Aattelin ostaa X-pro FX 125cc

tässä on linkki https://motorfinland.fi/crossit-ja-minicrossit/125cc/dirtbike-x-pro-fx-125cc#product_tabs_additional_tabbed
Niin että onko tämä hyvä pelloilla, metsäpoluilla ja vähän teillä ajettavaksi?
Vai räjähtääkö käsiin?

37

11817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bboi

      Samaa crossia itekkin oon harkinnu mut vähä mietityttää ku noin halpa että onko sitten aivan paska. Kerro toki tähän sitten oliko hyvä vai ei jos päätät ostaa.

      • Anonyymi

        Hinta laatu ainaki 250cc kohillaan. Ostin loppu syksystä enkä kyllä oo katunut.


      • Anonyymi

        Mulla on tällä hetkellä semmone xpro fx90cc ja sillä oon ajellu sen 2vuotta ja ei ol kertakkaa menny rikki muutaku jarrut on vaa paskana


    • Crossipoika

      Ovat tosi laadukkaita itsellä tuollainen kulkeekin todella nopeaa ja ajotuntuma on hyvä sopii pelloille metsäpoluille ja soratielle kyllä täkkä kyseisellä crossilla pystyy hyppimään hyppyreistä kunhan huoltaa hyvin

    • Kfidkdkd

      Ostin kakaroille tämän. Näin kahden päivän perusteella voin sanoa, että kaikki pelaa ja kone on jopa yllättävän ärhäkkä. Rungon hitsaukset näyttää siltä kuin naali olisi käynyt paskalla, joten olettaisi että sieltä antautuu kohtuu nopeaa. Jarrulevyt on myös jotain räkärautaa. Vääntelin siirtoleukapihdeillä suoraksi kun olivat tullessaan vähän kierot.
      Hintansa väärti sinänsä jos olet tee se itse mies/nainen.

      • Anonyymi

        Paljonko toi kulki


    • Ostin Kone-Glanssista BSE 125 PH02:den. Oli satasen kalliimpi, mutta Bosuer-merkki vaikutti luotettavammalta. On toiminut moitteettomasti ne noin seitsemän tuntia jota olen sillä ajanut.

      • Jjgfgggghh

        Se on 200€ kalliimpi.


    • Fiilsbäädmään

      Oisin ostamassa itelle mutta faija sanoo että jos on noin halpa ni se on kiinalainen paske

      • Anonyymi

        En yhdy tuohon ja saatan olla samoja ikijä isäs kans, jos en jopa vanhempikin (48v) ja ostin itelleni 250cc "halvan paskan". No vi.ut on suht laatu vehe koneeltaan ja jousitukseltaan. Rungossa vois olla hiukka enempi laatuu, mut kestää mun alla (94kg) hieman kovempaakin ajoa.


      • Anonyymi

        hintansa väärtejä vehkeitä


    • Ghytrt

      Toimiva peli. Ei moittimista lyhyen ajelu pohjalta. Hinta on hyvän polkupyörän verran joten ei isoa vahinkoa voi tulla

    • Passsi

      Crosseilla ei takuuta, ainoastaan toimintatakuu käyttöönottohetkellä. Ei luota myyjä tuotteeseensa, joten en luota minäkään. En siis osta.

      • takuuon

        sellaista tuotetta ei suomessa myydä, jolla ei ole takuuta...tuotevastuulaki on kaikilla tuotteilla, takuu erikseen on myyjän antama lisäaika tuotevastuulle...


      • eipäoikeinole

        https://motorfinland.fi/takuutietoa Selvästi on ainakin kerrottu, että käyttöönoton jälkeen vikatapauksissa asiakas maksaa tarvittavat osat ja ellei itse korjaa, niin myös korjaustyön. Voihan se olla hyväkin tuote ja toimia pitkään ilman korjauksia.


      • onvastuu
        eipäoikeinole kirjoitti:

        https://motorfinland.fi/takuutietoa Selvästi on ainakin kerrottu, että käyttöönoton jälkeen vikatapauksissa asiakas maksaa tarvittavat osat ja ellei itse korjaa, niin myös korjaustyön. Voihan se olla hyväkin tuote ja toimia pitkään ilman korjauksia.

        edelleen...myyjä ei pääse millään klausuulilla tuotevastuusta irti...aivan sama, mitä siellä lukee...paskaa ei siis kannata myydä...eikä kyllä ostaakaan, kyllä ne kiinanromut on romuja...


      • Anonyymi
        takuuon kirjoitti:

        sellaista tuotetta ei suomessa myydä, jolla ei ole takuuta...tuotevastuulaki on kaikilla tuotteilla, takuu erikseen on myyjän antama lisäaika tuotevastuulle...

        Takuun antaminen on vapaaehtoista.
        Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista. Ilman takuutakin myyjä kuitenkin vastaa virheestä lain virhevastuusäännösten perusteella.

        Jos takuuta ei ole tai se on kulunut umpeen, myyjä vastaa virheestä kuluttajansuojalain virhevastuuta koskevien säännösten perusteella, eikä tätä vastuuta voi rajoittaa takuun ehdoilla.

        www.kkv.fi


      • Anonyymi

        Huom. VIRITETYLLÄ ei takuuta eli jos vehje levii täysin käsiin niin reklamaation kautta onnistuu saamaan hyvitystä, mutta tms...


