Mä näen usein kissoja mun sängyllä ja pystyn myös kuulemaan ja tuntemaan ne lähes aina.sit oon nähnyt rottia ja mun edesmenneet koirat.mut nyt aamulla oli viel oudompi juttu.heräsin siihen et mua tönittiin.ees taas.halusin selvittää mikä tämän aiheuttaa ja tunsin energiaa sängyn kulmassa laitoin sinne käteni sen ympärille ja katsoin niin näin vaaleanpunaisen sammakon.Jotain voi nyt naurattaa mut ihan oikeesti näin.mä jotenkn ymmärrän noi muut eläimet kun mul on ollut niitä lemmikkeinä mut mikä tää sammakko on?????
eläin kummituksia?
kosiomatkallako
3
312
Vastaukset
- N.Aiv
Milenkiintoista. Tällä viikolla näin kun auto ajoi kissan yli ja sitten näin kun se kissa juoksi eteenpäin vaikka se makasi siinä tiellä. Seuraavana päivänänä sama kissa tuli seinän läpi ja heilutti häntää ja katosi. Kissa oli musta.
- Mustankissan
Oliko kissalla paksut posket?
- Juuso008
Se lääkitys... ei ne kissat ja rotat mitään mutta se pinkki sammakko. Sillä aikaa kun odotat että uusi lääkitys alkaa potkiin, muista että siltä sammakolta ei saa ottaa käskyjä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074