vesiongelma lattialla

Lisävaruste-kumisaappaat

Olen kuullut aikaisemminkin, että kattoluukulla varustetun neloskoppaisen golfin lattia kastuu. Tänä sateisena kesänä tuli sitten omakohtainen kokemus. Huomasin, että kuskin penkin takana jalkatilassa oli reilu kerros lainehtivaa vettä. Ovien tiivisteet näyttivät olevan kunnossa, joten reikä siellä katossa herätti epäilyt. Auton parkkipaikka on siten, että auto on vähän kallellaan oikealle puolelle. Silti uima-allas oli vasemmalla puolella? Toivottavasti jollakin on tietoa vuodon syystä ja siitä, miten sen saisi korjattua.

6

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitesvw
    • lootusväri

      Olet sinä mitesvw sitten nerokas samat kuvat skodan palstalla

    • Junttilandia

      Jos kattoluukullisessa autossa kastuu jalat niin se on karman laki. On vaikeaa keksiä mitään nolompaa kuin kattoluukku autossa. Vähän sama kuin katsoisi Dallasin vanhoja jaksoja VHS:ltä.

    • 8765

      Lienevätkö kattoluukun vesikanavat tukossa? En tiedä missä ne sijaitsevat Golfissa, mutta löytynevät kun luukun avaa.

      • kumisaapasjalka

        Kiitos asiallisista kommenteista. Vesikanavat löytyivät helposti luukun kulmista ja eivät ole tukkeutuneet. Mahtaakohan se kattoläpi sittenkään olla laisinkaan syyllinen? No joka tapauksessa lattiat on saatava kuivaksi. Asiaa googletellessa löytyi juttuja silika- geelistä, on kissanhiekkaa, siitä juttu löytyy mitenkäs muutenkaan, youtubesta. Nyt on poutapäiviä vielä luvassa, mutta ennen seuraavia sateita ajattelin peittää auton katon puolipeitteellä. Katsotaan, onko mitään vaikutusta asiaan. Eikö tosiaankaan kellään ole jakaa tietoa tästä ongelmasta.


      • Vettyy

        Avaa konepeitto. Apukuskin puolella raitisilmasuodattimen muovinen luukku, avaa se. Katso että raitisilmasuodattimen kotelo kunnolla paikoillaan ja välitilan vedenpoistoaukoissa ei ole lehtiä tai havunneulasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe