Hei! Onko täällä ketään joka olisi hakenut finskille tässä haussa service angent tehtävään? Miten videohaastattelut on teillä mennyt? Onko haastattelukutsuja vielä tullut kenellekkään? :)
Terv, malttamaton!!
Service Guide työ
26
1718
Vastaukset
- LiiiBra
Moi! Mä hain sinne ja seuraavaksi pitäisi tuo videohaastattelu tehdä... Näkee sit mitä tapahtuu. Onko kukaan suorittanut tuota online-tehtävää onko vaikea?
- Gia1
Moi!
Täällä sama tilanne. Pari päivää aikaa suorittaa ennakkotehtävät.😊 Oliko tuo sopimus määräaikainen ja osa-aikainen? Joku niin sanoi...Olin katsovinani, että kokoaikainen...En enää löydä ilmoitusta, kun haku päättynyt... - Gia1
Osari ja puolen vuoden pestihän se oli...Ei varmaan kenelläkään tietoa, mahtaisiko millä todennäköisyydellä sopimus syksyllä jatkuu...
- LiiBra
Mä ymmärsin sen myös niin että olisi kokoaikainen...
- Airport
Onko kukaan saanut kutsua haastatteluihin vielä?
- Malttamaton123
Täällä odotellaan vielä haastattelukutsua.. luulis nyt alkuviikosta kuuluvan kun perjantaina alkaa jo itse haastattelut.. apua kun jännittää! :D
- PenttiVauramo
Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.
- Malttamaton123
PenttiVauramo kirjoitti:
Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.
Sepä ei ole ymmärtääkseni sinun asiasi :)
- PenttiVauramo
Mitäs minä sanoin?
- Malttamaton123
PenttiVauramo kirjoitti:
Mitäs minä sanoin?
Kutsuhan sieltä tuli :)) kiitos tsempistä!! :)
- Hipsu1285
Oliko teistäkin vaikeat ennakkotehtävät?
- Airy
No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)
- KartsaSavolainen
Airy kirjoitti:
No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)
"Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?
Järjen riemuvoitto. - Airy
KartsaSavolainen kirjoitti:
"Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?
Järjen riemuvoitto.samat samat sanat sanat
- Keippola9898
Onko kukaan saanut vielä kutsuja?
- Huiskii
Ei ole vielä kutsuja kuulunut ainakaan täällä..
- Keippola9898
Kutsu tuli
- Happyyyy
Jeee kutsu tuli myös tänne! 🙌🏼
- Waitingggg
Ei ole mullekkaan kutsua tullut.. Tietääkö kukaan monta ne meinaa palkkaa? Tai monta service guidea ne on edes hakenut?
- Ihmettelijööö
Oliko tää muuten puolen vuoden määräaikaisuus vai vuoden?
- Waitingggg
Onko kukaan saanut kutsua tänään?
- Waitingg
Onko täällä jo haastattelussa olleita? :) miten muilla meni se? Itse olin tänään ja nyt odotellaan pääsikö vai ei!
- jeeeeeeee
Saiko kukaan kutsua marraskuun aikana haastatteluun? Minulle ainakin tuli sähköpostia että nyt hakevat tammikuussa alkavalle kurssille, ja varasin ajan haastatteluun.
- Sanni97
Mihin ajattelitte lahtea matkustelemaan? Me ajattelimme poikakaverini kanssa lahtea heti hiihtolomalla thaimaaseen Id lipuilla jos saan paikan.
- Extyöntekijä
Ei id-lippuja heti käyttöön saa... pitää odottaa monia monia kuukausia. Puoli vuotta.
- Hirppatsirppa
Siis tosi siistii olla tarjoilija neljässäkymmenessä jalassa äksee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176