Jos tiedän Suomen kaupungin missä olen syntynyt ja päivämäärän, mutta haluaisin tietää syntymäajan tarkalleen, miten tätä kannattaisi alkaa selvittelemään? Soittamaan pääterveysaseman vaihteeseen vai...? :D
Omiin vanhempiin ei välejä ole, eivätkä he tiedä tai ole asiasta kiinnostuneita, joten ihan itselleni tätä tietoa tarvitsisin.
Kiitos ja hyvää elämää sinulle joka tätä lukee!
Oman tarkan syntymäajan selvittäminen?
5
1938
Vastaukset 5
- muuallasyntynyt
Sairaalasta jossa olet syntynyt.....arkistosta pitäisi löytyä syntymätiedot......jos olet syntynyt muualla niin tarkkoja tietoja ei välttämättä löydy.........itselle kävi näin
- avaruuspölyä
mitä tarkoitat muualla? ai ulkomailla?
- muuallasyntynyt
avaruuspölyä kirjoitti:
mitä tarkoitat muualla? ai ulkomailla?
Tarkoitan muualla kuin sairaalassa, esim. kotona, autossa ym niin että paikalla ei ole ollut lääkintähenkilöä, esim kätilöä tai ensihoitajaa..... Itse olen syntynyt taksissa ja siksi arkistoista ei löydy tietoja tarkasta syntymäajasta, on vain syntymäpäivä ja sukupuoli, ei kellonaikaa.....
- HauturinOppipoika
Mitä sillä teet? Selvitä mieluummin tuleva kuolinaikasi, siinä hyödyllistä tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1122390Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371393- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha636975- 71952
- 48865
- 90831
- 70696
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76690Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676