Mä oon aina ollu hieman pyöreähkö. Posket ovat hiukan pyöreät, jalat hyllyvät hieman, mutta muuten olen ainakin omasta mielestäni ihan ok. Mutta, mix te kaikki jätkät satutatte mun pientä sydäntä haukkumalla mua läskix? Se ei oo kivaa. Mulla ei oo koskaan ollu poikaystävää. Tuskin kukaan on ees koskaan musta tykänny. Oon jo 17, enkä omista enää minkäänlaista elämäniloa. Pitäs varmaan tehä itsari. Pääsis pois. Eikä tarttis enää kärsiä.
Jätkät ja mixeivät myös tytöt, mix te haukutte erilaisia ihmisiä?! Jos joku on lihavampi/laihempi/tummempi/vaaleampi tms., niin heti pitää olla arvostelemassa ja haukkumassa. MIX? Se satuttaa niitä, viiltää parantumattomat haavat sydämiin. Oisko ittenne mielestä kivaa, jos joku arvostelis teitä?! Tuskin.
Kiitos, jos jaksoitte lukea tän mun valitusvirren loppuun! Ja kiitän myös kaikista vastauksista, jos sellaisia nyt edes tulee..:( Kiitos:-)
Jätkät, mix te satutatte tyttöjä?
17
1000
Vastaukset
- oon ite jätkä
Hei älä välitä niistä jätkistä jotka haukkuu sua. Ne on vaan jotenkuten kateellisia, tai ovat ihastuneita. Ja ilmaisee Rakkautansa HAUKKUMALLA. mä ite en hauku ketään, mä hyväksyn kaikki erilaiset ihmiset TODELLA hyvin. KOITA VAAN KESTÄÄ, MÄ PIDÄN SULLE PEUKKUJA PYSTYSSÄ.
- zuip
Valitettavasti niitä typeriä ihmisiä, jotka pönkittävät omaa itsetuntoaan haukkumalla toisia, löytyy aina. Itselläni on sairaus, joka vaikuttaa liikkumiseeni, ja yläaste oli kiusaamiseni takia aika helvettiä. Nykyään, lukiossa, ihmiset ovat onneksi fiksumpia, ymmärtävät olla laukomatta tyhmyyksiä. Kuitenkin tämä yläasteajan kiusaaminen vaikuttaa minuun edelleen: Olen aina hiukan varautunut ja ujoudesta on hankala päästä eroon. En tosiaan osaa täysin sanoa, miksi monet käyttäytyvät niin typerästi toisia kohtaan, mutta muistakaamme se, että olemme aina noin alhaisiin touhuihin ryhtyvien yläpuolella.
Jaksamista sulle! - mm..
mua on myös haukuttu läskix mut mä en aio välittää siitä.. mä en ite välitä et onko jätkä läski tai vähemmän... luonne on tärkein... vai?
- särkynyt tyttö
Aivan... Arvet jäävät näkyviin... itse oli pyöreähkö noh tai en... Harrastin ringetteä 5kertaa viikossa väh. ja muutenkin olin innokas urheilija... Noh reidethän siinä karvoi ja sitten lopetin ja pyöristyin.. noh en kamalasti mutta kuitenkin minua alettiin syrjimään.. Mielenterveyteeni otti aika reilusti syrjintä, haukkuminen. töniminen ja lyöminen... Silloin se alkoi.. Se koko helvetti.. Mähän loukkaannuin reilusti.. lopetin syömisen.. Kotona vetosin "soin koulussa" tai "söin "keverin" luona"
Eihän mulla ollu kavereita.. mutta eivät vanhempani sitä tienneet.. Laihduin reilusti ja join vain vettä... Sairastuin anoreksiaan... Enää olen vain luuranko.. en omista paljoa elämän ilojakaan... Ja en varmaan enää montaa elinvuottakaan... MIKSI HELVETISSÄ KAIKKIEN PITÄÄ KOITTAA TEHDÄ TOISTENSA ELÄMÄSTÄ HELVETTIÄ?!?! Miks vitussa jotkut eivät voi osata ajatella.. pitää haukkua jne... Noh itselläni on kyllä nykyään mies mutta ei se enää lohduta... En kuitenkaan voi saada lasta.. Ja en varmaan jaksa taistella elämästäni enää kolmea vuotta kauempaa jollei tapahdu ihmettä... Kiitän vain miestäni siitä että hän on jaksanut olla yli 1½ vuotta seuranani ja tukenani.. KAIKKEA PASKAA VASTAAN!! JA KIITOS SIITÄ...(TIEDÄTTE kyllä ketä jotka tämän lukevat)
Noh ehkä itsekkin otin liikaa itseeni.. mutta olin silloin mutenkin haavoittuvainen... Eli älkää satutelko toisianne vain huvin vuoksi... ME KAIKKI OLEMME HAAVOITTUVAISIA!!!! - Hansuliini
Tosiasiahan on se että kukaan tässä maailmassa ei ole säilynyt niin etteikö heitä olisi arvosteltu.Joten miksi sinun pitäisi?Haukkuminen ei tosin ole kivaa, mutta kaikesta selviää, tiedän.Joten eiköhän lopeteta valitus ja lähdetään ulos lenkille..:)
- GemMy
Juups, onhan se sad et sua on kiusattu!! Mut mix sä et oo noussu kiusaajii vastaan?? Maalimas ei pidä tehhä/olla mitään mitä ei haluu!!! Tärkeetä on vaa luottaa itteensä ja tehhä mitä haluaa!!
Pikku hiljaa alkaa ottaa päähän se et kaikki valittelee elämänsä huonoudesta...Ei elämä oo ruusuilla tanssimista, U know!!! Kaik ei oo niiku elokuvis tai jotain=)) Elämästä purnaaminen ei auta...SILLE TÄYTYY TEHHÄ JOTAIN!!! Eli kaikki nuoret ottaa nyt niskasta kiinni ja alkaa parantaa elämäänsä!! Mitä paremmin elät elämäs sitä nopeemmin pääset pois täält=))
PEACE Y'all!!!!!
- Ohjat omiin käsiin.
Onhan elämässä paljon muutakin ja luultavasti tämä kausi on vain vaihe elämässäsi. Olethan vielä nuori. Sinä olet tärkeä juuri sellaisena kuin olet. Kiusaajat täytyy jättää omaan arvoonsa eli mappa ö:hön. Sillä on heidän vikansa jos ovat niin typeriä, lapsellisia ja tunteettomia.
- Minäkin
Aina on ollut ja tulee olemaan nuoria, aikuisia, vanhoja, jotka eivät osaa ajatella ja kuvitella kuin omaa erinomaisuuttaan muihin nähden.
Myös ryhmässä on helpompi päästää suustaan arvosteluja jonkun ulkopuolisen ulkonäöstä.
Jos tytöllä sattuu itsetunto olemaan muutenkin maassa, niin haukkuminen viiltää sen syvemmältä.
Itse olin yläasteella muutamien poikien "hampaissa". Olin pieni ja laiha, lauta.
Se jätti tosiaan jäljen sieluun vuosikausiksi niin, että epäilin aina pilanteoksi, jos joku mies halusi tehdä tuttavuutta kanssani.
Itsetunto kuitenkin vähitellen kohosi vuosien myötä, koska kaveripiiri muuttui opiskelujen takia ja nämä nälvijät poistuivat jokapäiväisestä elämästä. - max
Pääsääntöisesti tuo satuttaminen johtuu niiden jätkien typeryydestä. Mikään ei ole niin tyhmä ja ajattelematon kuin ikäisesi jätkä voi olla! Ehkä se on niille keino osoittaa kiinnostustaan, surkeaa kylläkin.. Mutta elämä menee eteenpäin ja useimmista pojistakin tulee järkevämpiä.
Tuo kaikki kuuluu nuoruuteen, ollaan epävarmoja itsestä ja sitä yritetään pönkittää etsimällä vikoja muista. - manna
älä ny viitti ainakaa itsarii yrittää, siit ei oo ku haittaa ja tuskaa sulle tai jos onnistut ni kaikille sun rakkailles...mua haukuttiin ala-asteel, joskus viel seiskalki...ei se kai mua sillee koskaa haitannu mut vielki haluisin olla laihempi (nyt 165/55-57)...viime syksynä alotin pukeutuun pelkkään mustaan ja meikkaan kunnol, ei oo enää kukaa päätää aukonu...ja kun aloin käymää kylil, mä sain maailman ihanimman jätkän....eli jaksa uskoo parempaan, viel sunki onnelliset tunnit tulee!
äläkä vaan me yrittää tappaa ittees mä hommasin itteni laitoksee vähäks aikaa sil konstil... - asdsadsa
laihuta homo
- mohammed.mohammed
Ei se vittu onnistu
- PraiseGodNoMore
mix kaxtuhattakax melkeen aiqset ihmiset puhu tälleen?
- Hyväntuulinenneuvonantaj
Sua haukutaa ehk six läsqiks koska vittu oot sitä saatanan huora. Sori nyt vaan jos kuulostan ilkeelt mut et voi vaatii poikii hyväksymään sun muotoja jos oot läsQi. Mutta älä huoli. Kerron miten sinun pitä tehdä. Ensinnäkin VITTU HANKi ELÄMä. Sit vittu laihduta ja rupee huolehtimaa ulkonäöstäs sit meet salille treenaa reisiinja persettä ja annat pilluu jokaselle jätkälle joka haluu. Vitu kakara
- Pewjantai
Ei se vika välttämättä ulkonäössä ole, vaan siinä että korvaat "ks"-äänteen x:llä.
Kiitos jollekin autistille tämän 15 vuotta vanhan avauksen esiinnostamisesta.. kiitos..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752823- 572746
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172503- 412062
- 512023
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771985Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21080Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989