Kun sinne valehtelee.
Niin se metsä vastaa
14
499
Vastaukset
Kerro lisää. Iski uteliaisuus ;).
- pyhäyksinkertaisuus
Leikitään mustasukkaista. Ole sinä palstalainen ja minä M-akka joka luulee KRISTAKSI kaikkia. *hihhiih*
pyhäyksinkertaisuus kirjoitti:
Leikitään mustasukkaista. Ole sinä palstalainen ja minä M-akka joka luulee KRISTAKSI kaikkia. *hihhiih*
Saat luulla ja kuvitella ihan mitä vaan, mutta nimiehdotuksesi ei koske minua.
- Näinonkuule
Sun metsikkö kaipas ajelua, sellainen viidakko on nykyääm
- Puimurilainaks
Hyvä kun muistutit.
- eikovinkivalta
Ei nyt tunteet heräs.. En taida siistiä mitään metsiköitä. Mieti nyt itse miltä tuntuis jos sut viikatteella pilkottais lyhyemmäks :(.
- Hupiukko____
Osaako metsä vastata?🤡
- Seuraavahuutajakehiin
Kyllä. Mutta mietippähän sinne metsään valehdellessa että kumpi oli ensin kala vai hauki. Mietihä tarkkaan.
- Hafiero
Aivan niin kumpi oli ensin.
- Valehtelevainlisää
Näin minäkin sen koin. Kun itse valehtelin teit saman mulle. No tasoihin jäätiin. Nyt ei pitäisi sulla olla hampaankoloon jäänyt. Muista ettei minullakaan mene kaikki läpi. Arvasin kyllä mikä olet. Ja ihanaa kun kuvittelet asiat ihan väärin. Niin mitähän asiaa sillä olisi sulle? Oot kyllä melko yksinkertainen. Eli jatketaanko edelleen ystävyys teatteria? Kai huomasit etten kommentoi mitään sulle. Ja se miksi niin teen on se jos ilmi nyt jotenkin tulisi en muiden edessä ole naurettava. Mutta voit miettiä kuka on. Luulitko että juttusi menee läpi? Kerro kuule lisää vaikka sille yhdelle niin saan kuulla siitä taas. Etkö tajua kuka mulle soittelee sinusta. Ja sinä vain uskot asiassa olevan joku muu. Kysele kuule lisää asiasta niin päästään käymään asiaa läpi ihan kunnolla.
- tällaisiajuttuj
On teillä hei kuviot, ei hyvää päivää. Siis päivästä toiseen sama virsi. Mikä ikäsi muuten on, kun tärkein asia on ettei ole toisten edessä naurettava. Itsellekin pitää muuten osata nauraa.
- Haarukallasyötetty
En ole saanut lapsena tarpeeksi ohjausta, jotta voisin vastata jollekin muulle esitämääsi kysymykseen :). Toiseks, maallinen isäni on juomassa henkeään itseltään jo toistakymmentä vuotta. Siksi olen vaitonainen.
- Kuinolemiseni
Olet aivan oikeassa. Olen niin yksinkertainen etten tajunnut tekstistäsi muuta :D
- Nukkumaaaan
Kristaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800