Miksi toimii noin?

minäjasijaisperhe

Miksi sijaisvanhempi toimi siten, että alkoi heti alusta alkaen palata eri puolella, mitä vanhemmat.
Hän ei koko pitkän sijoituksen aikana puhunut asiallisesti, vaan oli aina ilkeä ja halveksiva. miksi hän ei ymmärtänyt, että hänen tehtävänsä on toimia lapsen puolesta. se tarkoittaa sitä, että hän hyväksyy lapsen vanhemmat ja sukulaiset. Hän alkoi kuitenkin heti alkumetreiltä alkaen halveksia lasta ja tämän sukua. Lisäksi hän alkoi vierottaa ja eristää lasta suvustaan.

Miksi viranomaiset sallivat jatkuvan kiusaamisen ja tukivat ym. toimintaa. taloon sijoitettiin ylipaikoillekin lapsia ja maakunnallisen sijaishuoltoyksikön johtaja alkoi puhua: "Sijaisperheen kokonaistilanne huomioiden olen samaa mieltä, kuin sijaisvanhempi, että voitte nähdä lasta 6 x 2 tuntia vuodessa.

Miksi?????? Vastaa maakunnallisen sijaishuoltoyksikön johtaja! Mitä traumoja on taustallasi, kun noin kovasti haluat ihmisiä kiusata?

9

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummi-57

      Olen sivusta seurannut lapsenlapseni perhekodin toimintaa ja olen kauhuissani siitä mite lasta kohdellellaan ja lapselle tärkeitä läheisiä, yritetään saada kaikki pois lapsen elämästä, alistetaan lasta, henkistä väkivaltaa hänen huoneestaan hänen omat tavarat pois ja tavarat viety tyhjään huoneeseen joka on lukittu ja jonne pääsee leikkimään jos lapsi on ollut kiltti. Lapsi voi huonosti ja häntä ei ole oma sosiaalityöntekijä jututtanut/tavannut vaikka hän on ollut tietoinen siitä että lapsella ei ole asiat hyvin ja lapsi on tuonut myös esille itsetuhoiset ajatukset ja pelot siitä kuinka koulun jälkeen pelottaa mennä "kotiin" jos koulussa on mennyt huonosti ja sen seurauksena on perhekodin omat rangaistukset joita perhekodin äiti nimittää kasvatuskeinoiksi.. Järkyttävää että tänäpäivänä on vielä tällaista, pyytäänöhän Juha Rehula näiltäkin lapsilta jukisesti anteeksi joita tänäpäivänä kaltoinkohdellaan ja ovat sijaisvanhempien ja sossun armoilla täysin. Lapsi tuhotaan

      • SivustaSeuraaminen

        Voisitko kirjoittaa peruspalveluministerille sijaispaikan yhteystiedot mukaan. Sijaispaikan kunnan sosiaaliviranomaisen asia myös, oletko ollut heihin yhteydessä.


      • toimeenvaan
        SivustaSeuraaminen kirjoitti:

        Voisitko kirjoittaa peruspalveluministerille sijaispaikan yhteystiedot mukaan. Sijaispaikan kunnan sosiaaliviranomaisen asia myös, oletko ollut heihin yhteydessä.

        Peruspalveluministeri vastannee 7 kuukauden kuluttua kirjeeseesi. Kirjoita kantelu AVIin ja muistutus sosiaalitoimistoon. Jos eivät toimi, niin huostaanoton purkuhakemus on seuraava askel. Turha lapsia kidututtaa huonossa paikassa.


    • Valituksiamenemään

      Peruspalveluministeri lähettää kyllä kantelun AVIiin ja aikaa kuluu enemmän. AVI on pääsääntöisesti sossujen ja sijaisvanhempien kanssa samoilla linjoilla, AVI tai sossu on sijaisvanhemman kelvolliseksi aikanaan katsonut. Purkuhakemuksen voi tehdä, mutta hallinto-oikeudet (maksullinen) pääsääntöisesti toistavat sossujen tuotoksia. Kaikki vaihtoehdot on huonoja mutta käyttää niitä pitää siitä huolimatta, eihän tiedä vaikka oikeutta saisi. Sijoituskunnan sosiaalivirastoon ja sossuun kannattaisi olla yhteydessä kuitenkin heti. Pitää tiedostaa ettei joiltakin sijaisvanhemmilta voi odottaa mitään. Niille puhuminen on kuin ymmärtämättömän kanssa puhuisi. Eikä ne saata oikeasti ymmärtääkään.

      • phaissoo

        Nyt esimerkiksi Keski-Suomessa on esiintynyt sijoitettujen lasten kaltoin kohtelu, seksuaalista hyväksikäyttöä, väkivaltaa yms. Olisi syytä alkaa uskoa vanhempia. kaikki ei ole kultaa, joka kiiltelee. huonoimmat paikat rakentavat kulisseja ja lirkuttelevat sossuille ja viranomaisille, mutta näkisittepä mitä' tekstiä korkeasti koulutettu sijaisvanhemman vanhin tytär (vanhin kolmesta) päästelee suustaan. Vetää posket lommolla tupakka julkisella paikalla ja on muka ollut jonkinlainen sisarensa sijaisvanhempi velimiehensä kanssa.


    • Asiat.asiana

      Jos nämä tarinat ovat totta, paikkojen nimet esiin vain. Enemmän tämä tosin vaikuttaa palstan pää-äänen tutulta liturgialta, joka kyllä on tunnistettavissa. Säälittävää keskustella itsensä kanssa.

      • selvityksetkinosoittavat

        Pää-ääni taitaa tunnistaa itsensä lukuisista kaltoin kohtelusta kertovista keskusteluista ja sen vuoksi reagoi niihin aina niin voimakkaasti.

        Ei kukaan enää epäile kaltoinkohteluselvitysten jälkeen sitä, että Keski-Suomessa on ollut (lakkautettu) kaltoin kohtelevia, väkivaltaisia, lapsia seksuaalisesti hyväkseen käyttäviä yms. sijaisperheitä. Ja valitettavasti on varmasti edelleen.

        Sijaishuollon kaltoinkohteluselvitykset ovat luultavasti saatavilla kirjastojen nettiaineistoistakin, joten lukemaan vaan.


      • senkunkirjoitat
        selvityksetkinosoittavat kirjoitti:

        Pää-ääni taitaa tunnistaa itsensä lukuisista kaltoin kohtelusta kertovista keskusteluista ja sen vuoksi reagoi niihin aina niin voimakkaasti.

        Ei kukaan enää epäile kaltoinkohteluselvitysten jälkeen sitä, että Keski-Suomessa on ollut (lakkautettu) kaltoin kohtelevia, väkivaltaisia, lapsia seksuaalisesti hyväkseen käyttäviä yms. sijaisperheitä. Ja valitettavasti on varmasti edelleen.

        Sijaishuollon kaltoinkohteluselvitykset ovat luultavasti saatavilla kirjastojen nettiaineistoistakin, joten lukemaan vaan.

        Kirjoitapa "asiat asiana" itse oma nimesi tänne. Sinä kaltoin kohtelit lapsia niin, että heidät otettiin pois huonolaatuisesta hoidostasi. Minä en halua kirjoitella niemeäsi, joka on minulle järkytystä ja pahaa oloa aiheuttava. Hyi hitto. Kirjoita nainen aivan itse vaan nimesi- ja tapasi mukaan mahdollisimman suurilla kirjaimilla.


      • siitävaanasiana
        senkunkirjoitat kirjoitti:

        Kirjoitapa "asiat asiana" itse oma nimesi tänne. Sinä kaltoin kohtelit lapsia niin, että heidät otettiin pois huonolaatuisesta hoidostasi. Minä en halua kirjoitella niemeäsi, joka on minulle järkytystä ja pahaa oloa aiheuttava. Hyi hitto. Kirjoita nainen aivan itse vaan nimesi- ja tapasi mukaan mahdollisimman suurilla kirjaimilla.

        Laita vielä tyttönimesikin esiin, niin varmasti tulet tunnistetuksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe