huoraa ja menettää hyviä äijiä ja sitten lopuksi niillä on täysin tampio äijä minkä kanssa ne on tehny lapsia ei edes ehkäisyä osata käyttää?
Mikä siinä on et naiset
12
266
Vastaukset
- Tampiolletää
ei kai se sun ongelmas ole, ellei sullakin ole kersa jonkun kanssa, jolloin itse kuulut myös Tampioihin äijiin.
- jos.totta.töristään
Kyllähän naisten typeryys on miesten ongelma.
- MikäsiinäON
Monesta naisesta on tullu täysin luusereita ne eli jossain pilvilinnoissa vuosia sitten ja nyt täysin nollia miten voi kusta niin pahasti kaikki lähinnä naurattaa niiden tilanne.
- huvinsakullakin
Niinkö, mua ei naurata ihmisten ikävät tilanteet.
- MikäsiinäON
Jos on oikeesti niin tyhmä ettei tajua alusta asti mihin kaikki johtaa niin sille saa nauraa ja pitää nauraa.
Miehissä ei tietenkään ole mitään vikaa.
- bimbokka
Munanhalu on nii kova ettei järki päätä pakota.
- MikäsiinäON
Sitä juuri tarkoitan sitten tehdään lapsia erotaan ja samaa rataa uudestaan.
- ckxkxkxjxj
Mietii et jotkut tekee vahingon joka vasta sitoo ne suhteeseen.
- Toionjulmaa
Entä miehet, jotka haukkuu uskollista naista huoraksi? Mikä siinä on?
Mieheltä saa valtavaa ja hikistä pallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241