Toiseen kertaa kusee Elisan asiakaspalvelu hommansa.
Lauantaina tilasin puhelimen jolle luvattiin toimitus 1-2 päivässä, eli tiistaina olisi pitänyt saapua. Soitto asiakaspalveluun paljasti että homma tökkii ja tietoa ei osattu antaa millon olisi tulossa. Sen sijaan yritettiin vierittää vastuu Postin palveluiden kontolle, mutta paha juttu oli että puhelin oli tulossa Matkahuollon kautta. Tämä siis toinen kerta kun Elisan asiakaspalvelu selttelee ja välttelee omaa vastuutaan asioista.
No hölmömpikin oppii ettei enää kannata olla kyseisen yrityksen kanssa enää missään tekemisissä.
Elisan asiakaspalvelu
13
2550
Vastaukset
- leekee
Tiistai on jokaviikko
Hei Moranor!
Olen todella pahoillani, että tuotteen toimitus on viivästynyt. Ymmärrän, että asia harmittaa. :( Laittaisitko meille yksityisviestiä Palstan http://elisa.fi/palstatiimi tai Facebookin http://m.me/elisasuomi kautta, niin selvitellään tilauksen tilannetta yhdessä tarkemmin?
Niina / Elisan sometiimi- kaiken-kattava-paska
Ihan ensinmäinen virhe on ottaa elisa paskoilta yhtikäs mitään, jumalauta että sohlaa joka asiassa, ja estää jopa ihmisiä hakemasta laskujaan omasta elisasta, kun en suostu minäkään rekisteröimään ensinmäistäkään sähköpostia elisalle. Jännä juttu kyllä, kun laissa seisoo, että asiakkaan ei tarvitse maksaa laskua, jota ei ole nähnyt, enkä minä ole nähnyt laskua moneen kuukauteen. Ajattelinpa tässä pistää piakkoin tuon lakipykälän tulille ja koetukselle tuota roska puljua vastaan. Tekstiviestinä puhelimeen tuleva muistutus ei ole lasku, eikä laskuun rinnastettava asia, koska siinä ei ole lain edellyttämää erittelyä. Tähän asti olen maksanut laskun tuon tekstiviestin mukaan näkemättä laskua moneen kuukauteen, mutta nyt alkaa riittämään tämä touhu. Jospa elisan roska palstatiimi jo vihdoin vastaisi useasti esittämääni asiaan, kun muutoin koko elisa paska on niin pihalla lakipykäliä myöden, trttee vissiin pistää asiani uudelleen viranomaisten käsiteltäväksi.
- hauskaahuijausta
Elisa ei osaa kuin laskuttaa vastaamisesta. Aina pitää lähettää joku ihmeellinen salaviesti maksulliseen numeroon. Pari euroa minuutti josta sitten ensin jonottamiseen palaa neljäkymmentä minuuttia ja sitten asia yhdistetään jollekin ja taas jonotetaan kaksikymmentä minuuttia ja sitten saatkin aloittaa kaiken alusta. Pelkkää kusetusta. Taitavat itse hakkeroida tahallaan näitä pätkimisiä jotta ihmisten täytyy soittaa heidän salaiseen superpalveluun. Ala-arvoista keppikerjäläisen touhua. Oikein kyberpalvelua hei....
- toteaja-
sun elämä on varmaan raskasta, kun stressaat noin pikkuasioista.
- Kohtalotoverereita
Minullakin samankaltainen tilanne. Tilasin lauantaina puhelimen ja sain melko pian viestin, että se on haettavissa valitsemastani myymälästä, mutta pitää hakea viimeistään tiistaina. Työn takia ma ja ti eivät minulta onnistuisi, joten heti snnuntaina myymälään. 20 minuutin jonotuksen jälkeen sain myyjältä tietää, etteivät voi tilaustani luovuttaa inventaarion vuoksi. Keskustelumme jäi hyvin lyhyeksi ja mitään ratkaisuehdotusta en saanut. Kemiat myyjän kanssa eivät toimineet ja häivyin sen jälkeen, kun päädyimme tuijottamaan toisiamme silmiin täyden hiljaisuuden vallitessa ilman, että olisimme miettineet ratkaisua. Tiesin jo, etten ehtisi ma tai ti puhelinta hakemaan. Eivät sitten viitsineet tulostaa tietoa inventaariosta vaikkapa vuoronumeroita jakavan masiinan viereen.
Yritin soittaa aspaan kysyäkseni, voiko tilauksen hakea vaikkapa jostain muusta myymälästä, mutta eiväthän he palvele sunnuntaisin puhelimitse. Sain numeropalvelun kautta kuitenkin varattua ajan, jolloin Elisa soittaisi minulle.
Maanantain heti aamusta sain tekstarin, että tilaus pitäisi noutaa tai Elisa purkaa kaupan. Heti perään soittivat. Kerroin tapahtuneen ja Elisan edustaja lupasi yhdistää minut sellaiselle asiakaspalvelijalle, joka voi käsitellä tilausasioita ja ottaa palautetta myymälöistä vastaan. Hetken kuluttua hän totesi tämän menneen niin päin, että hän soitti minulle eli hän ei voi yhdistää puhelua. Varasi soittoajan.
Missasin kaksi soittoyritystä, mutta sain tekstiviestin, jossa kehoitettiin varaamaan uusi aika, jos asia on vielä akuutti. Soitin Elisaan ja varasin ajan.
Lopulta sain tänään puhelimeen henkilön, jolla oli valtuudet käsitellä asiaani. Tosin siinä vaiheessa olin jo niin turhautunut, että sanoin jättäväni luurin hakematta (mitä en tosin työni puolesta olisi pystynyt tekemäänkään). Minulle kerrottiin, että kauppa tulee sitten purettua Elisan puolelta. Vastasin kysymällä, että eihän se kaupan purku vaadi minulta mitään. No, asiakaspalvelija totesi minun ilmeisesti tulleen tulokseen, etten tarvitse puhelinta, joten hän merkitsee minun peruuttaneen tilauksen. Lopetimme puhelun.
Ainoa, mitä toivoin, oli se, että joku Elisalla olisi kuunnellut tämän tarinan ja kolme kehitysehdotustani tällaisen välttämiseksi. Ja luonnollisesti pidentänyt aikaa, jonka säilyttävät tilaamaani puhelinta, kunnes ehdin järjestää itseni paikalle. Ainoa vilpittömästi tätä pahoitellut henkilö oli numerotiedustelun työntekijä, joka varasi minulle sunnuntaina soittoajan. Pahoitteli jopa pitkää jonotusaikaa Elisan myymälässä. Siitä täydet pisteet Fonectalle.
Elisa sen sijaan... No, vuodesta 1997 alkanut matkani Elisan kanssa on tullut päätökseen. - HHHVVV
Mikä SALASEURA tämä Elisa oikein on,kun yrittää löytää meiliosoitetta kysyäkseen sitä kautta hinnoista yms. niin ei löydy millään.Soittaa en halua ja kun katsoo soittojen hintoja luulisi KAIKKIEN tiedustelu puhelujen olevan ilmaisija.Minulla on 3 puhelin liittymää ja 2 nettiliittymä mutta antaapa olla entisellä operaattorilla.Miksi nimimerkki ei salli omaa meili osoitetta.miksi nimimerkin valitseminen on niin vaikeaa ´tähän osioon
- Ontuva
Ostin vanhan liittymän tilalle puhelinmyynnistä Elisa Netti Lite.
Sopimusvahvistukset tuli mailinä pikaisesti.
Lasku yhtä nopeasti, eilen.
Modeemin toimitu asennuskehoitus toissapäivänä. Kuittasin kuten pyydettiin.
Toissapäivänä tuli ilmoitus kytkentäajankohdasta. 6.4.2018, klo 20.00.
MITÄ TAPAHTUI, TASAN KLO 20.00 VANHA YHTEYS KATKESI, MUTTA UUTTA EI KYTKETTY.
TÄNÄ AAMUNA OLI PUHELIMESSA VIESTI, ASENNUS SIIRTYNYT 9.4.2018.
Ymmärrän kyllä virheet työnsuunnittelussa, tai riittämättömän ammattitaidon , mutta en ymmärrä miksi vanha yhteys katkaistiin lupaa kysymättä.
Ihmettelen vielä, miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja????- ilmaiset_numerot
" miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja???? "
Elisa on entinen HPY eli Helsingin puhelinyhdistys. Se oli aikoinaan Helsingin puhelinmonopoli, jolla tietysti riitti asiakkaita riippumatta palvelun laadusta. Vanhat tavat eivät helposti unohdu. Vaihda DNA:han. - AnonyymiUUSI
ilmaiset_numerot kirjoitti:
" miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja???? "
Elisa on entinen HPY eli Helsingin puhelinyhdistys. Se oli aikoinaan Helsingin puhelinmonopoli, jolla tietysti riitti asiakkaita riippumatta palvelun laadusta. Vanhat tavat eivät helposti unohdu. Vaihda DNA:han."Vaihda DNA:han."
Varma tapa tulla huijatuksi!
- DNA_parempi_yrittäjälle
Elisa lähettää perusteettomia laskuja joista ei edes voi valittaa mihinkään, kun aina on automaattinen vastaus joka ilmoittaa "asianne on jo ratkaistu" ja seuravaksi tulee Istrumin karhukirje. Ainoa asia saada asiansa kuulluksi Elislla on haastaa Elisa raastupaan. DNAlla puolestaan on ollut miellyttävää keskustella ihan opikean ihmisen kanssa. Never ever Elisa!
- AnonyymiUUSI
meidän perheessä hakkerit tekee puhelinlaskut elisalle puhutaan tonneista.ollaan ostettu heiltä tilauksella puhelimet niin niissä ollut viimeiset 6vuotta kolmannenosapuolen lähdekoodi alusta. mistään ei oteta vastuuta. ei siittä että hakkerit pääsevät omselisaan lataamaan liittymämme qr-sim koodit eikä siittä että joko elisan puhelimet tulee jostain muualta jA sim kortit itse tilasin vuosi sitten liittymän. mulle tuli 5sim korttia post nordilla yksikään ei toiminut sitten tuli yksi postissa. tänään lakkas puhelin toimimasta ja samsungin asiakaspalvelu ilmotti että käytän omalla vastuulla laitetta ja kannan vastuun kiusaamisesta vainoamisesta vääräntiedon tuottamista rahallisista menetyksistä. että he ovat valmiita ainoastaan korvaamaan nykyisen puhelimeni myynti hinnan. en tiiä onko tän vainoamisen takana elisan työntekijät vai muuten vaan githubin sairaat koodarit. No enää ei ole tullut sentään tappouhkauksia... kiitos elisa vitusti.
- AnonyymiUUSI
Jaa, vai että tällaiset psykoosit tällä kertaa. Tekstissäsi ei ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 706850
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap284440Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2722883Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei272121MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna311673- 991475
Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee551161Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781154Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3061143Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..391111