Meidän 9kk tyttö ei ole koskaan viihtynyt mahallaan, ei vielä liiku eteenpäin. Olemme monta kertaa päivässä yrittäneet laittaa hänet lattialle mutta heti nousee itse istumaan ei ole minuuttiakaan lattilla mahallaan. Mikä avuksi? Tuleeko hän ikinä liikkumaan?
9kk ei tykkää olla mahallaan
3
169
Vastaukset
- Vauva9kk
Onko kenelläkään kokemusta? Olen huolissani kun en saa häntä millään mahalleen.
- 316
Lapset kehittyvät eri tahtia. Meillä oli toisin päin. Kovasti ryömi eteenpäin, mutta meni pitkään ennen kuin nousi istumaan. En usko, että kannattaa olla huolissaan. Istualteen on helppo lähteä konttaamaan. Esikoisemme ei ryöminyt ollenkaan, ennen kuin lähti konttaamaan.
- Vauva9kk
Kiitos vastauksestasi! Tänään hän alkoi ryömimään kun saimme hänet vähäksi aikaa mahalleen ja houkuteltiin eteenpäin😄 toivottavasti nyt haluaa olla enemmän lattialla. Kitisi/itki kyllä samaan aikaan kun ryömi eteenpäin mutta kaippa se on normaalia🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751