Itselläni ei ole tanskandoggia, enkä usko sellaista koskaan hankkivanikaan. Käyn välillä lukemassa tätä palstaa koska viihdearvo on taattu. En sano tätä hyvällä. Toivottavasti kohtelette edes koirianne kauniisti, ne ovat viattomia. Aivan sekopäisiä juttuja koko palsta täynnä.
Vastaukset 5
- edesyksi
Hienoa et sullakin on joku paikka,jossa ittees sat viihytettyy :)
- kerttul
Tällä palstalla on 1 ihminen, joka kirjoittaa nuo kaikki tanskandiggi-jutut. Aloittaa aiheen ja vastailee siihen itse.
- Brovooo
Mitäs muuta ja ketä nyt haukuttaisiin? Aika hiljasta ollut tovin!
- Satukirjat
Puhuuko kerttu nyt liilasta muumista vai Vainoovasta päästä yhdistyksessä vai kenestä kerttu puhuu? Vai onko kerttu hannua etsimässä?
- ÄLLUISTA
OIS KIVA OMISTAA NELJÄ DOGGIA 2 MUSTAA JA 2 KELTAISTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435