    • Anonyymi

      Täällä kans kovasti kiinnostaa tuo X-PRO 125cc. Vaihtoehtoina kiinalaisista BSE tai Apollo 125cc 4t koneella. Jos pojilla into piisaa ja taidot kehittyy oikeaan suuntaan katellaan myöhemmin laatupeli alle. Olisi mukava kuulla X-PRO käyttökokemuksia kellä on/ollut.

    • Anonyymi

      itse oon juuri kattomassa tällaista vehjettä. kaveri sano että on hyvä ja sillä on ajettu jo 48tuntia. hänen veljen samanlainen peli meni rikki siinä 62tunnin kohdalla mutta vika saatiin korjattua jollain 50eurolla.

    • Anonyymi

      Oma mielipiteeni on että aika paskalta vaikuttaa mitä kaverin Xprolla ajellu. Akku leipo 1kk käytön jälkeen jousitus on aika huono keula on kova ja takaiskari kolisee Vertailukohteena toimii oma Honda Crf110 joka toiminu 4 vuotta ilman mitään vikoja.

      • Anonyymi

        Ainakaan omassa xprossa ei akkua ole. Alkaa mietityttämään että tiedätkö kyseisestä crossista paskanhelvettiäkään.


      • Anonyymi

        Joo, Honda painiikin vähän eri sarjassa, verrokkina oikein hyvä ja laadukas valmistaja. Hinta on sit myös sen mukainen. Joskus tarve voi olla vaan vähän edullisemmalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan omassa xprossa ei akkua ole. Alkaa mietityttämään että tiedätkö kyseisestä crossista paskanhelvettiäkään.

        Muuten ihan hyvä tuntuma mutta pientä säätöö heti alussa. Sytytyspuola meni noin 5h ajelun kohdalla. Soitto motorfinlandiin ja sanoivat että sytytyspuolassa tai cdi-boksissa vika. Ollut useammassakin ns. tyyppivikana. Uudet osat tulee takuuna mutta itse pitää asentaa. Katotaan miten ajot jatkuu vaihdon jälkeen. En odottanutkaan japani-laatua, joten menköön jos pienillä välisäädöillä selvitään.


    • Anonyymi

      Tieliikennekäyttöön soveltumattomien tuotteiden osalta (vapaa-ajan ja kilpailuajoneuvot) Motorfinlandia koskee samat kuluttajasuojalain mukaiset takuuehdot, joita muutkin alan toimijat noudattavat.

      Eli menee takuuseen jos jotain hajoaa ihan ittekseen

    • Anonyymi

      Tuo sivuhan on ruottalainen mutta vain suomenkielinen

    • Anonyymi

      Nyt on pari kesää ajeltu x-pro:lla. Ongelmia ollut lähinnä renkaiden kanssa. Sisäkumista murtui venttiilinjuuret muutamassa tunnissa. Pajalla laadukkaammat myssyt sisään ja vanneteippiä kehiin. Hyvin käynyt ja säännöllisillä öljynvaihdoilla pelannut niinkuin pitää. Hyvin vääntää 125cc kone, jaksaa kiikuttaa painavampaakin kuskia. Valmistaja lupaa max. Kantokyvyksi 150kg, mikä on aika paljon kiinalaiselle vehkeelle. Takajousi aika pehmeä, vaihtuu napakampaan jos hajoaa. Hinta-laatusuhde kohdillaan, hyvä hankinta esim. jos haluaa pienemmällä budjetilla kokeilla. T. Aikuinen kuski.

      • Anonyymi

        90cc on sähkö startti. Minkälaisia lie Tuontitukun kroccit xmoto merkiltään onko niistä tietoa minkä laatusia ovat ois kroccin osto edessä?


    • Anonyymi

      Ostin ittelle x-pro fx 250cc syksyllä ja nyt aikalailla 10h täynnä. Alkuunsa en saanu tyhjäkäyntiä kohilleen ja paukku & sammuili kun lämpes. Seos ruuvia säätämällä (huollossa kuitenkin) saivat koneen pelittää kunnolla. Nyt oottelen sulempia polkuja sekä teitä, kun saa siis oikeemmin pystyy kahvaa väätää kunnolla. Mun mielestä ihan soiva peli eli hinta laatu suhde on kyllä kohillaan.

    • Anonyymi

      onko tähän kyseiseen xpro fx 125cc crossiin varaosia saatavilla ja mistä ja onko se kasattuna valmiiksi vai pitääkö ite kasata kun ite ajattelin hankkia?

    • Anonyymi

      Ei muuta kun etupyörä ja sarvet paikoilleen niin se on valmis.

    • Anonyymi

      itse omistan 90cc version ja 50cc version ja hyvin toimii ainakin kummatkin niistä 90ccssä on akun kanssa ollut ongelmia

    • Anonyymi

      On todella hyvä

    • Anonyymi

      Ihan toimiva peli on.minulla on sama crossi ihan ok metsässä ja poluilla tiellä en ole kokeillut ja ongelma on siinä että takajousi ainakin (itsellä) vinkuu

    • Anonyymi

      Lapselleni ostetiin xpro powerfly niin oli semmonen vika että ketjut oli pienemmät kun pyöränketjut ja niin heikot rattaan. Vaihdettiin ketjut ja rattaan niin makso kolmesataa. Mutta ny toimii hyvin.

    • Anonyymi

      Räjähtää käsiin itellä oli ajoin kerran rikki meni

    • Anonyymi

      Täys paska ketjut irtoaa heti ja särki staattorin impulssi käämin ei korvaa koska ketjut ja rengas on ite asennettu .no tottakai on ite asennettu kun ostaessa tuli irrallaan paska kauppa ei ota vastuuta mistään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe