Kokemuksia Gateway hotel Bur Dubai

Burdubai2018

Hei!
Olen menossa Gateway hotelliin Bur Dubaihin. Millaisia kokemuksia ko. hotellista? Paljon maksaa lounas/ päivällinen erikseen ostettuna? Joistakin arvosteluista olen lukenut että hotellista ilmainen kuljetus lentokentälle? Hotellin sivuilta en huomaa tätä mahdollisuutta.

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubai3x

Ilmeisesti ei yhtään hassumpi hotla, lue Tripadvisoria. Keskitasoa. Jos hinnalla on merkitystä, hotellissa ei yleensä kannata syödä. Ympäristössä on kohtuuhintaisia ravintoloita, mallien food courteissa on hyvä hinta-laatusuhde. Ilmaiseen kuljetukseen eli shuttle-bussiin ei kannata luottaa, taksilla pääsee heti hotlaan ja kohtuuhintaan, koska ei ole mitenkään kaukana kentästä. Ei tarvi odotella kuljetusta ja arpoa, tuleeko vai ei. Paluukyyti on eri asia kun voi sopia asiasta hotlassa. Dubai on väärä matkakohde jos pitää jokaista senttiä venyttää...

• RAKrantaloma

Useasti Dubaissa käyneenä voisin sanoa että on paikka jossa todellakin kannattaa katsoa mitä maksaa ja mistä. Lähestulkoon kaikki palvelu dubaissa on laadukasta ja toimivaa hintaan katsomatta.

• Dubai3x

Samaa mieltä, kunhan varoo menemästä ryssien paikkoihin tai menoon mukaan.

• Burdubai2018

Kiitos tiedosta! Täällä viisihenkinen perhe lähdössä reissuun joten jos vain voi joihinkin kuluihin vaikuttaa niin kannattaa huomioida asioita. Olen olettanutkin että ruokapaikkoja on lähistöllä ja kentältä varmaankin saatavilla tilatakseja johon koko poppoo mahtuu.

• Dubai3x

Juu, siellä kentällä on pomo jolle sanoo että on viisi matkustajaa, niin kaveri viittoo paikalle pikkubussin. Dubai on täynnä etnisiä ruokapaikkoja, varsinkin Deirassa ja Malleissa todellakin löytyy edullista ja hyvää ruokaa joka makuun.

• 452metriä

Hotelli on sopivasti lähellä vanhaa kaupunkia, linja-autoasemaa ja metropysäkkejä. Carrefour ruokapaikkoineen 5 min. kävelyn päässä. Hotellin katolla oleva uima-allasalue oli riittävän suuri ja uima-allaskin aivan uimakokoinen. Huoneen ikkunanäkymä oli ahtaalle sisäpihalle, mutta toisaalta ei kuulunut lainkaan liikenteen ääniä. Huoneen laitteet: ilmastointi, tallelokero, suihku ja jääkaappi toimivat erinomaisesti. Sängyt olivat mukavan tanakat. Läheisyydessä paljon aasialaisperäisiä ruokapaikkoja ja päivämatkojejn tarjoajia. Henkiölökunta oli ystävällistä. Aamupala oli varsin runsaslajinen ja munatkokki teki mieleiset omeletit ja munakkaat.
      Tosin aamupala hieman liikaa painottunut intialaistyyppiseen ruokaan. Tavallista viipalejuustoa ja jugurttipurkkeja jäi kaipaamaan. Aamiaismehut eivät olleet täysmehuja.

• Burdubai2018

Kiitokset hyvästä kuvauksesta! Hyvillä mielin lähdemme ko. hotelliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3230
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1962
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1930
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1807
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1532
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1438
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1356
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1329
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1222
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1168
    Aihe