Service Guide työ

Malttamatonodottaja

Hei! Onko täällä ketään joka olisi hakenut finskille tässä haussa service angent tehtävään? Miten videohaastattelut on teillä mennyt? Onko haastattelukutsuja vielä tullut kenellekkään? :)

Terv, malttamaton!!

26

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiiiBra

      Moi! Mä hain sinne ja seuraavaksi pitäisi tuo videohaastattelu tehdä... Näkee sit mitä tapahtuu. Onko kukaan suorittanut tuota online-tehtävää onko vaikea?

      • Gia1

        Moi!
        Täällä sama tilanne. Pari päivää aikaa suorittaa ennakkotehtävät.😊 Oliko tuo sopimus määräaikainen ja osa-aikainen? Joku niin sanoi...Olin katsovinani, että kokoaikainen...En enää löydä ilmoitusta, kun haku päättynyt...


      • Gia1

        Osari ja puolen vuoden pestihän se oli...Ei varmaan kenelläkään tietoa, mahtaisiko millä todennäköisyydellä sopimus syksyllä jatkuu...


    • LiiBra

      Mä ymmärsin sen myös niin että olisi kokoaikainen...

    • Airport

      Onko kukaan saanut kutsua haastatteluihin vielä?

    • Malttamaton123

      Täällä odotellaan vielä haastattelukutsua.. luulis nyt alkuviikosta kuuluvan kun perjantaina alkaa jo itse haastattelut.. apua kun jännittää! :D

      • PenttiVauramo

        Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.


      • Malttamaton123
        PenttiVauramo kirjoitti:

        Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.

        Sepä ei ole ymmärtääkseni sinun asiasi :)


      • PenttiVauramo

        Mitäs minä sanoin?


      • Malttamaton123
        PenttiVauramo kirjoitti:

        Mitäs minä sanoin?

        Kutsuhan sieltä tuli :)) kiitos tsempistä!! :)


    • Hipsu1285

      Oliko teistäkin vaikeat ennakkotehtävät?

      • Airy

        No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)


      • KartsaSavolainen
        Airy kirjoitti:

        No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)

        "Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?

        Järjen riemuvoitto.


      • Airy
        KartsaSavolainen kirjoitti:

        "Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?

        Järjen riemuvoitto.

        samat samat sanat sanat


    • Keippola9898

      Onko kukaan saanut vielä kutsuja?

    • Huiskii

      Ei ole vielä kutsuja kuulunut ainakaan täällä..

    • Keippola9898

      Kutsu tuli

    • Happyyyy

      Jeee kutsu tuli myös tänne! 🙌🏼

    • Waitingggg

      Ei ole mullekkaan kutsua tullut.. Tietääkö kukaan monta ne meinaa palkkaa? Tai monta service guidea ne on edes hakenut?

    • Ihmettelijööö

      Oliko tää muuten puolen vuoden määräaikaisuus vai vuoden?

    • Waitingggg

      Onko kukaan saanut kutsua tänään?

    • Waitingg

      Onko täällä jo haastattelussa olleita? :) miten muilla meni se? Itse olin tänään ja nyt odotellaan pääsikö vai ei!

    • jeeeeeeee

      Saiko kukaan kutsua marraskuun aikana haastatteluun? Minulle ainakin tuli sähköpostia että nyt hakevat tammikuussa alkavalle kurssille, ja varasin ajan haastatteluun.

    • Sanni97

      Mihin ajattelitte lahtea matkustelemaan? Me ajattelimme poikakaverini kanssa lahtea heti hiihtolomalla thaimaaseen Id lipuilla jos saan paikan.

      • Extyöntekijä

        Ei id-lippuja heti käyttöön saa... pitää odottaa monia monia kuukausia. Puoli vuotta.


    • Hirppatsirppa

      Siis tosi siistii olla tarjoilija neljässäkymmenessä jalassa äksee :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe