King of avalon suomalaisia?

Pelaillut tätä nyt muissa klaaneissa ja en ole törmännyt vielä suomalaisiin.. onko pelaajia suomesta?
14354
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

K402 on ainakin yks... :D

Äänestä

Kahdella ei vielä saada suomi klaania pystyyn :D

Äänestä
  • Mä pelailen kyllä tai olen just aloittanut...

Äänestä

K61

Äänestä

K112 🤙

Äänestä

K1416

Äänestä

KAPA448 ja alikersantti linnakkeet 20
Olisi hyvä tehdä Suomi glaani?

Äänestä

Voisin aloitella uudestaan mutta alueelle jossa on suomalaisia.. joten minne?

Äänestä

Suomi klaania myös hakemassa.

Äänestä

Mun klaani 184.

Äänestä
  • Juuri sain selville, että 184:ssä pelaa minun lisäksi pari muuta suomalaista.

Äänestä

409 täällä

Äänestä

Saataisiin yhdistettyä samalle alueelle kaikki tästä keskustelusta jotenkin

Äänestä

K86

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kingofavalon kirjoitti:

Pelaillut tätä nyt muissa klaaneissa ja en ole törmännyt vielä suomalaisiin.. onko pelaajia suomesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu