Minkälainen mopo tytölle?

kurkkumajoneesi

Heissan!

Oon ajatellut tässä mopon hankkimista, kun saan about. puolen vuoden päästä kortin. Mulla ei ole oikeastaan kokemusta mopoista, mutta sen tiedän, etten halua mitään skootteria, suzuki pvtä tai monkeya, vaan ihan mopon. Ajattelin jotakin yamahaa, riejua tai vastaavaa. Lisää kriteereitä tässä:
-Oon 170cm pitkä, pitäs jalkojen ylettyä maahan muttei mitään pikkumopoa
-ajan sekä sora- ja asfalttiteillä
-kaveria pitäisi pystyä kyydittämään
-ei mitään romua vaan semi tyylikäs, valkonen tai musta mielellään
-kulkis eteenpäin, itse en osais virittää millään lailla eli vakiona pysyis
-ei sais olla kauheen hintava, siinä tonnin paikkeilla.
-2-tahti

Kiitos jos autat tietämätöntä, viel sellasia kysymyksiä että mikä on teidän mp tytöistä joilla on mopo? Mitä vauhtia pääsee vakiolla? Mikä teidän mielestä paras merkki? :)

11

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parolanroku

      Taisi kaikki mopot käydä juuri valalla, joten pitänee odotella seuraavaan palvelukseenastumiserään.

    • mp_kysymykset_instaan

      Derbi. Ei muuta sanottavaa

      • tietjjäjf

        ei vitus, semmosta saa laittaa päivät yöt


    • Mopotuning

      Kannattaa katella nettimotosta tai mopotuning ryhmästä facebookissa.

    • pv_mioäs

      pv ei oo mopo??

      • jaajaaaha

        Mikäs sitten?


      • Jutustelija1
        jaajaaaha kirjoitti:

        Mikäs sitten?

        Se on legenda ; )


    • tappitarmo

      sellane mis o mulkku penkis, silla on sun kiva ajella uudelleen ja uudelleen..

    • Betaonparas

      Omasta mielestä kannattaa ostaa joku seuraavista: Beta, Fantic, Rieju, Yamaha.
      Itse suosin Supermoto malleja, mutta huonolla tiellä enduro mallit voi olla parempia.
      Miinus puoli noissa on vaihteiston välivapaat, mutta taas vaihteisto on mukavasti jäykempi, kuin Derbilioissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe