Niin se metsä vastaa

Erityisestisalaista

Kun sinne valehtelee.

14

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro lisää. Iski uteliaisuus ;).

• pyhäyksinkertaisuus

Leikitään mustasukkaista. Ole sinä palstalainen ja minä M-akka joka luulee KRISTAKSI kaikkia. *hihhiih*

• pyhäyksinkertaisuus kirjoitti:

Leikitään mustasukkaista. Ole sinä palstalainen ja minä M-akka joka luulee KRISTAKSI kaikkia. *hihhiih*

Saat luulla ja kuvitella ihan mitä vaan, mutta nimiehdotuksesi ei koske minua.

• Näinonkuule

Sun metsikkö kaipas ajelua, sellainen viidakko on nykyääm

• Puimurilainaks

Hyvä kun muistutit.

• eikovinkivalta

Ei nyt tunteet heräs.. En taida siistiä mitään metsiköitä. Mieti nyt itse miltä tuntuis jos sut viikatteella pilkottais lyhyemmäks :(.

• Hupiukko____

Osaako metsä vastata?🤡

• Seuraavahuutajakehiin

Kyllä. Mutta mietippähän sinne metsään valehdellessa että kumpi oli ensin kala vai hauki. Mietihä tarkkaan.

• Hafiero

Aivan niin kumpi oli ensin.

• Valehtelevainlisää

Näin minäkin sen koin. Kun itse valehtelin teit saman mulle. No tasoihin jäätiin. Nyt ei pitäisi sulla olla hampaankoloon jäänyt. Muista ettei minullakaan mene kaikki läpi. Arvasin kyllä mikä olet. Ja ihanaa kun kuvittelet asiat ihan väärin. Niin mitähän asiaa sillä olisi sulle? Oot kyllä melko yksinkertainen. Eli jatketaanko edelleen ystävyys teatteria? Kai huomasit etten kommentoi mitään sulle. Ja se miksi niin teen on se jos ilmi nyt jotenkin tulisi en muiden edessä ole naurettava. Mutta voit miettiä kuka on. Luulitko että juttusi menee läpi? Kerro kuule lisää vaikka sille yhdelle niin saan kuulla siitä taas. Etkö tajua kuka mulle soittelee sinusta. Ja sinä vain uskot asiassa olevan joku muu. Kysele kuule lisää asiasta niin päästään käymään asiaa läpi ihan kunnolla.

• tällaisiajuttuj

On teillä hei kuviot, ei hyvää päivää. Siis päivästä toiseen sama virsi. Mikä ikäsi muuten on, kun tärkein asia on ettei ole toisten edessä naurettava. Itsellekin pitää muuten osata nauraa.

• Haarukallasyötetty

En ole saanut lapsena tarpeeksi ohjausta, jotta voisin vastata jollekin muulle esitämääsi kysymykseen :). Toiseks, maallinen isäni on juomassa henkeään itseltään jo toistakymmentä vuotta. Siksi olen vaitonainen.

• Kuinolemiseni

Olet aivan oikeassa. Olen niin yksinkertainen etten tajunnut tekstistäsi muuta :D

• Nukkumaaaan

Kristaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1743
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe