tyttö joka jäi junan alle

jaahasan

Koska olen elämään tylsistynyt ja kiinnostaa toisten asiat niin paljon niin kuka tämä viikko/pari sitten junan alle sunnuntaiaamuna oleva tyttö oli? surullinen tapaus kaikinpuolin..

35

3088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkimies1

      Niin ja missä tapahtui?

    • Nnnnu

      Pari päivää sitten tämä tapahtui

      • Erkkimies1

        Opettele lukemaan.


      • Nnnnu

        Anteeksi? :D


    • Isosta_kirjasta

      Mene ja tee sinä samoin!

    • Faktantarkistaja
    • 21e1212e

      Aiemmin siis yksi tyttö jäi junan alle lukion/Bowling läheisellä raiteella.

      • Sekinsikinsokkn

        Niin,. Mutta sehän on jo paljon vanhempi juttu.
        Eipäs nyt sotketa näitä asioita enempää.
        Jo tuo aloitus on ihan pihalla.


      • qwe354123434qweqwewe

        Niin, sitäpä minä tuossa yritinkin selittää....että aiemmmin. Ei nyt.


      • Mietiennenkuinkynäilet
        qwe354123434qweqwewe kirjoitti:

        Niin, sitäpä minä tuossa yritinkin selittää....että aiemmmin. Ei nyt.

        No aika huonosti selitit.
        "...viikko/pari sitten..."
        Piti olla jokunen vuosi sitten.
        Ja kun vastikään joku Kajaanissa juuri jäi taas junan alle, niin kumpaan arvelit kirjoituksesi lukijoiden mielestä viittaavaan?
        No eihän tämä ole tärkeää, mutta osoittaa vaan kuinka järjenjuoksu kirjoittajilla toimii. Tai siis ei toimi.


      • wfwefewfwf
        Mietiennenkuinkynäilet kirjoitti:

        No aika huonosti selitit.
        "...viikko/pari sitten..."
        Piti olla jokunen vuosi sitten.
        Ja kun vastikään joku Kajaanissa juuri jäi taas junan alle, niin kumpaan arvelit kirjoituksesi lukijoiden mielestä viittaavaan?
        No eihän tämä ole tärkeää, mutta osoittaa vaan kuinka järjenjuoksu kirjoittajilla toimii. Tai siis ei toimi.

        Niin...ilmeisesti lukijalla se ei tässä tapauksessa oikein toiminut. Selvennän kun et tajua varmasti tätäkään. Olet idiootti.


      • Hahmojanäkyy

        Oletko sama kirjoittaja kuin tämä STMariaSalome?

        EIhän se lukijalla toimi, jos kirjoittaja kirjoittaa pari viikkoa sitten ja taroittaa pari vuotta sitten. Outo lukija, kun ei ymmärrä. Ihan idiootti. Tai istten tuo kirjoittaja joka ei pidä niin faktoilla väliä.


      • fllddo
        Hahmojanäkyy kirjoitti:

        Oletko sama kirjoittaja kuin tämä STMariaSalome?

        EIhän se lukijalla toimi, jos kirjoittaja kirjoittaa pari viikkoa sitten ja taroittaa pari vuotta sitten. Outo lukija, kun ei ymmärrä. Ihan idiootti. Tai istten tuo kirjoittaja joka ei pidä niin faktoilla väliä.

        En ole.


    • BeCarefulOutThere

      Hän käveli korvanapit korvillaan ja juna ajoi yli 80 mh, koska sen oli tarkoitus pysähtyä vasta Kontiomessä. Sähköjuna ei ääntä juuri pidä, joten lopputulos oli surullisin mahdollinen. Tarvittiin yksi uhri, ennen kun vaarallinen oikotie suljettiin.

      • vaarasiellävaaratäällä

        Paskanmarjat se tasoristeys ole mikään vaarallinen ollut, kuten ei mikään muukaan. Ihmisistä on vain tullut niin hel*§4¤vetin välinpitämättömiä liikenteessä.
        Nuo tulpat korvissa ja laput silmillä kulkevat pitäisi laittaa opettelemaan liikenteessä elämistä. Tarpeeksi tohottajia on jo muutenkin nykyisin.

        Uusi laki, joka kieltää liikenteessä noiden laitteiden käytön teloituksen uhalla, ei huomautuksia ja sakkoja.


      • BeCarefulOutThere

        Olihan tuo vaarallinen, ihan selekeesti.


      • EmilVonAxe
        BeCarefulOutThere kirjoitti:

        Olihan tuo vaarallinen, ihan selekeesti.

        Joka risteys tällä logiikalla on vaarallinen. Silmät auki ja aivot toimintaan niin ei jää minkäänlaisen kulkuneuvon alle. Ei edes polkupyörän.


      • 3rqqr32rt3

        Ihan samalla lailla sitten jokainen suojatie on vaarallinen. Ihmisten pitää kuitenkin katsella ja kuunnella ympärilleen kuin liikutaan. Nykyään parhaimmillaan penikat ajaa polkupyörällä kännykkää roplaten ja kuulokkeet korvilla. Kerran olen itse polkupyörällä meinannut ajaa kolarin.


      • AikuisetLapset
        3rqqr32rt3 kirjoitti:

        Ihan samalla lailla sitten jokainen suojatie on vaarallinen. Ihmisten pitää kuitenkin katsella ja kuunnella ympärilleen kuin liikutaan. Nykyään parhaimmillaan penikat ajaa polkupyörällä kännykkää roplaten ja kuulokkeet korvilla. Kerran olen itse polkupyörällä meinannut ajaa kolarin.

        Penikatko vaan? Myös aikuiset auton ratissa tutkivat vekottimiaan ja kolaroivat.

        Mutta tuosta viimeisestä junan alle jääneestä oli kovin pieni uutinen.
        Se pienuus kertoo kaiketikin sen että teko oli harkittu ja lopputulos toivottu.
        Ikävä juttu.


    • lankapuhelin

      Nykynuoriso kulkee pää kumarassa älykännyä räpläten ja ei katsota, eikä kuulla mitään ympäristöstä. Ei sivuilleen vilkaistakkaan kun suojatielle tai mihin tahansa autotielle mennään.
      Jossain maassahan on kännyn käyttö kielletty liikenteen seassa, just noiden onnettomuuksien takia.
      Tätä on tämä nykyajan meininki, ja huonommaksi vaan menee.

    • MaallikkoTuomari

      Sehän tässä lystiä on, että jos joku ajaa hurauttaa polkupyörällä suojatiellä auton alle niin autoilija joutuukin maksumieheksi! On tämä yhtä pekelettä!

      • Idioottifillaristit

        Lönnrotinkadulla väärllä puolen tietä lukiolta torille päin ajelevat pitäis kaikki panna sakotukseen tai puhkoa kumit. Sillä puolen EI SAA AJAA Louhikadulta lähtien Sotkamontien liikennevaloissa pitää sirtyä toiselle puolen pyräilemään.
        Pyörät pois noilta pennuilta, vaikka eihän ne enää mitään pentuja ole.


    • rippediävaan

      Seurakuntalehessä tulee nimi...

      • haarukointia

        Siellä tulee monta nimeä. Anna ikähaarukka.


      • haarukkapala
        haarukointia kirjoitti:

        Siellä tulee monta nimeä. Anna ikähaarukka.

        Siellä löytyy kaikkea 15 - 105 välillä. Valitset vaan omasi.


      • pakanakakarat

        Ei sinne nimeävälttämättä tule, jos ei kuulu seurakuntaan.
        että se siitä.


      • Älytönehotus
        haarukkapala kirjoitti:

        Siellä löytyy kaikkea 15 - 105 välillä. Valitset vaan omasi.

        HEi, miten minä siltä voin omani valita?
        On ainakin kaksi estettä:
        1. Jos siellä on minun nimeni, en valitse enää mitään- Olen poistunut.
        2. En minä voi valita toisten nimiä omaksi nimekseni.


    • Suomessamitääntapahdu

      sinun juttujasi kukaan usko..ota lääkkeet..ei ne muuten vaikuta!!

    • Dr.HulluWuud

      Otahan lääkkeesi, siellä ne on -dosetissa.

      • BUDDHALAISUUS

        Mielenterveyteen vetoaminen on aina KATEELLISTEN ihmisten juttu.


      • TunnistanTuntematta

        Niinpäs. Tunnistettavaa tekstiä.
        Tapausta tuntematta.


      • Kateellinenko
        BUDDHALAISUUS kirjoitti:

        Mielenterveyteen vetoaminen on aina KATEELLISTEN ihmisten juttu.

        Siis väität aivan tosissasi, etteivät mielenterveysongelmat saa ihmistä käyttäytymään oudosti?


      • MinäolenTERVE
        Kateellinenko kirjoitti:

        Siis väität aivan tosissasi, etteivät mielenterveysongelmat saa ihmistä käyttäytymään oudosti?

        Siis väität tosissasi, ettet ole mielisairas---->Monomania (kreik. mono, yksi ja mania, pakkomielle) on itsepintaista yhden asian ajattelemista tai tavoittelua.[1] Monomaniaa poteva ajattelee vain yhdenlaisia ajatuksia päiväkausia.


    • Mietinettä

      Tänään oli srk lehdessä 23v naisen nimi. En tiedä liittyykö mitenkään tähän juttuun, mutta heräsi epäilys että voisiko olla? Surullinen juttu :(

    • Tietäjätär

      Ei ole tuo tapaus,hän on menehtynyt aiemmin..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe