Onko Karhuja kuinka?

Muualta

Hei! Mökkeilen Pölkissä ja kiinnostaisi tietää onko sielläpäin nähty karhuja tänä kesänä?

7

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko233

      Kuka tänne haluaa tulla? Järvi on turvepaskassa ja naapurit vittuilevat...

    • Muualta

      Oon viihtyny hyvin. Järven kunto on valitettavasti huonontunu viime vuosina. Nyt on vaan joku isompi eläin viihtyny jonkun aikaa mökin läheisyydessä. Löytyy jälkiä ja kissa pelkää pihalla.

    • Luomu-tuli

      Maistuuko siellä Pölkissä , Pitkävesi,kubarilta ja metallilta.
      Koskirinnantietä kun tulet Saunakylällepäin niin maistuu.
      Onneksi on oma lähde.On Karhuja/ei tarvitse pelätä.
      Näätä näitä kissoja pelottelee,tulevat asukkaiden pihapiiriin
      hiiri peijaisiin.Tua vesi alkoi 6,10,2017 maistumaan,muuten on ollut hyvää
      vettä,marjoja piisaa/puolukat suorastaan paranee ja karpalot talveakohti.
      Erillaisia ilmojakin pitelöö! Ei tua järvi huonone,pienenee vain laidoilta ja ranta
      palstoja joudutaan tontittaa/tulevaisuus siltäkin osin näyttää valoa.

    • Muualta

      Tuon aina juomaveden mukana. Joku isompi eläin kahlaa rannassa ja kulkee äänettömämin kun peura. Jättää isoja jälkiä. Teillä on siellä harvinaisuuksia, vaskitsan oon siellä nähny ja nuo käärmeet, en ole läheltä nähnyt mutta luulenpa että ovat mustia rantakäärmeitä harvinaisia nekin. Hyvä kalakanta.

    • nevamäki

      On karhuja kuinka.

      • karhunpalvelustako

        Nyt on kunnantoimistoon tullut verokarhu. Veroprosentit kuulemma nousee. Viime vuonna luvattiin että ei joka vuonna nouse. Vähemmän pippeloita niin rahat riittää. Ja itsenäisyyspäivän juhla-ateria mieluummin tavallisille kuntalaisille. Vaikka ulkosalla niin säästyy rahoja.


    • LÄMIKKÖ

      Karhujako voi saatana ja paljon ei tohi pihalle mennä joutuu sisälle paskomaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe