Minä luulen että vain vähän, jatkuvasti työaikanakin Twitterissä, kallispalkkanen mies.
Luuletko et Pekka Saurilla on paljon työtä?
2
112
Vastaukset
Pekka Sauri sattuu olemaan frendini, joten taidan tietää, mitä hän tekee. Lopetti hiljattain Helsingin apilaiskaupunginjohtajan virassa, mutta ei ole rekrytoitunut vielä virallisesti mihinkään. Oletan, että Pekka kirjoittaa seuraavaksi toisen proosateoksensa. Tietokirjojahan hän kirjoittanut aiemmin, mutta vain yhden kaunokirjallisen teoksen, jonka nimi on Parempaa kuin seksi.
- ö-Öö
Mnaah
Oletan, kyllä duunia piisaa. Joku twitter kyllä ihan arkipäivää monenlaisissa hommissa. Noh, tunnetuin kai Trump, joka kirjoittaa paljon, Tosin, vähän harkitsemattomasti. Muistelen, Sauri on nykyisin vt, ei tietoa, jatkaako virkamiehenä, tai politiikassa. Ei tietoa palkasta, aika ison firman pomo kuitenkin. Oletettavasti julkista tietoa, googlaa, jos kiinnostaa, mua ei.
Hah, taenkwoodoo on hupaisa, en mä laske Sauria miksikään frendiksi, vaikka joskus jutellut sen kanssa, ihan sen duuniin liittyvässä asiassa.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323165- 552729
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232040
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131830On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761