Jos tiedän Suomen kaupungin missä olen syntynyt ja päivämäärän, mutta haluaisin tietää syntymäajan tarkalleen, miten tätä kannattaisi alkaa selvittelemään? Soittamaan pääterveysaseman vaihteeseen vai...? :D
Omiin vanhempiin ei välejä ole, eivätkä he tiedä tai ole asiasta kiinnostuneita, joten ihan itselleni tätä tietoa tarvitsisin.
Kiitos ja hyvää elämää sinulle joka tätä lukee!
Oman tarkan syntymäajan selvittäminen?
5
1885
Vastaukset
- muuallasyntynyt
Sairaalasta jossa olet syntynyt.....arkistosta pitäisi löytyä syntymätiedot......jos olet syntynyt muualla niin tarkkoja tietoja ei välttämättä löydy.........itselle kävi näin
- avaruuspölyä
mitä tarkoitat muualla? ai ulkomailla?
- muuallasyntynyt
avaruuspölyä kirjoitti:
mitä tarkoitat muualla? ai ulkomailla?
Tarkoitan muualla kuin sairaalassa, esim. kotona, autossa ym niin että paikalla ei ole ollut lääkintähenkilöä, esim kätilöä tai ensihoitajaa..... Itse olen syntynyt taksissa ja siksi arkistoista ei löydy tietoja tarkasta syntymäajasta, on vain syntymäpäivä ja sukupuoli, ei kellonaikaa.....
- HauturinOppipoika
Mitä sillä teet? Selvitä mieluummin tuleva kuolinaikasi, siinä hyödyllistä tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505923Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502828- 332766
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342675- 162588
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025