Hei!pääsyin tekemään tarinaa eräästä tytöstä ei en tiedä ollenkaan kenestä mutta yritetään...
~luku 1~
Loikin keittiöön oli lauantai! Paras päivä Ikinä silloin sai tietää että oli vielä kaksi vapaa päivää että äiti lähtisi työmatkalle ja että minä saisin kutsua kaverin yökylään mä täytin eilen sitä paitsi 18 eli oon täysin ikäne!
Mietin lähtisinkö kauppaan ostaan vähä tupakkaa... Nooh ehkä oli liian aikasta.
Soitin mun parhaaalle kaverille Tatianalle
Christy:moi taateli:3
Tatiana:moi Christy ai lav yuu
Christy:vois tulla meille yöks viikonlopuksi ps. Täytin eile 18!!!!
Tatiana:OMFG SIIS SÄ OOT TÄYSIN IKÄNE!!!!!
Christy:NIIN EIKS OOKIN IHQUU?!?!!?!
Tatiana:SIIS OMG MÄ OON NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!!!! Mut joo mä tuun:333.
Tarina tytöstä
Muumimammamu
0
77
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435