Hei! Mökkeilen Pölkissä ja kiinnostaisi tietää onko sielläpäin nähty karhuja tänä kesänä?
Onko Karhuja kuinka?
7
1072
Vastaukset
- Mikko233
Kuka tänne haluaa tulla? Järvi on turvepaskassa ja naapurit vittuilevat...
- Muualta
Oon viihtyny hyvin. Järven kunto on valitettavasti huonontunu viime vuosina. Nyt on vaan joku isompi eläin viihtyny jonkun aikaa mökin läheisyydessä. Löytyy jälkiä ja kissa pelkää pihalla.
- Luomu-tuli
Maistuuko siellä Pölkissä , Pitkävesi,kubarilta ja metallilta.
Koskirinnantietä kun tulet Saunakylällepäin niin maistuu.
Onneksi on oma lähde.On Karhuja/ei tarvitse pelätä.
Näätä näitä kissoja pelottelee,tulevat asukkaiden pihapiiriin
hiiri peijaisiin.Tua vesi alkoi 6,10,2017 maistumaan,muuten on ollut hyvää
vettä,marjoja piisaa/puolukat suorastaan paranee ja karpalot talveakohti.
Erillaisia ilmojakin pitelöö! Ei tua järvi huonone,pienenee vain laidoilta ja ranta
palstoja joudutaan tontittaa/tulevaisuus siltäkin osin näyttää valoa. - Muualta
Tuon aina juomaveden mukana. Joku isompi eläin kahlaa rannassa ja kulkee äänettömämin kun peura. Jättää isoja jälkiä. Teillä on siellä harvinaisuuksia, vaskitsan oon siellä nähny ja nuo käärmeet, en ole läheltä nähnyt mutta luulenpa että ovat mustia rantakäärmeitä harvinaisia nekin. Hyvä kalakanta.
- nevamäki
On karhuja kuinka.
- karhunpalvelustako
Nyt on kunnantoimistoon tullut verokarhu. Veroprosentit kuulemma nousee. Viime vuonna luvattiin että ei joka vuonna nouse. Vähemmän pippeloita niin rahat riittää. Ja itsenäisyyspäivän juhla-ateria mieluummin tavallisille kuntalaisille. Vaikka ulkosalla niin säästyy rahoja.
- LÄMIKKÖ
Karhujako voi saatana ja paljon ei tohi pihalle mennä joutuu sisälle paskomaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289