Moikka! Olisi tarkoitus ilmottautua mahd. nopee Valmennuskeskuksen keväällä alkavaan kurssiin ja tarviisin mieluiten 2-4 henkilöä mun lisäks mukaan ilmottautumaan niin saatais toi Frendiale eli 5-15% kurssihinnasta :) mikäli olen oikein ymmärtänyt niin kursseilla tai kaupungeilla ei ole väliä. Laita sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Koitetaan saada ryhmä kasaan mahdollisimman nopee! :)
Mukaan Valmennuskeskuksen Frendialeen kevät 2018
oikikseen2018
2
217
Vastaukset
- oikikseen2018
Porukka kasassa!
- Ex-Kurssilainen2017
Pahin kusetusfirma ikinä ja ovat laittaneet itse tänne kaikki frendialekyselyt. N O L O A.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696