Mikä ero 8 ja X llä?

Vaihtaisko

Miten 8 ja X eroaa toisistaan? Onko tietoo? Kummatkin on sanoisko pirun kalliita. Miksi Apple julkaisi kaksi mallia eli onko X ssä jotain olellisesti parempaa kuin 8 ssa mikä myös on tosi kallis vehje. Oletteko yhtään perehtyneet asiaan.

64

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näintäällätänään
    • Trfs

      Ei minusta noissa ole mitään eroa. Kasvojen tunnistus ehkä. Siitäkö sitten pitäs maksaa jotain 500 enemmän. Varmaan 8 on yhtä hyvä kuin äksä. Mut jos joku nörtti olisi perhtynyt olisi kiva kuulla näkemyksiä.

      • Nääääääyyyytttttööööö

        Näyttö, näyttö, NÄYTTÖ! Tajuatko?


    • bpwpb

      Näin paljon Apple iPhone 8 ja iPhone X maksavat Suomessa
      Applen tänään esittelemät kolme uutta iPhone-mallia tulevat myyntiin Suomessa kuluvan syksyn aikana. iPhone 8:n ja iPhone 8 Plussan osalta saatavuustietoja ei ole vielä paljastettu, mutta kaikkein kallein malli – iPhone X – tulee ennakkotilattavaksi 27. lokakuuta.

      Uudet iPhonet eivät luonnollisestikaan ole niitä markettien halvimpia puhelimia. 4,7-tuumaisella LCD-näytöllä varustettu iPhone 8 maksaa 64 gigatavun mallina 829 euroa ja 256 gigatavun mallina 999 euroa. Jos tekee mieli kookkaampaa ja kaksoiskameralla varustettua iPhone 8 Plussaa, saa sellaisen omakseen 64 gigatavun tallennustilalla varustettuna 939 eurolla ja 256 gigatavun muistilla varustettuna 1109 eurolla.
      iPhone X:n isosta 5,8 tuuman OLED-näytöstä, Face ID:stä ja muista uusista hienouksista joutuu pulittamaan vähintään 1179 euroa (64 gigatavua). Jos haluaa maksimoida tallennustilan määrän, niin 256 gigatavun malli irtoaa 1349 eurolla.
      http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8131&idPhone2=8858
      onhan niissä nyt jumal.uta eroa

    • kannustaja

      X:n omistaja saa enemmän arvostusta ja kunnioitusta.

    • Varts

      Kaikissa tapauksisa 128 gigan muisti riittää oikein hyvin. Mutta kamerat on ilmeisesti, mitä nyt yritin tutkia, samat sekä 8 ssa et äksässä. Joo kyllä varmaan itse ostan sen äksän . Tai vaihdan vanhan uuteen. Mutta täytyy nyt miettiä onko se X käytännössä hyvä känny kun on tuo ipadprokin ettei tulis päällekäisyyttä. Eiks samsungilla muuten ole oled näyttö? Kunhan tässä koitan hahmottaa asiaa. Harmittaa vähän, kun vain parin vuoden vanhan kännyn jälleenmyyntiarvo on aika alhainen. Ei tää suurempaa businestä ole.

      • Tietoisku_

        Vaan että X:ssä on joko 64 Gt tai 256 Gt mistia, ei 128 Gt. Amoled näyttö, muissa led näyttö.


      • Halsd

        Eiks oikessti ole muistia siltä väliltä. Vähän outoa, sillä 64 gt ei riitä, eikä viittis maksaa turhasta. Ehkä vaihdan 8 plussaan se ehkä ajaa saman... tiedä kehtaako X kaivaa edes esiin. Sen käyttö alleviivaa turhamaisuutta ei fiksuutta. Antaa käyttäjästään yksinkertaisen vaikutelman.


      • Tietoisku_
        Halsd kirjoitti:

        Eiks oikessti ole muistia siltä väliltä. Vähän outoa, sillä 64 gt ei riitä, eikä viittis maksaa turhasta. Ehkä vaihdan 8 plussaan se ehkä ajaa saman... tiedä kehtaako X kaivaa edes esiin. Sen käyttö alleviivaa turhamaisuutta ei fiksuutta. Antaa käyttäjästään yksinkertaisen vaikutelman.

        Sama juttu muistilla on kaikkien mallien kanssa, vain 64 tai 256 Gt. Ovat vissiin lukeneet palstan vakinillittän juttuja siitä muistikortin puutteesta. Laittavat kerralla niin paljon muistia, ettei yhdessäkään androidista sellaista löydy, oli niissä muistikorttipaikka, tai ei. Näin iPhone ei mitään muistikorttia tarvitse.


      • MyLittleiphone
        Tietoisku_ kirjoitti:

        Sama juttu muistilla on kaikkien mallien kanssa, vain 64 tai 256 Gt. Ovat vissiin lukeneet palstan vakinillittän juttuja siitä muistikortin puutteesta. Laittavat kerralla niin paljon muistia, ettei yhdessäkään androidista sellaista löydy, oli niissä muistikorttipaikka, tai ei. Näin iPhone ei mitään muistikorttia tarvitse.

        Kyllä androideissa aina muistikorttipaikat löytyy, älä huoli.
        asisäistä muistia voi olla vaikka se 16 gigaa ja se riittää jos on muistikorttipaikka.
        Pysy sinä vaan iphonessa ja maksa kiltisti siitä tallennustilastasi.


      • Tietoisku_
        MyLittleiphone kirjoitti:

        Kyllä androideissa aina muistikorttipaikat löytyy, älä huoli.
        asisäistä muistia voi olla vaikka se 16 gigaa ja se riittää jos on muistikorttipaikka.
        Pysy sinä vaan iphonessa ja maksa kiltisti siitä tallennustilastasi.

        Kun sua vähänkään härnää, nouset välittömästi takajaloillesi nillittämään. En edes maininnut sua millään nimimerkillä, tunnistit (jälleen) itsesi heti! Hauskaa.....


      • Sietoisku

    • Maksakaa

      Paits jos vaan näyttö ja kasvojentunnistus on uutta niin kannattaako maksaa 1400?! Ei minusta. Ei tosiaankaan, joku järki.

    • pakkasherra-

      kohta alkaa illat kylmentyä, uudet iphonet lujilla 0 asteessa alkavat elää omaa elämää

      • odottelija--

        tunnistuukohan kasvot pakkasessa. se jää nähtäväksi


    • Trfa

      Kumman otatte 8 vai X ? Onko jotain ajatusta? Vai onko Samsung halvempi ja parempi?

      • galaxyjkolme

        Suosittelen Samsung Galaxy j 3 2017 teräksinen,kaikki tarpeellinen löytyy, erittäin mukava käyttöinen


      • niitotajoo
        galaxyjkolme kirjoitti:

        Suosittelen Samsung Galaxy j 3 2017 teräksinen,kaikki tarpeellinen löytyy, erittäin mukava käyttöinen

        ja androidin tietoturvakorjaus on miltä kuulta eli montako kuukautta laahaa perässä. Vai lasketaanko se vuosissa?


    • galaxyjkolme

      1. kesäkuu 2017 Knox päällä automaattisesti, tuli j sarjaankin kaikki puhelimet pystytään hakketoimaan iphonetkin ne myös vakoilevat jos ahdistaa ottaa perus noksun käyttöön.

    • ottakeejärkikätehen

      Honor 9 saa alle viiden huntin sisältäen kaiken tarpeellisen. Joku kasvojuttu mikä lie on täysin turhanpäivästä puhelimissa.

      • Tietoisku_

        Turhaahan ne on tietty. Sinulle riittää kaiketi parinkmpin peruspuhelin, sillä voi soittaa ja naputella viestejä, mitä sitä nyt kakarat vähiä rahojaan tuhlaamaan. Eikä iskä ja äiskä anna rahaa mihinkään kalliiseen äksään. 😳


      • mietoisku

        Erään vakio inttäjän mielestä kaikki mitä iphonessa ei ole on hyvä asia, kaikki ominaisuudet muissa puhelimissa on huonoja kunnes ne tulee iphoneen, sitten ne on hyviä.
        Esim. muistikorttipuute on hyvä asia koska sitä ei ole iphonessa.


      • tietoisku_

      • mietoisku
        tietoisku_ kirjoitti:

        http://hintaseuranta.fi/tuote/muistikortit-ja-muistikorttilukijat/microsdxc-256-gb-muistikortti/5201266

        Ilmaisiahan nuo...

        Onhan se ikävää jos joudut vain sellaisia laitteita käyttämään joissa ei ole muistikorttipaikkaa, esim. kamerat, videokamerat, puhelimet jne.
        Et ymmärrä ja tiedä muistikorteista siis ilmiselvästi mitään kun luulet että pitää olla suurin mahdollinen kortti jotta sitä voi käyttää.

        Muistikortteja voi katsos vaihdella ja niillä on helppo siirtää tiedostoja muualle talteen tai jälkikäsittelyyn.
        esim. 64 gigan muistikortteja saa tosi edullisesti ja ei tarvi kituutella iphonen kaltaisen tilan puutteen kanssa tai maksaa itseään kipeäksi tolkuttomista ylihinnoista ja kiinteästä muistista.


      • Tietoisku_
        mietoisku kirjoitti:

        Onhan se ikävää jos joudut vain sellaisia laitteita käyttämään joissa ei ole muistikorttipaikkaa, esim. kamerat, videokamerat, puhelimet jne.
        Et ymmärrä ja tiedä muistikorteista siis ilmiselvästi mitään kun luulet että pitää olla suurin mahdollinen kortti jotta sitä voi käyttää.

        Muistikortteja voi katsos vaihdella ja niillä on helppo siirtää tiedostoja muualle talteen tai jälkikäsittelyyn.
        esim. 64 gigan muistikortteja saa tosi edullisesti ja ei tarvi kituutella iphonen kaltaisen tilan puutteen kanssa tai maksaa itseään kipeäksi tolkuttomista ylihinnoista ja kiinteästä muistista.

        Oletko koskaan kuullut icloudista. Aina, kun kytken iPhonen laturiin, tekee puhelin varmuuskopion iCloudiin wlan verkkoni yli, sinne ne kaikki menee ”turvaan”, joskin mulla on täällä 2 teran kovalevy, jonne tallennan myös tietojani ja sinne Mac koneittenikin varmuuskopiot tallentuu. Joo, kyllä mulla niitä muistikorttejakin toki on, on ollut jo kymmeniä vuosia sitten. Varmaankin tiedät, jos sinulla on muistikortissasi saastunut tiedosto, siirrät sen myös niihin laitteisiin, joihin sen liität. Kuinkahan monta tietokonetta on saastutettu ulkoisilla muisteilla? Tossa on pikku rasia, jossa on useampikin muistikortti, enpä niitä juuri mihinkään tarvitse. Onhan noita erilaisia laitteita, joissa ei muuta muistia ole, kuin se muistikortti. Niistä tiedon siirto on melkoista tuhertelua, vaan jossakin on vaan sitten pakko niiden kanssa pelata. Aivan, ei tarvitse olla 256 Gt kortti, samoin se on iPhonenkin kanssa, siihenkin riittää halvempi 64 Gt muisti.

        On muuten turha sanoa, etten ”ymmärrä” muistikorteista mitään. Ehkä juuri siksi, että niistä ymmärrän, en niistä pidä. Enkä minä todellakaan ”kipeydy” jostakin muistin maksamisesta, ehkä sinä pienenkin lisähinnan maksamisesta kipeydyt? Tosiasiassa ostan sen, mitä haluan, en pohdi haluamani ostoksen hintaa. Tuntuu tänne kirjoittelevan PA:t, koska lähes jokainen pohtii aina Applen hintoja.


      • mietoisku
        Tietoisku_ kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut icloudista. Aina, kun kytken iPhonen laturiin, tekee puhelin varmuuskopion iCloudiin wlan verkkoni yli, sinne ne kaikki menee ”turvaan”, joskin mulla on täällä 2 teran kovalevy, jonne tallennan myös tietojani ja sinne Mac koneittenikin varmuuskopiot tallentuu. Joo, kyllä mulla niitä muistikorttejakin toki on, on ollut jo kymmeniä vuosia sitten. Varmaankin tiedät, jos sinulla on muistikortissasi saastunut tiedosto, siirrät sen myös niihin laitteisiin, joihin sen liität. Kuinkahan monta tietokonetta on saastutettu ulkoisilla muisteilla? Tossa on pikku rasia, jossa on useampikin muistikortti, enpä niitä juuri mihinkään tarvitse. Onhan noita erilaisia laitteita, joissa ei muuta muistia ole, kuin se muistikortti. Niistä tiedon siirto on melkoista tuhertelua, vaan jossakin on vaan sitten pakko niiden kanssa pelata. Aivan, ei tarvitse olla 256 Gt kortti, samoin se on iPhonenkin kanssa, siihenkin riittää halvempi 64 Gt muisti.

        On muuten turha sanoa, etten ”ymmärrä” muistikorteista mitään. Ehkä juuri siksi, että niistä ymmärrän, en niistä pidä. Enkä minä todellakaan ”kipeydy” jostakin muistin maksamisesta, ehkä sinä pienenkin lisähinnan maksamisesta kipeydyt? Tosiasiassa ostan sen, mitä haluan, en pohdi haluamani ostoksen hintaa. Tuntuu tänne kirjoittelevan PA:t, koska lähes jokainen pohtii aina Applen hintoja.

        Sekö icloud on parempi kuin muistikortti.
        Pakkoko se on saastuneita tiedostoja imuroida, osta ohjelmat niin on puhtaita, eipä ole ikinä ollut yhtään saastunutta tiedostoa itselläni.
        Jos iphone joskus saa muistikortin niin muista että olet sanonut sitä huonoksi ominaisuudeksi.


      • tietoisku_
        mietoisku kirjoitti:

        Sekö icloud on parempi kuin muistikortti.
        Pakkoko se on saastuneita tiedostoja imuroida, osta ohjelmat niin on puhtaita, eipä ole ikinä ollut yhtään saastunutta tiedostoa itselläni.
        Jos iphone joskus saa muistikortin niin muista että olet sanonut sitä huonoksi ominaisuudeksi.

        ” Jos iphone joskus saa muistikortin niin muista että olet sanonut sitä huonoksi ominaisuudeksi ”

        Missä näin sanoin? Jos sanon, etten sitä tarvtse, onko se silloin mielestäni huono ominaisuus?

        Sanoppa sinä, miksi juuri MINUN pitäisi tarvita puhelimessani muistikorttia? Jos sinä haluat sen, pitäisikö kaikkien muidenkin haluta sitä?


      • EiköJoRiittäis
        mietoisku kirjoitti:

        Sekö icloud on parempi kuin muistikortti.
        Pakkoko se on saastuneita tiedostoja imuroida, osta ohjelmat niin on puhtaita, eipä ole ikinä ollut yhtään saastunutta tiedostoa itselläni.
        Jos iphone joskus saa muistikortin niin muista että olet sanonut sitä huonoksi ominaisuudeksi.

        Taisi taas tuo lateksihousu alkaa jankutuksensa iPhonen ominaisuuksista? Huh huh!


      • mietoisku
        tietoisku_ kirjoitti:

        ” Jos iphone joskus saa muistikortin niin muista että olet sanonut sitä huonoksi ominaisuudeksi ”

        Missä näin sanoin? Jos sanon, etten sitä tarvtse, onko se silloin mielestäni huono ominaisuus?

        Sanoppa sinä, miksi juuri MINUN pitäisi tarvita puhelimessani muistikorttia? Jos sinä haluat sen, pitäisikö kaikkien muidenkin haluta sitä?

        Kyllähän sinä siihen viittasit että se on huono ja icloud on hyvä homma.
        Sinun tarpeet ei ketään liikuta, kovin moni kaipaa iphoneen muistikorttia kuten myös vaihdettavaa akkua.
        Jos sinä et sitä tarvitse niin pitäisikö kaikkien muidenkin olla ilman sitä?


      • Tietoisku_
        mietoisku kirjoitti:

        Kyllähän sinä siihen viittasit että se on huono ja icloud on hyvä homma.
        Sinun tarpeet ei ketään liikuta, kovin moni kaipaa iphoneen muistikorttia kuten myös vaihdettavaa akkua.
        Jos sinä et sitä tarvitse niin pitäisikö kaikkien muidenkin olla ilman sitä?

        Äläpä lyö sanojasi minun suuhuni. Enpä ole kuullut kenenkään kaivanneen muistikorttia iPhoneen, tämäkin on niitä sun juttujasi.

        Jos SINÄ tarvitset muistikorttia, hanki muistikortti ja sellainen puhelin, jonne voit sen työntää. Sellainenhan sulla on jo.

        Jokainen hankki itselleen sellaisen puhelimen, kuin kokee parhaakseen.

        Kauanko aiot jatkaa tätä väittelyä?


      • mietoisku
        Tietoisku_ kirjoitti:

        Äläpä lyö sanojasi minun suuhuni. Enpä ole kuullut kenenkään kaivanneen muistikorttia iPhoneen, tämäkin on niitä sun juttujasi.

        Jos SINÄ tarvitset muistikorttia, hanki muistikortti ja sellainen puhelin, jonne voit sen työntää. Sellainenhan sulla on jo.

        Jokainen hankki itselleen sellaisen puhelimen, kuin kokee parhaakseen.

        Kauanko aiot jatkaa tätä väittelyä?

        Eli siis jos olet sitä mieltä että muistikorttia ei iphone tarvi niin muidenkin on oltava samaa mieltä, sanoisinko että melkoisen ylimielistä ajattelua.

        On minulla sellainen puhelin, oikeassa olet, arvostankin monipuolisuutta, tyylikkyyttä sekä hinta/laatusuhdetta enkä rupea huonommasta maksamaan ylihintaa.

        Keskusteluun ja kysymyksiin vastailu ei ole väittelyä, kauanko meinaat jankuttaa?


      • Tietoisku_
        mietoisku kirjoitti:

        Eli siis jos olet sitä mieltä että muistikorttia ei iphone tarvi niin muidenkin on oltava samaa mieltä, sanoisinko että melkoisen ylimielistä ajattelua.

        On minulla sellainen puhelin, oikeassa olet, arvostankin monipuolisuutta, tyylikkyyttä sekä hinta/laatusuhdetta enkä rupea huonommasta maksamaan ylihintaa.

        Keskusteluun ja kysymyksiin vastailu ei ole väittelyä, kauanko meinaat jankuttaa?

        ” Eli siis jos olet sitä mieltä että muistikorttia ei iphone tarvi niin muidenkin on oltava samaa mieltä, sanoisinko että melkoisen ylimielistä ajattelua. ”

        Oot sinä outo tyyppi. Jos minä sanon, etten sitä tarvitse, en minä voi tietää, tarvitsevatko sitä muut. Tietooni kun ei vaan ole tullut, että joku tuttuni sitä kaipaisi.

        Hvä, että olet saanut mieleisesi puhelimen, minun ei varmaankaan tarvitse sellaista hankkia, vaikka omaasi täällä iPhonesaitilla kovin kehutkin.

        Tämä tästä.


      • mietoisku
        Tietoisku_ kirjoitti:

        ” Eli siis jos olet sitä mieltä että muistikorttia ei iphone tarvi niin muidenkin on oltava samaa mieltä, sanoisinko että melkoisen ylimielistä ajattelua. ”

        Oot sinä outo tyyppi. Jos minä sanon, etten sitä tarvitse, en minä voi tietää, tarvitsevatko sitä muut. Tietooni kun ei vaan ole tullut, että joku tuttuni sitä kaipaisi.

        Hvä, että olet saanut mieleisesi puhelimen, minun ei varmaankaan tarvitse sellaista hankkia, vaikka omaasi täällä iPhonesaitilla kovin kehutkin.

        Tämä tästä.

        Kylläpä sinä oot outo tyyppi, jos sanot ettei sitä tarvitse nin muutkaan ei mielestäsi sitä tarvitse.
        Kyllä sitä muut iphonen käyttäjät kaipailee, hyvin useat kuten myös akun vaihtomahdollisuutta.

        Missä ole kehunut omaa puhelintani, jännä että keksit tällaisiakin omassa päässäsi, oot sinä outo tyyppi.

        Tämä tästä


      • Tetoisku
        mietoisku kirjoitti:

        Kylläpä sinä oot outo tyyppi, jos sanot ettei sitä tarvitse nin muutkaan ei mielestäsi sitä tarvitse.
        Kyllä sitä muut iphonen käyttäjät kaipailee, hyvin useat kuten myös akun vaihtomahdollisuutta.

        Missä ole kehunut omaa puhelintani, jännä että keksit tällaisiakin omassa päässäsi, oot sinä outo tyyppi.

        Tämä tästä

        ” Kylläpä sinä oot outo tyyppi, jos sanot ettei sitä tarvitse nin muutkaan ei mielestäsi sitä tarvitse. ”

        Sinä kirjoitit nämä sanat, en minä. Sijoittelet toistuvasti omia sanomisiasi toisten sanomaksi. Et edes itse muista, mitä olet tänne kirjoitellut.

        Olet melkoinen k-sipää.


      • Tietoisku_
        Tetoisku kirjoitti:

        ” Kylläpä sinä oot outo tyyppi, jos sanot ettei sitä tarvitse nin muutkaan ei mielestäsi sitä tarvitse. ”

        Sinä kirjoitit nämä sanat, en minä. Sijoittelet toistuvasti omia sanomisiasi toisten sanomaksi. Et edes itse muista, mitä olet tänne kirjoitellut.

        Olet melkoinen k-sipää.

        Kyllä se sinä nuin sanoit.

        pitikö sinun sanoa että olen, eikä olet tuossa k-sipää kohdassa?


      • Kymmenetvuodet
        Tietoisku_ kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut icloudista. Aina, kun kytken iPhonen laturiin, tekee puhelin varmuuskopion iCloudiin wlan verkkoni yli, sinne ne kaikki menee ”turvaan”, joskin mulla on täällä 2 teran kovalevy, jonne tallennan myös tietojani ja sinne Mac koneittenikin varmuuskopiot tallentuu. Joo, kyllä mulla niitä muistikorttejakin toki on, on ollut jo kymmeniä vuosia sitten. Varmaankin tiedät, jos sinulla on muistikortissasi saastunut tiedosto, siirrät sen myös niihin laitteisiin, joihin sen liität. Kuinkahan monta tietokonetta on saastutettu ulkoisilla muisteilla? Tossa on pikku rasia, jossa on useampikin muistikortti, enpä niitä juuri mihinkään tarvitse. Onhan noita erilaisia laitteita, joissa ei muuta muistia ole, kuin se muistikortti. Niistä tiedon siirto on melkoista tuhertelua, vaan jossakin on vaan sitten pakko niiden kanssa pelata. Aivan, ei tarvitse olla 256 Gt kortti, samoin se on iPhonenkin kanssa, siihenkin riittää halvempi 64 Gt muisti.

        On muuten turha sanoa, etten ”ymmärrä” muistikorteista mitään. Ehkä juuri siksi, että niistä ymmärrän, en niistä pidä. Enkä minä todellakaan ”kipeydy” jostakin muistin maksamisesta, ehkä sinä pienenkin lisähinnan maksamisesta kipeydyt? Tosiasiassa ostan sen, mitä haluan, en pohdi haluamani ostoksen hintaa. Tuntuu tänne kirjoittelevan PA:t, koska lähes jokainen pohtii aina Applen hintoja.

        . Joo, kyllä mulla niitä muistikorttejakin toki on, on ollut jo kymmeniä vuosia sitten. Mitähän tarkoitat kymmenillä vuosilla? Minulla oli ensimmäinen mustikortti jotakin kaksikymmentä vuotta sitten. 4 GB, maksoi varmaan 100 markkaa. 32 GB kortti olikin jopa 300 markkaa.


      • MikaOjantausss
        mietoisku kirjoitti:

        Onhan se ikävää jos joudut vain sellaisia laitteita käyttämään joissa ei ole muistikorttipaikkaa, esim. kamerat, videokamerat, puhelimet jne.
        Et ymmärrä ja tiedä muistikorteista siis ilmiselvästi mitään kun luulet että pitää olla suurin mahdollinen kortti jotta sitä voi käyttää.

        Muistikortteja voi katsos vaihdella ja niillä on helppo siirtää tiedostoja muualle talteen tai jälkikäsittelyyn.
        esim. 64 gigan muistikortteja saa tosi edullisesti ja ei tarvi kituutella iphonen kaltaisen tilan puutteen kanssa tai maksaa itseään kipeäksi tolkuttomista ylihinnoista ja kiinteästä muistista.

        Oletko kuullut sellasesta kun bluetooth?
        Keksitty vuonna 2000.


      • Jklk
        MikaOjantausss kirjoitti:

        Oletko kuullut sellasesta kun bluetooth?
        Keksitty vuonna 2000.

        Ei se mitää oo kuullu. Se pistelee tota samaa pask•a päiväst toisee. Se tykkää museolaitteist. Se tykkää kaikest vanhast. Ei silloo yhtäkää nykyaikast laitetta itellää. Sitä vætuttaa heti jos joku ostaa uuden laitteen ku sill ei ittell oo. Kateellinen ku perke•e. Melkone torvi.


      • mietoisku
        MikaOjantausss kirjoitti:

        Oletko kuullut sellasesta kun bluetooth?
        Keksitty vuonna 2000.

        Olen toki kuullut, eilen jopa siirsin musiikkia bluetoothilla tietokoneelta androidiini ja androidista kellooni.
        Harmi että applen tuotteissa ei edes bluetoothilla voi siirtää videoita ja muita tiedostoja.

        Oletko sinä kuullut sellaisesta kuin muistikortti?


      • Miiiiiiiiiiiiiiiika
        mietoisku kirjoitti:

        Olen toki kuullut, eilen jopa siirsin musiikkia bluetoothilla tietokoneelta androidiini ja androidista kellooni.
        Harmi että applen tuotteissa ei edes bluetoothilla voi siirtää videoita ja muita tiedostoja.

        Oletko sinä kuullut sellaisesta kuin muistikortti?

        Oletko sinä kuullu koskaan airdropista?


      • näintäällätänään
        mietoisku kirjoitti:

        Olen toki kuullut, eilen jopa siirsin musiikkia bluetoothilla tietokoneelta androidiini ja androidista kellooni.
        Harmi että applen tuotteissa ei edes bluetoothilla voi siirtää videoita ja muita tiedostoja.

        Oletko sinä kuullut sellaisesta kuin muistikortti?

        Tänne näyttävät lapset kirjoittelevan satuja.?

        Eihän kukaan siirrä enää blutootilla mitään, koska se on jo erittäin vanhanaikaista,.

        Mitä sillä muistikortilla puhelimessa tekee? Ei mitään! Kaikki, mitä haluaa kopioituu auto-
        maattisesti 5 eri pilvipalveluun. Valokuva, videot tiedostot. Ei kannaa kirjoittaa tänne mitään, jos ei tiedä mitään.


      • DropboxOnNykyaikaa
        näintäällätänään kirjoitti:

        Tänne näyttävät lapset kirjoittelevan satuja.?

        Eihän kukaan siirrä enää blutootilla mitään, koska se on jo erittäin vanhanaikaista,.

        Mitä sillä muistikortilla puhelimessa tekee? Ei mitään! Kaikki, mitä haluaa kopioituu auto-
        maattisesti 5 eri pilvipalveluun. Valokuva, videot tiedostot. Ei kannaa kirjoittaa tänne mitään, jos ei tiedä mitään.

        Mulla on 1 teratavun dropbox (n. 100€/v.) KAIKKI, siis KAIKKI puhelimeni sisältö menee sinne. Tarvitsenko puhelimessani muistikorttia? No en tarvitse. Sitten on kamerat ja muut senkaltaiset vehkeet, joissa muisti on rakennettu muistikorteilla, niissä ei kiinteita (ja kalliita) massamuisteja ole, joskin monessa kamerassa on jo Wi-Fi yhteys olemassa, jolloin sisällön saa kätevästi siirrettyä esim. pilveen tai mihin hyvänsä.

        Tämä höppänä, joka ääntelee täällä kaiken aikaa muistikorteista, pelatkoon korttipeliään meidän muiden toimiessa hieman nykyaikaisemmin. Leikkiköön museolaiteillaan ja halvoilla leluillaan kun ei parempia osaa arvostaa.


    • Kysyisinkameroista

      Vielä kysyn miten Honorin ja Samsungin puhelimien kamerat pärjää iphonen kameralle. Jos oikein muistan niin Samsungilla hyvä kamera Honorista en tiedä. Iphonella joku keskinkertainen. Iphonea puoltaa vain ja ainoastaan heidän laitteidensa yhteensopivuus ja tähän asti myös vähäisempi mainosten ilmaantuminen joka paikkaan. Heidän suljettu systeeminsä on ollut hyvä. Mutta nykyään sekin jo rakoilee. Ja grafiikan suunnitteluun mac on ehdoton.

    • melkeinmummu

      Vanha luuuri on tullut tiensä päähän ja uusi harkinnassa.

      IPhone vanhempi halvempi kuin uusimmat on harkinnassa. Omppu-uskovat tuttavat sanovat, ett pitää olla IPhone läppäri t. tabletti, että systeemit pelittää yhteen. Valokuvia en niin hirveästi ota, mutta miten toi yhteensopivuus muuten? Läppärini on alta vuoden vanha, tablettia ei ole lainkaan. Miten Samsung t. muut pelittää yhteen lääpärin kanssa?

      • larssiterr

        Aina hyvin, johdolla tai langattomasti. Windows/Android toimii, Apple ihmiset puhuu soopaa


      • vituiksmänn

        Mä en saa samsungista kuvia pihalle johdolla, joten se on lähinnä hyödytön kuvien suhteen.


      • Eimännyvituiks
        vituiksmänn kirjoitti:

        Mä en saa samsungista kuvia pihalle johdolla, joten se on lähinnä hyödytön kuvien suhteen.

        Sinä et saa mutta se ei tarkoita etteikö niitä siitä saisi ulos, android puhelimissa on tiedostonhallinta., resurssienhallinta.


      • paskasaastavalehtelija

        Olen käyttänyt niiden ulos saamiseen tarkoitettuja ohjelmia, mutta kun se ei tunnista koko linjaa.

        Joten pidä sinä pelle turpasi kiinni valepukki.


      • Sinappihousulle
        paskasaastavalehtelija kirjoitti:

        Olen käyttänyt niiden ulos saamiseen tarkoitettuja ohjelmia, mutta kun se ei tunnista koko linjaa.

        Joten pidä sinä pelle turpasi kiinni valepukki.

        Vaikka sinä käytät jotain ihme ohjelmia ja et osaa niitä käyttää ei tarkoita että muut tarvitsisi jotain ihme ohjelmia tiedonsiirtoihin.
        Android ei tarvitse mitään ohjelmia tiedonsiirtoihin kuten applen iphone ja muut applen laitteet.

        Mitä olen valehdellut?
        Kerrohan mitä ohjelmia olet siinä käyttänyt?


      • Olenvähänparempi

        Vaikka sinä ole pällinaama, minä en ole.


      • kouluttaja-
        paskasaastavalehtelija kirjoitti:

        Olen käyttänyt niiden ulos saamiseen tarkoitettuja ohjelmia, mutta kun se ei tunnista koko linjaa.

        Joten pidä sinä pelle turpasi kiinni valepukki.

        jos sinä et jotain osaa, ei se tarkoita sitä, että muut ovat pellejä.


    • eimitääneroa

      Toisessa lukee X ja on siten kalliimpi. Täysin samat ominaisuudet niissä on.

      • jeereee

        iPhone eroaa normaalista paljon, ota selvää köyhä.


    • tarkkaavainen-

      toinen on numero ja toinen kirjain

      • Kouluttajasi-

        Molemmat on numeroita. Roomalainen kymppi on X ja sitten taas kymppi on....


      • IkäOnNumero

        Onko ikäsi alle X?


      • ihmettelijä-
        Kouluttajasi- kirjoitti:

        Molemmat on numeroita. Roomalainen kymppi on X ja sitten taas kymppi on....

        eikö X muka ole kirjain


      • Kouluttajasi-
        ihmettelijä- kirjoitti:

        eikö X muka ole kirjain

        On ja roomalainejn numero 10. Applen tapauksessa tarkoittaa kymppiä. Et katsellut Apple eventiä, siellllä se sanottiin ...is iPhone ten (10).

        On se kirjainkin. Tässä kirjainjono MMXVII, mitähän. Lie tarkoittaa, tiedätkö? Oisko joku tuttu luku? 😊


      • oikeavastaus.-
        Kouluttajasi- kirjoitti:

        On ja roomalainejn numero 10. Applen tapauksessa tarkoittaa kymppiä. Et katsellut Apple eventiä, siellllä se sanottiin ...is iPhone ten (10).

        On se kirjainkin. Tässä kirjainjono MMXVII, mitähän. Lie tarkoittaa, tiedätkö? Oisko joku tuttu luku? 😊

        eli vastaus otsikon kysymykseen on; toinen on kirjain ja toinen ei


      • Kouluttajasi_
        oikeavastaus.- kirjoitti:

        eli vastaus otsikon kysymykseen on; toinen on kirjain ja toinen ei

        Ikäsi on siis alle X, arvasinhan.... 😂


      • mielenliikkuja
        Kouluttajasi_ kirjoitti:

        Ikäsi on siis alle X, arvasinhan.... 😂

        mielenkiintoista


    • jerreee

      iPhone X kasvojen tunnistus ja näyttö koko etu paneelin kokonen 5,7 tuumaa. Lisää löydät omistajana.

    • Tiutautil

      Kameroissa on jotain eroa...luulisin. Vai onko sittenkään?

      • applefan

        ei niissä oo mitään eroa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe