En oo varma onko ihan normaalia et marsu syö mun hiuksia kun makaan lattialla? Ja sit huomasin tänään että sillä on jokin patti kyljessä, patti on sormenpään kokoinen ja se ei liiku kovinkaan paljon eikä ole kovinkaan pehmeä. Eli meinasin et onks se sitte joku kasvain ja pitääkö sitä tarkkailla ennen kuin vien eläinlääkärin? Tarvitsen apuja? Ja siis Marsulla ei oo kavereita muuten ku meijän kettuterrieri.
Vastaukset 3
- Zedä
Marsut syö toisinaan hiuksia, mutta terveellistä se ei ole, vaan hiukset voi aiheuttaa suolitukoksia jos niitä paljon syö.
Pattia kannattaa käydä näyttämässä lääkärille. Voi olla helposti hoidettavissa oleva juttu myös. Kaverikin marsullesi ehdottomasti kannattaisi hankkia :)- Marsuni
Okei kiitos zedä. Kaveria ei voi hankkia ku marsu antaa nokkiin mut patti ajattelin et eläinlääkäril ois varmaa hyvä viedä. :) (:
- Zedä
Jos aika hoitamiseen ja tilat mitenkään riittää, niin marsulle tekee myös tosi hyvää parin kaverin seura toisessa häkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust42961Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7864- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57593