Mitä ajattelette tytöstä joka on kaunis mutta paljon finnejä naamas? Voisitteko seurustella?
Pojat mitä mieltä aknesta tytöllä???
7
616
Vastaukset
Voisin.
Akne ei mielestäni tee ihmisestä huonon näköistä. Lisäksi ulkonäkö ei ole minulle kovin tärkeä kriteeri.Красоту ничем не испортить
- Stefan_Kullberg
Tottakai seurustelisin. Minua ei aknet, näppylät, luomet yms haittaa.
- jukkapalmu1
Kaikki mikä on luonnollista, menee. Jos jotkut implantit on laitettu ja on joku kumiperse, niin ei kiitos.
- Quupää
Ajattelen, että hänellä on huono ruokavalio, liikaa meetwurstia, muuta makkaraa tai rasvaista pikaruokaa tms., ja liian vähän vihanneksia, hedelmiä, marjoja ja kalaa. Ei finnisyys ole yhtä paha asia kuin vaikkapa tupakointi, ryyppääminen tai typerä käytös, ainakaan minusta. Silokasvoiset ovat jopa pelottavia ja joskus itsekeskeisiä. Jos keltaisia ja tulehtuneita finnejä on tosi paljon, voi se tietenkin olla yököttävää. Luokkamme finnisimmästä tytöstä kuitenkin jopa tykkäsin, toisesta en lainkaan, joten se on lopulta ihmisestä kiinni.
- seurustella
Olen sitä mieltä, että akne on ohimenevä ilmiö. Asia hoituu mukavasti kun ‘sakkoikä‘ on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936606Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521892Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011437