Minulla silmissä ollut useamman päivän ajan jotakin häikkää.Tuntuu kuin ripsi olisi taittunut luomen alle.Olen tutkinut tilannetta eikä näytä ripsiä olevan taittuneena.Minulla usein ollut tuota taittuvien ripsien ongelmaa.Sitten valolla paistattelin silmän sivusta ja huomasin että silmän pinnalle muodostunut ikään kuin sellaista ”läpinäkyvää” kalvoa.Sen näkee kun valo heijastuu tietystä kulmasta.Sen tuntee kuin sellaisena roskantunteena kun käyttää luomia kiinni.Myöskin on ollut ”verestystä” varsinkin aamuisin.Siis verisuonet näkyy valkuaisen pinnalla selvästi.Näkö toimii kuin ennenkin semminkin mitä jäljellä –8 diopterin likinäöstä on jäljellä.Sidekalvon tulehdusta on allergian myötä joskus ollut mutta nyt luulen olevan kyse jostakin muusta.Paljon tuijottelen tietokoneen näyttöä päivittäin kun työkyvyttömyyseläkkeellä on tuota aikaa. Työkyvyttömyyseläkkeellä olo ei liity silmiin Niin ja ikää on 49v..Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa silmien kanssa?
Silmissä kangertaa
Thunderboll
1
394
Vastaukset
- on.niissä.riskinsä
Niin minunkin toinen silmäni. Se on tänäänkin suorastan tulvinut nestettä ulos. Tuhrii töissä silmälasit. Olenkin leikkausjonossa, eli ikänäkökorjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12611134Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268030
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1876537Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.505622- 735071
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1474384Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas704067Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333614