Kerronko tän sille? HELP

Tarviinapuu

Yks poika on luultavasti hastunut muhun. Tiiän sen ku se on vihjaillu wapis esim. "Oot meiä luokan kaunein" jätkät be like: mä haluun tyttöystävän!" "en oo mikää alax jonne vaa herrasmies" aloin siis kiinnostuu Täst. Kirjotin tosi pitkään et mitä lautan sille. En kuitenkaa lähettänyt sitä vaan kopioon leikepöydälle, ku en oo uskaltanut laittaa xD mu täs: Näin kahen kesken...
(Ei sit tartte huudella koulus)
Mietin tosi kauan et kerronko, mut tässä sitä ollaa.
Btw oon alkanu kiinnostuu susta päivä päivältä enemmän, siitä lähtien kun oot laittanu mulle viestiä.
Oon ajatellu sua iltaisin ja kattonu joka ikinen kerta hymy suulla sulta tulleen viestin.
Oon ihaillu sussa sun huumorintajua, rohkettua ja sun muutenkin ihanaa olemusta. jos pystyisin sua halaisin ja poskelle pusun antaisin, mutta kun siihen pysty en, haluan kertoa että sua usein ajattelen.
Tää runo jonka löysin kuvaa niin paljon tätä tilannetta.
Toivottavasti ymmärrät, iteltä tää ainaki vaati jonkin verran rohkeutta. Olis kiva nähä joku päivä. Mietin et laittisinks eka sillee; mul ois asiaa, ja sit oottaisin et se vastais. Vai miten tää pitäis laittaa :/ helppii

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrovaa

      Kerro vain mutta varmista ettei hän torju sinua ja ala kiusaamaan sua vaan tutustu ja ystävysty ensin.Se on minun neuvoni kokemusta löytyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe