No-Fly-Zone

Moikka,
Mistä saa todella kattavan kartan "No-Fly-Zone" alueista ? Lentokentän lähialueet, sotilaskohteet, ym. on itsestään selvää, mutta jatkuvasti tulee uutta infoa alueista jossa ei saa lentää !

Eli tarkka kartta pitäis saada jostain. En halua että mun "lintu" ammutaan alas.

T, Phantom 4
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Kattavaa tuskin löytyy mistään. Asiat ovat sen verran muutosvaiheessa ettei kaikkia saada yhdelle kartalle ennen seuraavaa muutosta. Kuulelilla löytyy osa kieltoalueista. Ilmailukartasta osa joita selviää myös muita mahdollisia rajoituksia jne.

Alasampumiselta säästyy kun lennättelee virallisilla paikoilla tai tutkii paikan kerrallaan mahdolliset riskit. Siis töitä on tiedossa harrasteen jatkamiselle kun joittenkin i*******n takia sääntelyä kiristetään joista nämä sankarit viisveisaa ja dronet kun ei kumminkaan ole ainoita lennokkia.
Ilmianna
Jaa
Toistaiseksi paras edelleen on Trafin sivusto, mutta tiedän ainakin yhden idiootin joka viis veisaa noista ja esitellyt jopa kuvia joissa lentää pilvien yläpuolella ja kyseinen tontti vielä lentoväylän alla.
Olen kyllä maininnut asiasta.
Odotetaan koska drone jonkun koneen turbiinissa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Totta. Tällaiset tyypit aiheuttavat sen että säännöt kiristyvät ja kohta tarvitsee hankkia kaikenlaisia lupia ym ja Suomeen osoitetaan vain määrätyt pienet alueet missä pörisee sata dronea. Tää on tätä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kannattaa ladata Trafin Droneinfo -sovellus puhelimelle, sieltä löytyy kartta selityksineen ja muuta hyödyllistä infoa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

No-Fly-Zone

Moikka,
Mistä saa todella kattavan kartan "No-Fly-Zone" alueista ? Lentokentän lähialueet, sotilaskohteet, ym. on itsestään selvää, mutta jatkuvasti tulee uutta infoa alueista jossa ei saa lentää !

Eli tarkka kartta pitäis saada jostain. En halua että mun "lintu" ammutaan alas.

T, Phantom 4

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta