ja mistä sen tiedät itse?
Oletko mielestäsi normaali
24
356
Vastaukset
- missärakkaus
Moni on vihjaillut,että olisin normaali. Kaippa sisällyn käytökseltäni keskitasoon.
- J--i
- mikähoidoksi
No toi oli kyllä kamalaa ja epänormaalia. Hyi!
Riippuu vähän tilanteesta ja mielialasta. Tulen ainakin toimeen itseni kanssa, eiköhän se ole se tärkein juttu.
- Jostakinvaan
Ihan normaali olin ennen kuin hän " tuli" oikeasti elämääni.
- tarkkarajoistaan
Olen, vaikka monen on vaikeaa ymmärtää miksi viihdyn niin hyvin yksin. En jaksa miellyttää enää ketään sellaisilla asioilla jotka eivät minua kiinnosta ollenkaan.
- sxdftuy
Selvästikään en jos tässä maailmassa upseerit ovat arvostettuja ja normaaleja minun on siis oltava epänormaali.
- ParanormaaliN
En ole, myönnän.
- Valuvikaako
Omasta mielestäni olen, mutta oudoksi hän minua sanoi. Höh, en vieläkään ymmärrä miksi.
- Kerrojokutunniste
Onko hän nainen vai mies joka sanoi oudoksi?
- mitenvaan_
Tuskin enää :D
Tapauskohtaista.
Ehkä pitäisi näytellä, ei tiedä vaikka joku kyttäisi jossain ::D hihhaahhuuhhaaaahhehehhii! - Olenkonormali
Onko notmaalia mennä sekasaunaan, koska häpeän sitä itse
Olen tosi normaalin epänormaali ellen jopa paranormaali.🤡
Olen hupiukon tasoa mielestäni silloin tällöin.😂😂😂
Missä muuten hupiukko, eipä ole näkynyt??????- Hupiukko____
Täällähän minä!! Miksi muuten käytät pellenaamaani? 🤡
Hupiukko____ kirjoitti:
Täällähän minä!! Miksi muuten käytät pellenaamaani? 🤡
No sorry muru.😘
- Hupiukko____
Birjushka kirjoitti:
No sorry muru.😘
Kunhan ei tuu toistuun!! Vitsi vitsi hei.🤡
- SekopääMies
En todellakaan ole normaali :D
- Hupi_Ukko_
Tässähän minä, työntelen tupladildoa perceeseeni🤡
- Hupiukko____
WTF!!?? 🤡
- Sovinyhteiskuntaan
Omasta mielestäni olen normaali, perhaps vähän outo tapaus:)
Mut yritäppä nyt sit määrittää "normaali" Näillä resursseilla on mentävä mitkä on annettu, ja pärjännyt olen ainakin omasta mielestäni loistavasti.
Toisten uskomuksiin ja arvioihin en ota mitään kantaa.En oo koskaan ollu normaali.
- AnswerForYou
Määritä normaali? Ne normit ovat vain ihmisen luomaa illuusiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521753- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051156
- 651104