Sijaisperheen saanti

mirkkumirri

Hei! Oon 16vuotias! Tyttö ja haluaisin sijaisperheen monista syistä! Enkä tiiä onko mun syyt päteviä 😶 mut mitkä syyt yleensä on sille että saa sijaisperheen :'(

10

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattikasvattaja

Yleensä sijaisperheeseen kyllä joudutaan ja syyt siihen voivat olla monet. Sinä siis ehkä HALUAISIT sijaisperheeseen? Miksi?

• Koska asun laitoksessa ja mun vanhemmat asuu kaukana :( enkä jaksa aina matkustaa nii kauaksi. Eikä vanhemmat soita mulle ikinä ja harvoin ne vastaa puhelimeenkaan.. ja on paljo muitaki syitä :(

• mirkkumirri kirjoitti:

Koska asun laitoksessa ja mun vanhemmat asuu kaukana :( enkä jaksa aina matkustaa nii kauaksi. Eikä vanhemmat soita mulle ikinä ja harvoin ne vastaa puhelimeenkaan.. ja on paljo muitaki syitä :(

Ja meidä perhe ei tee mitää yhdessä oikein ikinä. Ja mulle valehdellaan. Ja en vaan tuu toimee vanhempien kanssa :(

• Ammattikasvattaja
        mirkkumirri kirjoitti:

Ja meidä perhe ei tee mitää yhdessä oikein ikinä. Ja mulle valehdellaan. Ja en vaan tuu toimee vanhempien kanssa :(

Sinun täytyy puhua asiasta sekä vanhempiesi että sosiaalipuolen ihmisten kanssa. Oletko muuten tehnyt jotakin sellaista, mikä loukkasi vanhempiasi? Tai, ovatko hE tehneet joyakin sellaista sinulle?

Miksi ylipäätään ottaen jouduit laitokseen?

• eikande

Ei kannata haluta. Sijaisperheiden joukossa on paljon väkivaltaisia paikkoja. Ei kannata mennä.

• bertilperversson

Nyt kipin kapin lähimpään VOKKIIN, sieltä saat aivan varmasti upean monikulttuurisen sijaisperheen itsellesi, jopa mahdollisesti löydät aikanaan sopivan karvaranteen puolisoksikin.

• ururtuii

On se kyllä naurettavaa, että natsit tungette poliittisia mielipiteitänne AIVAN JOKA PAIKKAAN. Tässä on jumalauta ihmisillä oikeasti hätä kädessä sijaisperheasiassa! Yoi vokkihöpinä ei liity aiheeseen ollenkaan! Vitun IDIOOTTI!

• Niinpäniin.just
        ururtuii kirjoitti:

On se kyllä naurettavaa, että natsit tungette poliittisia mielipiteitänne AIVAN JOKA PAIKKAAN. Tässä on jumalauta ihmisillä oikeasti hätä kädessä sijaisperheasiassa! Yoi vokkihöpinä ei liity aiheeseen ollenkaan! Vitun IDIOOTTI!

Persupalstalla just on bertilpervon tyylistä rankkaa huutelua. Herääkin ajatus, että useatkin yrittäjä-perskutat hakeuu sijaisvanhemmiksi, koska v---uilu yhdistää molempia ryhmittymiä.

• väkivaltarehottaa

Sijaisperheiden keskuudessa on paljon väkivaltaisia paikkoja. Varo, varo. Ei kannata.

• Miksilaitosasumista

Yleensä sijaisperheisiin laitetaan vain pikkulapsia. Teinien paikka on laitoksissa, jolleivat he voi asua kotona tai opiskelija-asunnoissa. Olisiko mahdollista että palaat asumaan vanhempiesi luokse? Jollei mahdollista, niin monet 16-vuotiaat asuvat yksin opiskelupaikkakunnillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4303
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3133
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2344
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1471
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe