Meidän 9kk tyttö ei ole koskaan viihtynyt mahallaan, ei vielä liiku eteenpäin. Olemme monta kertaa päivässä yrittäneet laittaa hänet lattialle mutta heti nousee itse istumaan ei ole minuuttiakaan lattilla mahallaan. Mikä avuksi? Tuleeko hän ikinä liikkumaan?
9kk ei tykkää olla mahallaan
3
165
Vastaukset
- Vauva9kk
Onko kenelläkään kokemusta? Olen huolissani kun en saa häntä millään mahalleen.
- 316
Lapset kehittyvät eri tahtia. Meillä oli toisin päin. Kovasti ryömi eteenpäin, mutta meni pitkään ennen kuin nousi istumaan. En usko, että kannattaa olla huolissaan. Istualteen on helppo lähteä konttaamaan. Esikoisemme ei ryöminyt ollenkaan, ennen kuin lähti konttaamaan.
- Vauva9kk
Kiitos vastauksestasi! Tänään hän alkoi ryömimään kun saimme hänet vähäksi aikaa mahalleen ja houkuteltiin eteenpäin😄 toivottavasti nyt haluaa olla enemmän lattialla. Kitisi/itki kyllä samaan aikaan kun ryömi eteenpäin mutta kaippa se on normaalia🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151