Toiseen kertaa kusee Elisan asiakaspalvelu hommansa.
Lauantaina tilasin puhelimen jolle luvattiin toimitus 1-2 päivässä, eli tiistaina olisi pitänyt saapua. Soitto asiakaspalveluun paljasti että homma tökkii ja tietoa ei osattu antaa millon olisi tulossa. Sen sijaan yritettiin vierittää vastuu Postin palveluiden kontolle, mutta paha juttu oli että puhelin oli tulossa Matkahuollon kautta. Tämä siis toinen kerta kun Elisan asiakaspalvelu selttelee ja välttelee omaa vastuutaan asioista.
No hölmömpikin oppii ettei enää kannata olla kyseisen yrityksen kanssa enää missään tekemisissä.
Elisan asiakaspalvelu
15
3390
Vastaukset
- leekee
Tiistai on jokaviikko
Hei Moranor!
Olen todella pahoillani, että tuotteen toimitus on viivästynyt. Ymmärrän, että asia harmittaa. :( Laittaisitko meille yksityisviestiä Palstan http://elisa.fi/palstatiimi tai Facebookin http://m.me/elisasuomi kautta, niin selvitellään tilauksen tilannetta yhdessä tarkemmin?
Niina / Elisan sometiimi- kaiken-kattava-paska
Ihan ensinmäinen virhe on ottaa elisa paskoilta yhtikäs mitään, jumalauta että sohlaa joka asiassa, ja estää jopa ihmisiä hakemasta laskujaan omasta elisasta, kun en suostu minäkään rekisteröimään ensinmäistäkään sähköpostia elisalle. Jännä juttu kyllä, kun laissa seisoo, että asiakkaan ei tarvitse maksaa laskua, jota ei ole nähnyt, enkä minä ole nähnyt laskua moneen kuukauteen. Ajattelinpa tässä pistää piakkoin tuon lakipykälän tulille ja koetukselle tuota roska puljua vastaan. Tekstiviestinä puhelimeen tuleva muistutus ei ole lasku, eikä laskuun rinnastettava asia, koska siinä ei ole lain edellyttämää erittelyä. Tähän asti olen maksanut laskun tuon tekstiviestin mukaan näkemättä laskua moneen kuukauteen, mutta nyt alkaa riittämään tämä touhu. Jospa elisan roska palstatiimi jo vihdoin vastaisi useasti esittämääni asiaan, kun muutoin koko elisa paska on niin pihalla lakipykäliä myöden, trttee vissiin pistää asiani uudelleen viranomaisten käsiteltäväksi.
- hauskaahuijausta
Elisa ei osaa kuin laskuttaa vastaamisesta. Aina pitää lähettää joku ihmeellinen salaviesti maksulliseen numeroon. Pari euroa minuutti josta sitten ensin jonottamiseen palaa neljäkymmentä minuuttia ja sitten asia yhdistetään jollekin ja taas jonotetaan kaksikymmentä minuuttia ja sitten saatkin aloittaa kaiken alusta. Pelkkää kusetusta. Taitavat itse hakkeroida tahallaan näitä pätkimisiä jotta ihmisten täytyy soittaa heidän salaiseen superpalveluun. Ala-arvoista keppikerjäläisen touhua. Oikein kyberpalvelua hei....
- toteaja-
sun elämä on varmaan raskasta, kun stressaat noin pikkuasioista.
- Kohtalotoverereita
Minullakin samankaltainen tilanne. Tilasin lauantaina puhelimen ja sain melko pian viestin, että se on haettavissa valitsemastani myymälästä, mutta pitää hakea viimeistään tiistaina. Työn takia ma ja ti eivät minulta onnistuisi, joten heti snnuntaina myymälään. 20 minuutin jonotuksen jälkeen sain myyjältä tietää, etteivät voi tilaustani luovuttaa inventaarion vuoksi. Keskustelumme jäi hyvin lyhyeksi ja mitään ratkaisuehdotusta en saanut. Kemiat myyjän kanssa eivät toimineet ja häivyin sen jälkeen, kun päädyimme tuijottamaan toisiamme silmiin täyden hiljaisuuden vallitessa ilman, että olisimme miettineet ratkaisua. Tiesin jo, etten ehtisi ma tai ti puhelinta hakemaan. Eivät sitten viitsineet tulostaa tietoa inventaariosta vaikkapa vuoronumeroita jakavan masiinan viereen.
Yritin soittaa aspaan kysyäkseni, voiko tilauksen hakea vaikkapa jostain muusta myymälästä, mutta eiväthän he palvele sunnuntaisin puhelimitse. Sain numeropalvelun kautta kuitenkin varattua ajan, jolloin Elisa soittaisi minulle.
Maanantain heti aamusta sain tekstarin, että tilaus pitäisi noutaa tai Elisa purkaa kaupan. Heti perään soittivat. Kerroin tapahtuneen ja Elisan edustaja lupasi yhdistää minut sellaiselle asiakaspalvelijalle, joka voi käsitellä tilausasioita ja ottaa palautetta myymälöistä vastaan. Hetken kuluttua hän totesi tämän menneen niin päin, että hän soitti minulle eli hän ei voi yhdistää puhelua. Varasi soittoajan.
Missasin kaksi soittoyritystä, mutta sain tekstiviestin, jossa kehoitettiin varaamaan uusi aika, jos asia on vielä akuutti. Soitin Elisaan ja varasin ajan.
Lopulta sain tänään puhelimeen henkilön, jolla oli valtuudet käsitellä asiaani. Tosin siinä vaiheessa olin jo niin turhautunut, että sanoin jättäväni luurin hakematta (mitä en tosin työni puolesta olisi pystynyt tekemäänkään). Minulle kerrottiin, että kauppa tulee sitten purettua Elisan puolelta. Vastasin kysymällä, että eihän se kaupan purku vaadi minulta mitään. No, asiakaspalvelija totesi minun ilmeisesti tulleen tulokseen, etten tarvitse puhelinta, joten hän merkitsee minun peruuttaneen tilauksen. Lopetimme puhelun.
Ainoa, mitä toivoin, oli se, että joku Elisalla olisi kuunnellut tämän tarinan ja kolme kehitysehdotustani tällaisen välttämiseksi. Ja luonnollisesti pidentänyt aikaa, jonka säilyttävät tilaamaani puhelinta, kunnes ehdin järjestää itseni paikalle. Ainoa vilpittömästi tätä pahoitellut henkilö oli numerotiedustelun työntekijä, joka varasi minulle sunnuntaina soittoajan. Pahoitteli jopa pitkää jonotusaikaa Elisan myymälässä. Siitä täydet pisteet Fonectalle.
Elisa sen sijaan... No, vuodesta 1997 alkanut matkani Elisan kanssa on tullut päätökseen. - HHHVVV
Mikä SALASEURA tämä Elisa oikein on,kun yrittää löytää meiliosoitetta kysyäkseen sitä kautta hinnoista yms. niin ei löydy millään.Soittaa en halua ja kun katsoo soittojen hintoja luulisi KAIKKIEN tiedustelu puhelujen olevan ilmaisija.Minulla on 3 puhelin liittymää ja 2 nettiliittymä mutta antaapa olla entisellä operaattorilla.Miksi nimimerkki ei salli omaa meili osoitetta.miksi nimimerkin valitseminen on niin vaikeaa ´tähän osioon
- Ontuva
Ostin vanhan liittymän tilalle puhelinmyynnistä Elisa Netti Lite.
Sopimusvahvistukset tuli mailinä pikaisesti.
Lasku yhtä nopeasti, eilen.
Modeemin toimitu asennuskehoitus toissapäivänä. Kuittasin kuten pyydettiin.
Toissapäivänä tuli ilmoitus kytkentäajankohdasta. 6.4.2018, klo 20.00.
MITÄ TAPAHTUI, TASAN KLO 20.00 VANHA YHTEYS KATKESI, MUTTA UUTTA EI KYTKETTY.
TÄNÄ AAMUNA OLI PUHELIMESSA VIESTI, ASENNUS SIIRTYNYT 9.4.2018.
Ymmärrän kyllä virheet työnsuunnittelussa, tai riittämättömän ammattitaidon , mutta en ymmärrä miksi vanha yhteys katkaistiin lupaa kysymättä.
Ihmettelen vielä, miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja????- ilmaiset_numerot
" miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja???? "
Elisa on entinen HPY eli Helsingin puhelinyhdistys. Se oli aikoinaan Helsingin puhelinmonopoli, jolla tietysti riitti asiakkaita riippumatta palvelun laadusta. Vanhat tavat eivät helposti unohdu. Vaihda DNA:han. - Anonyymi
ilmaiset_numerot kirjoitti:
" miksi Oma Elisassa häiriöilmoitukset maksaa ilmoittaja???? "
Elisa on entinen HPY eli Helsingin puhelinyhdistys. Se oli aikoinaan Helsingin puhelinmonopoli, jolla tietysti riitti asiakkaita riippumatta palvelun laadusta. Vanhat tavat eivät helposti unohdu. Vaihda DNA:han."Vaihda DNA:han."
Varma tapa tulla huijatuksi!
- DNA_parempi_yrittäjälle
Elisa lähettää perusteettomia laskuja joista ei edes voi valittaa mihinkään, kun aina on automaattinen vastaus joka ilmoittaa "asianne on jo ratkaistu" ja seuravaksi tulee Istrumin karhukirje. Ainoa asia saada asiansa kuulluksi Elislla on haastaa Elisa raastupaan. DNAlla puolestaan on ollut miellyttävää keskustella ihan opikean ihmisen kanssa. Never ever Elisa!
- Anonyymi
Itselle on operaattorit aivan sama periaatteessa. Mutta se minua ihmetytti, kun olin miettinyt jo jonkin aikaa, että hankin tabletin. Ajatus millaisen hankin ei kuitenkaan toteutunut. Elisan myyjä soitti ja möi minulle kuitenkin ihan omaan ajatukseen menevän LTE tabletin ja liittymän.
Itse olen tehnyt kauppaa kauan Telian kanssa, ja ei he ole laitekaupassa maksattaneet osamaksusopimuksen avausmaksua tai viimeisen erän laskuttamisesta maksua. Elisa otti osamaksukaupan avauksesta vajaan kymmenen euroa ja kun pyysin heti viimeistä laskua, niin siitåkin otettiin vajaa 3€. Telialla toiminta on sellaista, että hyväksytystä luottokaupasta saa maksaa mitä haluaa minimun yli ja loppulaskun saa maksaa ilman laskun pyyntöä. Telian osamaksutilanteen saa selville milloin haluaa Telia Fiancessa. Telia myöntää jonkin limitin ja kun se on maksettu, niin se on auki tarvittaessa. Sitä tiliä ei kannata lopettaa.
En tiedä mikä tilanne DNA:lla on.
Mutta yleisesti hyväksyn liittymien avausmaksut, mutta tuo laitekaupan luottotilin avaus on aivan omituinen.- Anonyymi
Eihän LTE tabletinta kannata ostaa koska yhteyden voi jakaa puhelimesta suoraan siihen. Säästää satoja euroja vuodessa.
- Anonyymi
Elisan IT f Secure, ajatus on vain sairaala ajatus ruoka ja kahvi iltakantiini on ajatus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396