton-ylästeelainen

mie olin sinun ikänenkun mulle tuli patit rintoihin ja nyt oon täyttämässä 3 eikä mitään helkatin muutosta oo tapahtunu ja ärsytt mutta joo ymmärtisin että on normalia.

• Miss19

No onneks mää oon kehittyvä viellä, itseasiassa kehittyny jo. Enkä voi tolle sulle mitäää.

• Anonyymi

Ömm, no oon ite vasta 10😅 mutta kohta 11, ja rinnat alkanu kasvaa kovaa vauhtia ja valkovuotokin on jo alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe