Haluun kavereita ja gay seuraa kuopio ja joensuu..

Mies246

Etsin seuraa ja kavereita ja kaikkea kivaa voidaan tehdä yhdessä. Juttella mistä tahansa ja ;) ;)

12

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies246

Etsin myös kimppa seuraa en ole ollut vielä siinä. ;) halu kokeilla kova

• Anonyymi

eikös ollut kova kovaa vasten:!!!

• Anonyymi

Jos saan olla kolmantena pyöränä, otan suihin, saa panna, mutten pane. <Voin olla heittopyörä, notkeat vielä voimistelijan liikkeet.
        Ihanaa olisi nuolla miestä perästä, saada suuhun ja toisaesta tehdä terästä. Kimppasanelee. Mulla iso koti, mutta asun kaukana muista, ei rasitteita ja eikä ex:ä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös ollut kova kovaa vasten:!!!

Seksi vie ja taksi tuo. Heinävedelle kotipitäjään kotiuduin elokuun alussa. Savoon. Ihanaa, kun saa asua yksin 74 neliötä, tosin kerrostalo, parveke ja työmatka 300 metriä. Kesäpaikka 9 km. kaikki herkut tässä lähellä
        Jokke sanoo, herkut voi olla kaukana, aina knnattaa kuitenkin jutella, ihminen ei siitä pahene, jos ei ole paha jo luonteeltasaan.

• Anonyymi

Mikä on kova sinun mielestäsi: Sellanen joka todella seisoo, mutta olen BTM kaveri. Haluaisitko sitä kovaa kokeilla minuun, nauttia panosta tai mikä kovuuden idin on? kysyy Jokke

• Anonyymi

itse jo 57 mutta hyvin olen taipuvainen, Tykkään olla btm kaveri. Nuolla toista ja tehdä hyvää. Mikä sinun toiveesi?

• Anonyymi

Olen btm taipuva, millaista seuraa etsit. Tulisi edes ystäviä. Täällä ei ruma eikä paha, ja itsellään tulen toimeen, paitsi kaverin suhteen. Sinkkuna elelen.
      Jokke

• Anonyymi

anteeksi kun heitti pois . Olen 57 vuotias, pirteä mies, persin toisia kokoon lupa on. Ihanaa olisi saada imea, saada sisään ja eritoten ystäviä
      . Jokke aina.

• Anonyymi

olen ollut turkkilaisessa saunassa suomen diplomaatin kanssa, huusi kun orava minulle, siitä, että sain: Turvamiehet vei Ankaaran ylhäälle juomaan viiniä. En ole valtion virkamis, mutta tuutja löytyy ja joklaisella tarpeensa

• Anonyymi

Eikös muna teekin hyvää, rentouttaa, saa fiilikseen, innostaa ja ja voi räjähtää. Tarttuvia tauteja, kuten Trumoille salmonellaa soisin myytävän: Sperma parempaa, maistuu toisilta tosi makelta. Parempaa nuolla pallitj aperäreikä, minua saa panna, olen TOP. mutta kaveri ei saa jäädä kylmäksi.
      T JOKKE

• Anonyymi

En kommentoi tuota, kun ei ole. Kivaa, komeaa ja hyvää TOP miestä. kaipaa mies. Ei ole esteitä. Savo vain, mutta onneksi oma koti. Etsin miestä , mieluiten TOP kaveria, hyvää sielultaan, ei ärise. Ottaa elämän hyvin. Saat olla varattu tai muuta. Kokeile joken kanssa onneasi. Täällä ei paha mies.

Jokke Savosta

• Anonyymi

Jokke paahtaa leipä. Juo aamu kaffet ihan yksi. Latte olisi ollut hyvä kuohutuksella, muttei kukaan antanut..
      Palataan ja soittaakin voi.
      Kiittä Jokke

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      248
      3517
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      132
      2549
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      2035
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      225
      1872
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      346
      1831
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1438
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1404
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1140
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1117
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      67
      1109
    Aihe