Etsin seuraa ja kavereita ja kaikkea kivaa voidaan tehdä yhdessä. Juttella mistä tahansa ja ;) ;)
Haluun kavereita ja gay seuraa kuopio ja joensuu..
12
299
Vastaukset
- Mies246
Etsin myös kimppa seuraa en ole ollut vielä siinä. ;) halu kokeilla kova
- Anonyymi
eikös ollut kova kovaa vasten:!!!
- Anonyymi
Jos saan olla kolmantena pyöränä, otan suihin, saa panna, mutten pane. <Voin olla heittopyörä, notkeat vielä voimistelijan liikkeet.
Ihanaa olisi nuolla miestä perästä, saada suuhun ja toisaesta tehdä terästä. Kimppasanelee. Mulla iso koti, mutta asun kaukana muista, ei rasitteita ja eikä ex:ä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös ollut kova kovaa vasten:!!!
Seksi vie ja taksi tuo. Heinävedelle kotipitäjään kotiuduin elokuun alussa. Savoon. Ihanaa, kun saa asua yksin 74 neliötä, tosin kerrostalo, parveke ja työmatka 300 metriä. Kesäpaikka 9 km. kaikki herkut tässä lähellä
Jokke sanoo, herkut voi olla kaukana, aina knnattaa kuitenkin jutella, ihminen ei siitä pahene, jos ei ole paha jo luonteeltasaan. - Anonyymi
Mikä on kova sinun mielestäsi: Sellanen joka todella seisoo, mutta olen BTM kaveri. Haluaisitko sitä kovaa kokeilla minuun, nauttia panosta tai mikä kovuuden idin on? kysyy Jokke
- Anonyymi
itse jo 57 mutta hyvin olen taipuvainen, Tykkään olla btm kaveri. Nuolla toista ja tehdä hyvää. Mikä sinun toiveesi?
- Anonyymi
Olen btm taipuva, millaista seuraa etsit. Tulisi edes ystäviä. Täällä ei ruma eikä paha, ja itsellään tulen toimeen, paitsi kaverin suhteen. Sinkkuna elelen.
Jokke - Anonyymi
anteeksi kun heitti pois . Olen 57 vuotias, pirteä mies, persin toisia kokoon lupa on. Ihanaa olisi saada imea, saada sisään ja eritoten ystäviä
. Jokke aina. - Anonyymi
olen ollut turkkilaisessa saunassa suomen diplomaatin kanssa, huusi kun orava minulle, siitä, että sain: Turvamiehet vei Ankaaran ylhäälle juomaan viiniä. En ole valtion virkamis, mutta tuutja löytyy ja joklaisella tarpeensa
- Anonyymi
Eikös muna teekin hyvää, rentouttaa, saa fiilikseen, innostaa ja ja voi räjähtää. Tarttuvia tauteja, kuten Trumoille salmonellaa soisin myytävän: Sperma parempaa, maistuu toisilta tosi makelta. Parempaa nuolla pallitj aperäreikä, minua saa panna, olen TOP. mutta kaveri ei saa jäädä kylmäksi.
T JOKKE - Anonyymi
En kommentoi tuota, kun ei ole. Kivaa, komeaa ja hyvää TOP miestä. kaipaa mies. Ei ole esteitä. Savo vain, mutta onneksi oma koti. Etsin miestä , mieluiten TOP kaveria, hyvää sielultaan, ei ärise. Ottaa elämän hyvin. Saat olla varattu tai muuta. Kokeile joken kanssa onneasi. Täällä ei paha mies.
Jokke Savosta - Anonyymi
Jokke paahtaa leipä. Juo aamu kaffet ihan yksi. Latte olisi ollut hyvä kuohutuksella, muttei kukaan antanut..
Palataan ja soittaakin voi.
Kiittä Jokke
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483517
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322549Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152035Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251872Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3461831- 571438
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491404- 1111140
- 1031117
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan671109