Goldin Resorts Ou Tallinnasta huiputti meitä

petetty234

Tästä yhtiöstä on soitettu meille vuosia, Meelis niminen mies. He ovat tarjoutunut ostamaan osakkeemme. Kun kerran suostuimme niin yllätykseksemme meidän piti ostaa uusi arvokkaampi osake. Sille oli jo ostaja valmiina, vakuutti Meelis Golden Resorts yrityksestä. Ostaja on Pietarissa ja välittäjä Englannissa. Jälleenmyynti ( resale ) kumppani Travel & Leisure Group Ltd, Englannissa. Maksoimme tähän uuteen osakkeeseen välirahaa 3500 euroa Meelikselle ja lisäksi heidän opastamana välityspalkkion L&T yhtiölle. Kaikki tämä tapahtui yli 2-vuotta sitten. Rahat meni ja tämä kelvoton uusi osake jäi. Ei tullut venäläistä ostajaa ja rahoja. Huijatuksi tultiin. Varokaa tätä Golden Resorts

6

2391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huyt

Inforegister.ee haulla Golden Resorts Ou antaa seuraavaa julkista tietoa; Yritys perustettu 2006, 1 työntekijä, omistaja Meelis Soll ( 372) 50 71771 email: [email protected] Ja sitten nimihaulla Meelis Soll löytyy jokin vaali-ilmoitus kuvalla ja ehdokasnumerolla. Näyttää olevan sama mies jonka kanssa asioimme Tallinnassa.

• fdgtrat

Jos joku omistaa viikon jolle on valmis ostaja niin minkä takia ei myy sitä suoraan sille vain ostaa teiltä viikon ja myy sen myytävän teille kalliimmalla luvaten siitä myyntivoittoa, kuulostaa yhtälöltä minkä ratkomiseen ei kannattane taloudellisesti osallistua. Hyväntekeväisyysorganisaatiot jotka auttavat viikko-osakkeesta eroonpääsemisessä ovat aika harvassa, joku ilkeämielinen voisi väittää että kaikki tällaiset ovat jonkin asteisia huijauksia....

• Huijattu2017

Tehkää heti rikosilmoitus ja valitus Kuluttaja-asiamiehelle, ei näitä muuten saa loppumaan. Vain Kuluttaja-asiamies voi tehdä ryhmäkanteen . Olen tänään itse tehnyt rikosilmoituksen Travel Time Group OU:sta / Meeli Sollin katteettomista lupauksista . Ilmoituksen Kuluttajaviranomaisille tein jo aiemmin. EU: n kuluttajavirasto totesi, etteivät varmasti saa aikaiseksi sovittelutulosta ja kehoitti tekemään rikosilmoituksen.

• todtied

Jotta poliisi voi tutkia/kuulustella kyseistä hekilöä, hän on esim viikolla 8, 23-25.2 Tepagroupin toimistolla Mannerheimintie 91, liikehuoneisto 4, alakerta, tavattavissa. Liitteenä kuva.
      https://www.reform.ee/kov-valimised-2017/kandidaat/meelis-soll

• penalleanista

eikös ko firma ollut aikalomien aputoiminimenä ennen konkurssia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      106
      9616
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4711
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1961
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1660
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1329
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      937
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe