Pentukoiran lenkkeilytys

Aussie_lover

Voiko neljän kuukauden vanhaa austraalianpaimenkoiraa käyttää 4-5km maasto lenkeillä?

5

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sportti_aussi

Tottahan toki voi, varsinkin hyviä vaihoehtoja on esimerkiksi poronpolkun 24 ja 30 kilometrin lenkit. Minä olen käynyt omani kanssa myös karhun kierroksen kun oli 4,5kk

• Ilmoittaja_pro

Tuollaiset eläin rääkkäjät tulisi ilmoittaa poliisille, minä ilmoitan heti jos näen koiran taluttajan pitkällä kävely lenkillä koiran kanssa.

• Parkkipaikkavahti

Tuollaisen koiranomistajan autosta ikkunat rikki kaupan pihalla, pistää vihaksi!!!

• älyhoijakaa

voihan sen koiranpennun ottaa miten pitkälle lenkille tahansa, kunhan kantaa pentua kun pikkuista alkaa väsyttämään.

• KoiratKestääLenkkiä

No pitää voida tai se ei ole normaalisti kehittynyt, toi matka ei ole enään ton ikäiselle koiralle yhtään mitään. Normaalisti koiran kunto kasvaa niin älyttömän nopeasti, että 20km ei ole enään mitään puolivuotiaalle. Jos nyt vasta aloitat lenkityksen niin ekat pariviikkoa vetää tota ja sitten matkaa voi huoletta pidentää vaikka 10km. Jos haluat koirasta hyvän ja sporttisenrakenteen omaavan niin silloin pitää töitä tehdä jo pennusta asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe