Moikka,
Mistä saa todella kattavan kartan "No-Fly-Zone" alueista ? Lentokentän lähialueet, sotilaskohteet, ym. on itsestään selvää, mutta jatkuvasti tulee uutta infoa alueista jossa ei saa lentää !
Eli tarkka kartta pitäis saada jostain. En halua että mun "lintu" ammutaan alas.
T, Phantom 4
No-Fly-Zone
4
785
Vastaukset 4
- Mävaanjoo
Kattavaa tuskin löytyy mistään. Asiat ovat sen verran muutosvaiheessa ettei kaikkia saada yhdelle kartalle ennen seuraavaa muutosta. Kuulelilla löytyy osa kieltoalueista. Ilmailukartasta osa joita selviää myös muita mahdollisia rajoituksia jne.
Alasampumiselta säästyy kun lennättelee virallisilla paikoilla tai tutkii paikan kerrallaan mahdolliset riskit. Siis töitä on tiedossa harrasteen jatkamiselle kun joittenkin i*******n takia sääntelyä kiristetään joista nämä sankarit viisveisaa ja dronet kun ei kumminkaan ole ainoita lennokkia. - Kaikki_ei_fiksuja
Toistaiseksi paras edelleen on Trafin sivusto, mutta tiedän ainakin yhden idiootin joka viis veisaa noista ja esitellyt jopa kuvia joissa lentää pilvien yläpuolella ja kyseinen tontti vielä lentoväylän alla.
Olen kyllä maininnut asiasta.
Odotetaan koska drone jonkun koneen turbiinissa...- EpätietoinenX
Totta. Tällaiset tyypit aiheuttavat sen että säännöt kiristyvät ja kohta tarvitsee hankkia kaikenlaisia lupia ym ja Suomeen osoitetaan vain määrätyt pienet alueet missä pörisee sata dronea. Tää on tätä.
- Mavic
Kannattaa ladata Trafin Droneinfo -sovellus puhelimelle, sieltä löytyy kartta selityksineen ja muuta hyödyllistä infoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541